Rahoitin puolet kuluista iskujoukosta , managereista ja turvamiehestä maksoin kaikki kulut. Mitään he eivät tehneet minun hyväksi, joten vedän rahani pois. Nyt Taivas on varastanut minun omaisuuteni luvaten neljäsosan omaisuudestani Saatanalle, jonka kanssa he köyrii Taivaassa. Eniten petti apostoli Pietari. Minä julistan sodan Taivasta vastaan.
JUMALAN POIKA
Taivas petti jälleen lupaukset
6
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitään Taivasta ei ole vielä olemassakaan maapallon uskovaisille, jos ulkogalakseista sitä ei rakenneta. Saksa ja USA miehittää parhaillaan Suomea, Puolustusvoimat on luvannut puolet Taivaan yrityksestä Saksalle, jos sen johtokymmenikkö saa puolet.
JUMALAN POIKA- Anonyymi00004
Sitten vielä lisää, SRK puolestaan varastaa yhdessä Helluntailiikkeen kanssa Taivaalta rahaa.
Jeesusta, sukulaistani arvostan yli kaiken. Uskoani en jätä, uskon uudistuvaan Jumaluuteen ja uuteen Taivaaseen.
JUMALAN POIKA - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitten vielä lisää, SRK puolestaan varastaa yhdessä Helluntailiikkeen kanssa Taivaalta rahaa.
Jeesusta, sukulaistani arvostan yli kaiken. Uskoani en jätä, uskon uudistuvaan Jumaluuteen ja uuteen Taivaaseen.
JUMALAN POIKANäin Raamatunkin mukaan tapahtuu aikojen lopussa.
JUMALAN POIKA
- Anonyymi00002
Pääsit vähällä jos saatana otti neljäsosan. Raha on kuitenkin annettu hänen instrumentikseen. Ne ketkä rahaa kumartavat, ovat hänen leivissä. Niin tylsä instrumentti, että oli luonnollista antaa se saatanan leluksi kahmia itsekeskeiset sielut omaan kouluunsa.
Hän on tehokas kouluttaja kun tarvitaan kovempia otteita ihmisten oikealle polulle saattamiseen. Ja hänkin on jo niin pulassa tämän marakattilauman kanssa tässä ajassa, että pitänyt jopa auttaa siinä projektissa. - Anonyymi00003
Niin, ja tuleppa vielä toisen kerran sanomaan että taivas petti lupauksensa sinulle. Kerrotko vielä mitä lupauksia sinulle on annettu, mitkä eivät ole sinun mielikuvituksen tuotetta. Tuo uho on parempi jättää yhteen kertaan.
- Anonyymi00006
Pietarilta pyydän nöyrimmin anteeksi, hän on syytön.
JUMALAN POIKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191