Miten vietitte, tapasitteko ketään?
Mitkä on kevään suunnitelmat?
Pitää tässä ruveta piristymään.
Uusi kevät ja uusi kesä tulossa.
Miten meni Pääsiäinen?
4
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos kysymästä pääsiäinen meni hienosti, ja pitkät lomat tarkoittaa monesti sitä, että ihmiset pääsee liikkumaan vähän kauemmaksi, eli olen tapaillut vanhoja nuoruuden ystäviä.
Vähän on ollut tuhnut kelit, mutta eiköhän se siitä kesää kohdi kirkastu.
Toivottavasti muillakin on mennyt pääsiäiset hyvin.- Anonyymi00002
Pääsiäinen meni ihan mukavasti.
Niin, onhan se vähän sitä, että "kukapa se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?"
Tarttee itse ruveta virkistymään ja heittää talven turkit pois, ja valita iloiset asiat esille!
Jospa ruvettaisiin kirjoittelemaan rakentavia juttuja tänne?
Ajattelin itse ruveta etsimään uusia tuttuja ja reippaita juttuja.
Hyvää kevättä! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pääsiäinen meni ihan mukavasti.
Niin, onhan se vähän sitä, että "kukapa se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?"
Tarttee itse ruveta virkistymään ja heittää talven turkit pois, ja valita iloiset asiat esille!
Jospa ruvettaisiin kirjoittelemaan rakentavia juttuja tänne?
Ajattelin itse ruveta etsimään uusia tuttuja ja reippaita juttuja.
Hyvää kevättä!Rakentavat jutut olisivat kyllä piristävä poikkeus foorumin antiin. Ja siinä olet oikeassa. Itse tietää parhaiten, sen mistä tykkää, ja mitä iloisia asioita kannattaa itselleen etsiä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Rakentavat jutut olisivat kyllä piristävä poikkeus foorumin antiin. Ja siinä olet oikeassa. Itse tietää parhaiten, sen mistä tykkää, ja mitä iloisia asioita kannattaa itselleen etsiä.
Joo.
On ihan tarpeeksi valituksia kaikesta.
Aloitan itse huomenna reippaalla mielellä.
Tarttee rakentaa iloinen mieli itse.
Kaikki mukaan haasteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa323335Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202272Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301894Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus121322Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631157Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501032- 47984
- 55821
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33773- 67741