Miksi kaikilla uskovaisilla on hienot kellot, eteenkin pastoreilla? Voiko näistä seurata lopunaikoja vai miksi? Tietenkin on järkevää, että jos joutuu esiintymään paljon, niin näyttävä kello on hyvä olla.
Itsellä on Ironman Triathlon vintage kello ja Casio g-shock kello ihan tuore. Nämä kyllä on hyviä käyttökelloja, mutta haaveilen Certina kvartsi kellosta juhliin, eli patteri kellosta. Toiminta varmuus on näin parempi kuin vieteri vetoisilla.
https://www.laatukellot.fi/certina/ds-multi-8/c020-419-11-052-01/80441
Kello harrastus on kyllä kivaa! Itse aina tavoitesäästän, että pystyy toteuttamaan näitä pieniä unelmia.
Mb_76
Kellot uskiksilla
17
185
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tämä liittyy lopun aikoihin, eli aikarauta pitää olla ranteessa, että pysyy ajan taju. Patteri kellot ei ole suosiossa vaan vieterivetoiset automaatti kellot, jos joutuu hakeutumaan turvapaikkoin. Käytännön sanelemaa. Myöskin rakkaustarinoita voi syntyä turva paikoissa.
- Anonyymi00002UUSI
Aika survialisti elämää on tämä turvapaikka elämä! Ei heikkohermiselle. Ilmankos se ylösotto tulee ja pelastaa kaikki vajaa kuntoiset, joilla ei ole mitään selvitymis keinoja tässä turvapaikka elämässä.
Kateellisella alottajalla on oikeesti Mikkihiirikello original.🐭⌚️
- Anonyymi00003UUSI
Pientä viitseliäisyytä niin saa kyllä hommattua ihan hyvät kellot. Roleksiin harvalla on varaa, mutta hyviä kelloja on muitakin.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pientä viitseliäisyytä niin saa kyllä hommattua ihan hyvät kellot. Roleksiin harvalla on varaa, mutta hyviä kelloja on muitakin.
Citizen Kane.⌚️🇺🇸🎩
Rannekello Kane.🇺🇸⌚️👍❤️- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tämä kelloharrastus maksaa vähemmän kuin tatuoinnit. Minulla on nolla tatuintia. Kello-ostoksetkin on maltillisia, 200€ meni jouluna Casio kellon ostoon ja nyt pitää säästää Certina kelloon hiljalleen, Älykellot ovat rumia, joten niistä en pidä. Näitäkin on monella ranteessa. Itse suosin vanhaa rautaa.
Tavoite säästämisellä tämä onnistuu.
En myöskään kiroile, joten suukin on putsattu, josta ylpeä!
Mb_76 - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä kelloharrastus maksaa vähemmän kuin tatuoinnit. Minulla on nolla tatuintia. Kello-ostoksetkin on maltillisia, 200€ meni jouluna Casio kellon ostoon ja nyt pitää säästää Certina kelloon hiljalleen, Älykellot ovat rumia, joten niistä en pidä. Näitäkin on monella ranteessa. Itse suosin vanhaa rautaa.
Tavoite säästämisellä tämä onnistuu.
En myöskään kiroile, joten suukin on putsattu, josta ylpeä!
Mb_76Temusta saa parilla eurolla näyttävän näköisen rantarolexin.
- Anonyymi00004UUSI
Ne on tehneet niitä kalliita pyhiinvaellusmatkoja pyhälle maalle.
Kotiin on tultu kultakellot ranteessa ja painavat kultaiset krusifiksit ja timanttikorut kaulassa. - Anonyymi00006UUSI
No miksi sinulla itselläsi on hieno kello ranteessasi?
- Anonyymi00008UUSI
Nykyisin kun on älypuhelimet , ei tarvi kelloa. Ei kannata yleistää ei kaikki pastorit käytä kelloa.
- Anonyymi00009UUSI
Minulla on 60 euron patteri casio.
- Anonyymi00010UUSI
Miulla oli puhuva kello joka luottevampi kuin puhuva pastori.
- Anonyymi00011UUSI
Enpä ole huomannut hienoja kelloja kellään.
Itselläni on vanhanaikainen paristorannekello ja paristokelloja kotona, jotta näen ajan, vaikka nykyteknologia kaatuisi. - Anonyymi00012UUSI
Afrikkalaisilla lahkopastoreilla lisäksi paksut kultakäämit kaulassa ja veritimanttisormuksia.
- Anonyymi00013UUSI
Maallista mammonaa kokoamma en. Se pitkät multa vain saa.
- Anonyymi00014UUSI
Minusta kelloharrastus on terve harrastus, joten pastorit pitäköön kellonsa. Paljon on näitä vahingoittavia juttuja esim. juoppous, tupakointi, tatuoinnit. Ilman näitäkin pärjää.
Itse panostan myös laadukkaisiin kellohin, vaikka hintataso on varsin pieni. 200-550€. Tuo piristystä arkeen!
Mb_76- Anonyymi00016UUSI
Pastoreista en tiedä, mutta Kari Tapio oli kellohullu. Itsekin diggaan kelloja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2744967Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1102543Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171550- 1011100
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3351011Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle139936Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N273903Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33807- 39775
IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja78765