Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Israel syyllistyi jo sotarikoksiin ja rikoksiin ihmisyyttä vastaan Gazassa ja nyt Israel on alkanut tehdä samaa Libanonissa. Israel on pommittanut sairaala rakennuksia ja neljä terveydenhoito alan ihmistä on kuollut. Libanonissa on kuollut jo 175 lasta. Israel ei noudata enää mitään kansainvälisiä sodan käynnin periaatteita, vaan tekee ihan mitä vaan. Kuitenkin Israel jatkaa kokoajan palestiinalaisten ihmisten vainoamista ja Israel keksii aina jonkun tekosyyn, miksi Israel voi pommittaa Gazan aluetta tai lähettää sotilaita sinne. Gaza on nyt maailman vaarallisin paikka lapsille ja paljonhan siellä on viattomia lapsia kuollut.
Amerikan ja Israel hyökkäykset Iraniin ja Libanoniin olivat oikeudettomia eli lainvastaisia ja tuhannet ihmiset voivat menettää henkensä ilman mitään syytä.
Jos aletaan tuhoamaan Iranin kaasukenttiä, niin siitä seuraa suunnaton luonnonkatastrofi, pahimmillaan niin suuri että se vaikuttaa ilmakehään ja se edistää ilmaston muutosta. Mutta Trump ei ei usko edes ilmastonmuutokseen eikä älykkäisiin asiantuntijoihin vaikka he pystyvät perustelemaan hyvin oman näkökantansa.
NATO on puolustusliitto, jonka tehtävä on ollut turvata Amerikan turvallisuutta ja Euroopan maiden turvallisuutta kaikki yhdessä, mutta tätäkään ei Trump ymmärrä, vaan tulee tänne Eurooppaan haukkumaan eurooppalaisia johtajia, kuin mikäkin......
Trumpin elämän tärkeimmät asiat ovat: MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ ja RAHA, RAHA, RAHA, RAHA : Miten voin tehdä ja saada lisää rahaa ennen kaikkea itselleni ja sitten amerikkalaisille yrityksille. Trump ei tee työtä omien kansalaistensa ja heidän elämän parantamisen eteen, vaan huonontaa kaikkien amerikkalaisten elinolosuhteita ja pahimmillaan Trump voi saattaa saattaa Amerikan kaaokseen sekä samalla koko maailman oman vihansa ja vastakkain asettelun avulla.

0

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
        Maailman menoa
        195
        2747
      2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
        Sinkut
        304
        2673
      3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
        Maailman menoa
        44
        2355
      4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
        Maailman menoa
        159
        1424
      5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
        MTV3
        17
        1132
      6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
        Kotimaiset julkkisjuorut
        48
        1106
      7. 57
        812
      8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        801
      9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
        Ilmajoki
        19
        709
      10. 55
        702
      Aihe