Onko kukaan nainut Jehovan kanssa?
Kun käyvät ovelta ovelle ?
Jehova oventakana
5
424
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä oon.
- Anonyymi00002
Olen noin vähän yli kymmenen vuotta sitten kun muutin rivitaloon ja tulivat kaksi naista kertomaan omia juttujaan.
Minua panetti juuri sillä hetkellä todella paljon ja pyysin heidät sisälle.
Vanhempia naisia olivat.
Istuivat sohvalle vierekkäin ja minä toiselle sohvalle yksin.
Varmaan puoli tuntia meni ja aloin hieroa kulliani ja sanoin että on pakko hyväillä kalua kun minulla ei ole ollut naista pitkään aikaan ja otin kaluni pois housuista joka seisoi täysillä.
Ilmeet naisilla muuttui aika paljon ja pyysin heidät hyväilemään kaluani ja sanoin että kyllä se Jumala anteeksi antaa.
Toinen ei voinut vastustaa kiusausta ja viereeni ja todella alkoi runkata kulliani.
Sanoin että reilusti vaan ja aloin hieroa naisen jalkoväliä ja huomasin että ei laittanut yhtään vastaan päinvastoin levitti jalkansa ja pääsin nostamaan hameen helman ylös ja pääsin vihdoin pikkuhousujen päältä hieromaan lisää ja tunsin miten naisen pikkuhousut alkoi tuntua kostealle.
Huomasin että toinenkin nainen alkoi hyväillä omaa jalkoväliä.
Ehdotin että voidaanko siirtyä makuuhuoneeseen ja se toinen joka istui yksin sohvalla kysyi että missä on vessa ja näytin hänelle ja sanoi että pitää käydä ensin vessassa pesulla.
Annoin pyyhkeen ja toinen nainen joka runkkasi minua niin nousi ja tuli makuuhuoneeseen ja riisui itsensä ihan alasti.
Kun kummatkin olivat sängyssä kysyin että kumman alapäätä saan ensin nuolla ja se tietysti joka kävi pesulla pyysi heti nuolemaan itseään.
Tottakai herrasmiehenä nuolin niin kauan että orgasmi tuli hänelle.
Toinen nainen siinä vieressä taisi saada myös orgasmin kun hieroi itseään.
Otin kumin yöpöydän laatikosta ja kysyin että kumpi haluaa ensimmäisen kerran ja hän mitä nuolin pyysi todella kiimassa että nai minua no eipä tarvinnut kauaa naida kun itse tulin ja sanoin että älkää antako häiritä kohta otetaan uudelleen ja toinen halusi nuolla hänen pillua jota juuri olin nainut eli arvasin että niin ne nämä Jehovan todistajat naiset keskenään nauttivat toistensa kanssa.
Olen epäillyt tätä aina.
Hetken päästä seisoi täysillä taas ja tämä vanhempi nainen pyysi naimaan itseään ja sai että ei tarvitse käyttää kumia että ei ole mitään vaaraa enää tulla raskaaksi.
Ja tämä toinen nuorempi nainen alkoi hyväillä itseään kun näin tätä vanhempaa naista.
Kahvit keitin heille ja sanoin että saa tulla toistekin oven taakse ja parin viikon päästä tämä vanhempi nainen tuli yksin ja kysyi että saanko tulla sisään ja tottakai päästin ja hän oli niin tyytyväinen saamaansa palveluun.
Sen koommin en ole koskaan enää heitä nähnyt.
Olipa kokemus mutta täytyy sanoa että kyllä ihan tavallinen nainen on kuitenkin estottomampi sängyssä kuin nämä Jehovan todistajat.
M52v - Anonyymi00003
Tarkoittanet Jehovan TODISTAJAA eikä ITSE JEHOVAA eli Jeesus Kristusta!?
- Anonyymi00004
Jehova mies nussi mua suuhun. Tykkäsin
- Anonyymi00005
Juu Eivät ole Niin Kauhean Tarkkoja Ja Liikkuvat aina kaksin. Toinen Nuorempi ja toinen Vanhempi. Tulivat oven Taakse soittamaan ovikelloa kun olin jo pukuhuoneesta menossa Saunan puolelle. Aikaa kohta Neljä vuotta. Eivät aloittaneet normaalia puhetta. 😁😁. Olivat ensin Hämillään kun avasin oven vain pieni pyyhe yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2114880Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html234024Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2283791Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1343072Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583034Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632942Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162661Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos652550Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852345En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132155