Kanadalainen pastori tosin sanoo että saatana loi tulipallon reissun ajaksi taivaalle ja saatana luoma auringolta näyttänyt tulipallo hämäsi matkustajia.
https://youtube.com/shorts/4P4tv6dgoMM?is=cgD9ZlLHPt0yxZkP
Lättäpäät matkusti Antarktikselle ja luopuivat uskostaan
8
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
avaruushan on pelkkä Jumalan luoma hologrammi eli hahmokuva
- Anonyymi00002
Pastori ei selvästi ole sitten kovinkaan perillä asioista.
Saatana ei kykene luomaan mitään.
Saatana voi ainoastaan käyttää väärin Jumalan Luomia asioita.Minä en ikinä halua matkustaa etelä mantereelle katsomaan mahdollisia saatana järjestämiä näkyjä taivaalla. Mieluummin olen täällä lähellä pohjoisnapaa jossa isä Jumalakin katselee meitä taivaankannen yläpuolelta kun me elämme täällä ajassa kuin muurahaiset.
Tämä ns. "matka" oli pallopäiden törkeä lavastus jossa yksi litteänmaan kannattaja lahjottiin Nasan taholta kääntymään pallomaa salaliiton kannattajaksi.
- Anonyymi00003
Niin. Eihän todellinen lättäpää usko edes silloin, vaikka itse näkisi. Eihän ???
- Anonyymi00004
Juu. Ja itse Saatanahan sitä tulipalloa siellä taivaalla poltteli. Jetsulleen.
- Anonyymi00005
Eikös sinne ihan avoimesti kutsuttu kaikki halukkaan.
Sinäkin olisit voinut mennä. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu. Ja itse Saatanahan sitä tulipalloa siellä taivaalla poltteli. Jetsulleen.
Taisi kyllä olla se Litteän Kannattaja joka poltteli, piipussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61782
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten198755- 29714
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole59705Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610