Käyttääkö propheta Pasanen ennustuksissa millaisia apukeinoja? Onko hänellä kyky saada näyt uniin, rukouksessa selvänökönä hai käyttääkö hän Uurimia Ja Tummimia?
Propheta Pasanen
15
231
Vastaukset
- Anonyymi00001
Profeetta Jari Pasanen on tunnettu helluntailaisten keskuudessa. Pasanen saa näkyjä Jumalalta ja useat Pasasen ennustukset ja profetiat on jo toteutuneet.
- Anonyymi00002
Miten näyt tulevat? Unessa, valveilla vai apuvälineiden keinoilla?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten näyt tulevat? Unessa, valveilla vai apuvälineiden keinoilla?
Tässä videolla Pasasen jo toteutuneita profetioita
https://youtu.be/A0YEOxfyyJ8?is=ujf4V_oqAgjlq4Ut
- Anonyymi00003
Täydellinen humpuukimaakari ja valherohoveetta jos joku!! Näiden lisäksi turmeli kolme tytärtään seksuaalisesti!!!
- Anonyymi00004
Ota hirsi pois omasta silmästäsi ensin, veljeni.
- Anonyymi00006
Profeetta Pasanen jatkaa röyhkeästi lähetystyön tekemistä internetissä menneisyydestään välittämättä.
- Anonyymi00007
2Moos.23:25 Mutta Herraa teidän Jumalaanne pitää teidän palveleman, niin hän siunaa sinun leipäs ja sinun vetes: ja minä olen sinulta pois kaikki sairaudet. Biblia (1776) 2Moos.15:26. 5Moos.7:15.
- Anonyymi00008
Jes.30:19 Sillä Zionin kansa on asuva Jerusalemissa, ja et ole katkerasti itkevä. Hän kaiketi armahtaa sinua, kuin sinä huudat; hän vastaa sinua niin pian kuin hän sen kuulee. Biblia (1776) Jes.58:9. 65:24.
- Anonyymi00009
Kyllä pyhä Jumala on armahtanut Jaria. Eihän Pasanen muuten saisi kokoajan lisää paikkaansa pitäviä profetioita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä pyhä Jumala on armahtanut Jaria. Eihän Pasanen muuten saisi kokoajan lisää paikkaansa pitäviä profetioita.
Olen samaa mieltä. Jari on armahdettu.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jari on armahdettu.
Aamen. Seuraavaksi meidän täytyy korottaa Jari profeetaksi niin hän pääsee haluamaansa asemaan seurakunnassa 🙏
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aamen. Seuraavaksi meidän täytyy korottaa Jari profeetaksi niin hän pääsee haluamaansa asemaan seurakunnassa 🙏
Jumala on Jarin jo armahtanut.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jumala itse on korottanut Jarin profeetaksi. Häntä seuraavat profeetan tunnusmerkit ja ne ovat selvästi nähtävillä.
- Anonyymi00014
ei kiinnosta Pasanen- mitä häntä kuuntelette.
Ettekö näe, että hänen kaulassaan on myllynkivi ja pohtikaa- että miksi- Anonyymi00015
Älä tuomitse - ettei sinua tuomittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656