Näkö: Näkökyvyn on oltava vähintään 0,8 paremmassa ja 0,1 heikommassa silmässä. Normaali värinäkö ja näkökenttä vaaditaan, eikä kaksoiskuvia saa esiintyä.
Sydän ja verenkierto: Verenpainetaudin tulee olla hyvässä hoitotasapainossa (yläpaine alle180 mmHg, alapaine alle110 mmHg). Vakavia rytmihäiriöitä ei saa esiintyä.
Näilläkö spekseillä saa ajaa jopa taksia
27
568
Vastaukset
- Anonyymi00001
Normaalissa työterveyshuollossa sai kyllä sellaiset madonluvut ja joutuisi tarkkailuluokalle.
- Anonyymi00004
Ei työhöntulotarkastuksessa oteta verikokeita.
- Anonyymi00010
Sinä joutuisit vankimielisairaalaan.
- Anonyymi00002
Makkaraperunat pitävät paineet tapissa.
- Anonyymi00003
Rekka-, kuorma ja linja-autoa saa ajaa, sekä taksia.
- Anonyymi00005
Saako näillä;
Poliisin tilastojen mukaan ulkomaalaisten epäiltyjen osuus kaikissa seksuaalirikoksissa on noin 33 prosenttia ja raiskausten osalta noin 40 prosenttia. Yliedustuksessa ei ole tapahtunut muutoksia viime vuosina.
Suhteessa väkilukuun ulkomaalaistaustaisten osuus seksuaalirikoksista on 65% ja raiskauksien osuus 75%
Tietenkin muslimien osuus puuttuu, koska naista tai lasta ei voi raiskata heidän uskontonsa mukaan. - Anonyymi00006
Me kantikset ei tykätä matuista. Vievät meijän Kela rahat ja naiset.
Niin ja jaskaduunit niinko siivous, marjojenpoiminta ja taksinajo, joita me ei haluta tehä.- Anonyymi00008
Jos Suomessa asuu henkilö, jolla on Suomen passi ja hän esittää jatkuvasti suomalaisia halventavia ja kriittisiä arvioita suomalaisista, mutta ei koe itse olevansa esittämiensa arvioiden kohteena, niin hän ei todellisuudessa ole suomalainen, vaikka olisi Suomessa syntynyt.
Suomalaisen ymmärtää itse olevansa myös esittämiensä huonojen sekä hyvien arvioiden kohde, eikä esitä niitä ulkopuolisena. Pelkkä "suomalainen" passissa ei tarkoita mitään, koska kansanedustajat tuhosivat sen arvon.
Tuollaiset suomalaisia kohtaan rasismia harjoittavat henkilöt pitäisi poistaa maasta. He ovat turvallisuusuhka oikeille suomalaisille. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos Suomessa asuu henkilö, jolla on Suomen passi ja hän esittää jatkuvasti suomalaisia halventavia ja kriittisiä arvioita suomalaisista, mutta ei koe itse olevansa esittämiensa arvioiden kohteena, niin hän ei todellisuudessa ole suomalainen, vaikka olisi Suomessa syntynyt.
Suomalaisen ymmärtää itse olevansa myös esittämiensä huonojen sekä hyvien arvioiden kohde, eikä esitä niitä ulkopuolisena. Pelkkä "suomalainen" passissa ei tarkoita mitään, koska kansanedustajat tuhosivat sen arvon.
Tuollaiset suomalaisia kohtaan rasismia harjoittavat henkilöt pitäisi poistaa maasta. He ovat turvallisuusuhka oikeille suomalaisille.Ugh. Kaappinatsi on puhunut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuollaiset suomalaisia kohtaan rasismia harjoittavat henkilöt pitäisi poistaa maasta. He ovat turvallisuusuhka oikeille suomalaisille.Kyse on rasismista suomalaista kansnryhmää vastaan. Tuollaisista henkilöistä on syytä ilmoittaa aina poliisille. Myös SUPO:lle, koska kyse on kansalaisten turvallisuudesta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyse on rasismista suomalaista kansnryhmää vastaan. Tuollaisista henkilöistä on syytä ilmoittaa aina poliisille. Myös SUPO:lle, koska kyse on kansalaisten turvallisuudesta.
