Kanadalainen pastori tosin sanoo että saatana loi tulipallon reissun ajaksi taivaalle ja saatana luoma auringolta näyttänyt tulipallo hämäsi matkustajia.
https://youtube.com/shorts/4P4tv6dgoMM?is=cgD9ZlLHPt0yxZkP
Lättäpäät matkusti Antarktikselle ja luopuivat uskostaan
8
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
avaruushan on pelkkä Jumalan luoma hologrammi eli hahmokuva
- Anonyymi00002
Pastori ei selvästi ole sitten kovinkaan perillä asioista.
Saatana ei kykene luomaan mitään.
Saatana voi ainoastaan käyttää väärin Jumalan Luomia asioita.Minä en ikinä halua matkustaa etelä mantereelle katsomaan mahdollisia saatana järjestämiä näkyjä taivaalla. Mieluummin olen täällä lähellä pohjoisnapaa jossa isä Jumalakin katselee meitä taivaankannen yläpuolelta kun me elämme täällä ajassa kuin muurahaiset.
Tämä ns. "matka" oli pallopäiden törkeä lavastus jossa yksi litteänmaan kannattaja lahjottiin Nasan taholta kääntymään pallomaa salaliiton kannattajaksi.
- Anonyymi00003
Niin. Eihän todellinen lättäpää usko edes silloin, vaikka itse näkisi. Eihän ???
- Anonyymi00004
Juu. Ja itse Saatanahan sitä tulipalloa siellä taivaalla poltteli. Jetsulleen.
- Anonyymi00005
Eikös sinne ihan avoimesti kutsuttu kaikki halukkaan.
Sinäkin olisit voinut mennä. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu. Ja itse Saatanahan sitä tulipalloa siellä taivaalla poltteli. Jetsulleen.
Taisi kyllä olla se Litteän Kannattaja joka poltteli, piipussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928