Taivas petti jälleen lupaukset

Anonyymi-ap

Rahoitin puolet kuluista iskujoukosta , managereista ja turvamiehestä maksoin kaikki kulut. Mitään he eivät tehneet minun hyväksi, joten vedän rahani pois. Nyt Taivas on varastanut minun omaisuuteni luvaten neljäsosan omaisuudestani Saatanalle, jonka kanssa he köyrii Taivaassa. Eniten petti apostoli Pietari. Minä julistan sodan Taivasta vastaan.

JUMALAN POIKA

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitään Taivasta ei ole vielä olemassakaan maapallon uskovaisille, jos ulkogalakseista sitä ei rakenneta. Saksa ja USA miehittää parhaillaan Suomea, Puolustusvoimat on luvannut puolet Taivaan yrityksestä Saksalle, jos sen johtokymmenikkö saa puolet.

JUMALAN POIKA

• Anonyymi00004

Sitten vielä lisää, SRK puolestaan varastaa yhdessä Helluntailiikkeen kanssa Taivaalta rahaa.

Jeesusta, sukulaistani arvostan yli kaiken. Uskoani en jätä, uskon uudistuvaan Jumaluuteen ja uuteen Taivaaseen.

JUMALAN POIKA

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sitten vielä lisää, SRK puolestaan varastaa yhdessä Helluntailiikkeen kanssa Taivaalta rahaa.

Jeesusta, sukulaistani arvostan yli kaiken. Uskoani en jätä, uskon uudistuvaan Jumaluuteen ja uuteen Taivaaseen.

JUMALAN POIKA

Näin Raamatunkin mukaan tapahtuu aikojen lopussa.

JUMALAN POIKA

• Anonyymi00002

Pääsit vähällä jos saatana otti neljäsosan. Raha on kuitenkin annettu hänen instrumentikseen. Ne ketkä rahaa kumartavat, ovat hänen leivissä. Niin tylsä instrumentti, että oli luonnollista antaa se saatanan leluksi kahmia itsekeskeiset sielut omaan kouluunsa.

Hän on tehokas kouluttaja kun tarvitaan kovempia otteita ihmisten oikealle polulle saattamiseen. Ja hänkin on jo niin pulassa tämän marakattilauman kanssa tässä ajassa, että pitänyt jopa auttaa siinä projektissa.

• Anonyymi00003

Niin, ja tuleppa vielä toisen kerran sanomaan että taivas petti lupauksensa sinulle. Kerrotko vielä mitä lupauksia sinulle on annettu, mitkä eivät ole sinun mielikuvituksen tuotetta. Tuo uho on parempi jättää yhteen kertaan.

• Anonyymi00006

Pietarilta pyydän nöyrimmin anteeksi, hän on syytön.

JUMALAN POIKA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe