Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Israel syyllistyi jo sotarikoksiin ja rikoksiin ihmisyyttä vastaan Gazassa ja nyt Israel on alkanut tehdä samaa Libanonissa. Israel on pommittanut sairaala rakennuksia ja neljä terveydenhoito alan ihmistä on kuollut. Libanonissa on kuollut jo 175 lasta. Israel ei noudata enää mitään kansainvälisiä sodan käynnin periaatteita, vaan tekee ihan mitä vaan. Kuitenkin Israel jatkaa kokoajan palestiinalaisten ihmisten vainoamista ja Israel keksii aina jonkun tekosyyn, miksi Israel voi pommittaa Gazan aluetta tai lähettää sotilaita sinne. Gaza on nyt maailman vaarallisin paikka lapsille ja paljonhan siellä on viattomia lapsia kuollut.
Amerikan ja Israel hyökkäykset Iraniin ja Libanoniin olivat oikeudettomia eli lainvastaisia ja tuhannet ihmiset voivat menettää henkensä ilman mitään syytä.
Jos aletaan tuhoamaan Iranin kaasukenttiä, niin siitä seuraa suunnaton luonnonkatastrofi, pahimmillaan niin suuri että se vaikuttaa ilmakehään ja se edistää ilmaston muutosta. Mutta Trump ei ei usko edes ilmastonmuutokseen eikä älykkäisiin asiantuntijoihin vaikka he pystyvät perustelemaan hyvin oman näkökantansa.
NATO on puolustusliitto, jonka tehtävä on ollut turvata Amerikan turvallisuutta ja Euroopan maiden turvallisuutta kaikki yhdessä, mutta tätäkään ei Trump ymmärrä, vaan tulee tänne Eurooppaan haukkumaan eurooppalaisia johtajia, kuin mikäkin......
Trumpin elämän tärkeimmät asiat ovat: MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ ja RAHA, RAHA, RAHA, RAHA : Miten voin tehdä ja saada lisää rahaa ennen kaikkea itselleni ja sitten amerikkalaisille yrityksille. Trump ei tee työtä omien kansalaistensa ja heidän elämän parantamisen eteen, vaan huonontaa kaikkien amerikkalaisten elinolosuhteita ja pahimmillaan Trump voi saattaa saattaa Amerikan kaaokseen sekä samalla koko maailman oman vihansa ja vastakkain asettelun avulla.

0

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
        Maailman menoa
        175
        4961
      2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
        Maailman menoa
        18
        4336
      3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
        Maailman menoa
        9
        3087
      4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
        Maailman menoa
        248
        2910
      5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
        Maailman menoa
        143
        2852
      6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
        Ikävä
        52
        2491
      7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
        Ikävä
        27