Opiskelijoille tehdään nykyään ns, itsemurhayksiöitä🤭.( 28m - 32m)
Mutta, näitä löytyy myös muillekin vuokrattavissa, varsinkin nyt, kun Kela on kiristänyt asumistukien maksamista tiettyyn kuukausivuokraan.( 520kk)
Tosin, totuuden nimissä pitää sanoa, että tuollaisella kuukausivuokralla ei asuntoa löydy, edes maaseudulta saatika mistään kaupungista.
SPR: n lämmitettävä telttakaan ei mahdu tuohon hinta haitariin.🤣😂😅
Mutta, asiaan.
Kuinka monta ns, itsemurhayksiötä S joen suuruiseen voisi olla🤔 parvekkeela TAI ilman.🤔🫣
Kuinka monta...
Anonyymi-ap
5
242
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Miten niin itsemurha yksiö??
- Anonyymi00002
Erikoista . Mun eka oma asunto oli tuon kokoinen. Oli ihana. Itsari ei tullut mieleen.
- Anonyymi00003
Asuin 25 neliöises puolitoista vuotta, ei tullu itsari mieleen. Onko nykynuoriso pullamössöjä?
- Anonyymi00004
Aloitajalla on selvästi mielenterveysongelmia.
- Anonyymi00006
Joutaas parvekkeelta sukeltaa pää erellä jos tuallaasehen joutuus. Onneksi on oma tontti ja täysmaitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45662Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51519
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436