Älä unohda ilmoittaa äidillesi. Esi-isällesi et voi ilmoittaa. Hän lienee jo poistunut keskuudestamme:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/39ff53e0-4af1-42ef-bd58-53259ed4d561 - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyse on rasismista suomalaista kansnryhmää vastaan. Tuollaisista henkilöistä on syytä ilmoittaa aina poliisille. Myös SUPO:lle, koska kyse on kansalaisten turvallisuudesta.
Parempi on piestä tuollaiset pelkurit, jotka inisevät kuin matut sossuakkojen suojassa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Narsisti: Mikä on narsisti ja miten tunnistat narsistin?
Narsistit pitävät itseään muita parempina ja vaativat siksi jatkuvasti ihailua ympäristöltään. Heiltä puuttuu kyky tuntea empatiaa, ja he ovat usein taitavia manipuloimaan muita ihmisiä. Nämä ovat vain joitakin piirteitä, joihin voit kiinnittää huomiota, kun haluat tunnistaa narsistin. - Anonyymi00019
Oletko matu? Koska muutat pois?
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Narsisti: Mikä on narsisti ja miten tunnistat narsistin?
Narsistit pitävät itseään muita parempina ja vaativat siksi jatkuvasti ihailua ympäristöltään. Heiltä puuttuu kyky tuntea empatiaa, ja he ovat usein taitavia manipuloimaan muita ihmisiä. Nämä ovat vain joitakin piirteitä, joihin voit kiinnittää huomiota, kun haluat tunnistaa narsistin.Narsistimatut ovat ongelma kaikille.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Narsistimatut ovat ongelma kaikille.
Koska tutkitutat pääsi?
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Narsistimatut ovat ongelma kaikille.
Matut ovat myös rasisteja.
- Anonyymi00032
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuollaiset suomalaisia kohtaan rasismia harjoittavat henkilöt pitäisi poistaa maasta. He ovat turvallisuusuhka oikeille suomalaisille.Ookkona polliisi? Vai tuomari? Juomari tietysti.
- Anonyymi00033
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuollaiset suomalaisia kohtaan rasismia harjoittavat henkilöt pitäisi poistaa maasta. He ovat turvallisuusuhka oikeille suomalaisille.Pois vaan maasta.
- Anonyymi00007
Voitaisko kouluttaa työttömistä holhoojia taksitampioille, jotka eivät ymmärrä olla ajamatta ja ajattamatta kannattamattomia taksikyytejä?
- Anonyymi00026
Kysymys kuului:
Voitaisko kouluttaa työttömistä holhoojia taksitampioille, jotka eivät ymmärrä olla ajamatta ja ajattamatta kannattamattomia taksikyytejä? - Anonyymi00027
Joka neljännen suomalaismiehen sperma on niin kehnoa, että sillä on hyvin hankalaa tai mahdotonta saada lapsia. ”Kannattaahan tästä ilmiöstä vähän olla huolissaan.”
https://www.hs.fi/visio/art-2000008871481.html?share=747420e04548eb1f096576f8b99a2114 - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kysymys kuului:
Voitaisko kouluttaa työttömistä holhoojia taksitampioille, jotka eivät ymmärrä olla ajamatta ja ajattamatta kannattamattomia taksikyytejä?Myös tulkiksi ,opettamaan maan tapakulttuuria ja käyttämään navigaattoria että avittaamaan paikallistuntemuksessa . Minusta hyvä idea ,myös osa-aika eläkeläiset .
- Anonyymi00009
Kantasuomalaiset matut tekisivät Suomelle palveluksen palatessaan takaisin esi-isiensä maille
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010570576.html
Ja jättäisivät maan sen alkuperäisille asukkaille, saamelaisille, joilta maan aikoinaan ryöstivät. - Anonyymi00029
Rasistimamut, loisivat suomalaisten verovaroilla.
- Anonyymi00034
Rasistikantikset, loisivat työtätekevien verovaroilla.
- Anonyymi00035
Taksikuskin terveys on helppo tarkistaa kuuntelemalla. Jos se haukkuu poliitikot ja muut autoilijat, se on ihan terve.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972