Miten vietitte, tapasitteko ketään?
Mitkä on kevään suunnitelmat?
Pitää tässä ruveta piristymään.
Uusi kevät ja uusi kesä tulossa.
Miten meni Pääsiäinen?
4
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos kysymästä pääsiäinen meni hienosti, ja pitkät lomat tarkoittaa monesti sitä, että ihmiset pääsee liikkumaan vähän kauemmaksi, eli olen tapaillut vanhoja nuoruuden ystäviä.
Vähän on ollut tuhnut kelit, mutta eiköhän se siitä kesää kohdi kirkastu.
Toivottavasti muillakin on mennyt pääsiäiset hyvin.- Anonyymi00002
Pääsiäinen meni ihan mukavasti.
Niin, onhan se vähän sitä, että "kukapa se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?"
Tarttee itse ruveta virkistymään ja heittää talven turkit pois, ja valita iloiset asiat esille!
Jospa ruvettaisiin kirjoittelemaan rakentavia juttuja tänne?
Ajattelin itse ruveta etsimään uusia tuttuja ja reippaita juttuja.
Hyvää kevättä! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pääsiäinen meni ihan mukavasti.
Niin, onhan se vähän sitä, että "kukapa se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?"
Tarttee itse ruveta virkistymään ja heittää talven turkit pois, ja valita iloiset asiat esille!
Jospa ruvettaisiin kirjoittelemaan rakentavia juttuja tänne?
Ajattelin itse ruveta etsimään uusia tuttuja ja reippaita juttuja.
Hyvää kevättä!Rakentavat jutut olisivat kyllä piristävä poikkeus foorumin antiin. Ja siinä olet oikeassa. Itse tietää parhaiten, sen mistä tykkää, ja mitä iloisia asioita kannattaa itselleen etsiä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Rakentavat jutut olisivat kyllä piristävä poikkeus foorumin antiin. Ja siinä olet oikeassa. Itse tietää parhaiten, sen mistä tykkää, ja mitä iloisia asioita kannattaa itselleen etsiä.
Joo.
On ihan tarpeeksi valituksia kaikesta.
Aloitan itse huomenna reippaalla mielellä.
Tarttee rakentaa iloinen mieli itse.
Kaikki mukaan haasteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741