Pimpin meikkaaminen

Juulia K

Kuinka yleistä naisilla on pimpin meikkaaminen? Oletteko ikinä esimerkiksi värjänneet tai sävyttäneet häpykarvojanne? Minun mieheni tykkää siitä, että ennen aktia meikkaan pimppini tiptop kuntoon esim. huulipunalla. Hirokeesi -kampauksesta hän innostuu myös.

24

8259

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimpsaan

      Kyllä pimpsalle normaalit kuvausmeikit pitää tehdä. Hienoissa nudekuvissa laitetaan puuteria, että iho on hyvän näköinen. Huulipuna ei kuulu minun meikkilaukkuun.. ;)

    • JOSEFIINA

      MIELESTÄNI KYLLÄ SE PIMPPI ON IHAN HYVÄ LUONNOLLISENA.....KUULOSTAA HIEMAN PERVERSSILTÄ ETTÄ LAITTAISIN HUULIKIILTOA SINNE

      • huijaa

        miehen luulemaan, että olisit kosteana odottamaassa juuri häntä.
        Kiva sitä on katsella, kutta jos paikat ei ole valmina tositoimiin, voi yllätys olla kivulias molemmille.


    • P. North

      Miehes taitaa surffailla Max Hardcore:n sivuilla. Hänen yks pedofiili alike -temppunsahan on sotkea pantavan suu ja pillu reilusti huulipunalla.

      www.askjole.com ja heitä hakusanoiksi Max Hardcore, niin alkaa sullakin sytyttää mitä äijäs ajaa takaa.

    • viiru

      Mä pidän alapäätä muuten karvattomana mut viirun jätän eteen. Mulla on viirussa aika vaaleet karvat ja värjään niitä tummemmiksi. Sopii sit paremmin kokonaisuuteen, pidänhän hiuksetkin mustiksi värjättyinä ja teen kuukausittain kestovärjäyksen kulmakarvoihin ja ripsiin.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa painu sirkukseen


    • Anonyymi

      Munakoiso emoji oon sängyssä demoni

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ripsivärillä tuli vaaleat karvat tummennetut silloin 14-16 vuotiaana kun vaaleankellertävät karvat ei oikein miellyttäneet, halusin tummat kuten pääosin muillakin oli. Siis lähinnä koulun jumppa ja uimahallikäynnelle eipä sitä muuten siihen aikaan pimppu ollut nähtävillä. Posliinin ajoin vasta yli 30 vuotiaana.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      hiki ja sylki ovat parasta pimppimeikkiä

      • Anonyymi

        Heinolan sedän spermaa unohtamatta!


    • Anonyymi

      Uu­­­s­i seksi­­­tea­tteri avautu­­­u Su­omeen! Ku­tsu­­mme kaikk­i­­­. Ilmoittau­­­tuminen ry­hmä­ämme tä­­äl­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H7s9U4

    • Anonyymi

      Olin pillu paljaana kun vietimme työkaverini kesämökillä ja joimme melkoisen paljon viiniä, kaljaa ja siideriä. Heräsin siihen kun tyttökaverini meikkasi pilluani. Annoin sen tapahtua koska se tuntui kivalta. Esitin koko ajan nukkuvaa. Tästä on nyt lähes viisi vuotta kulunut. Olen tällä hetkellä 39v ja haluan saman uudestaan

      • Anonyymi

        Olisi kiva nähdä meikattu pimppi,voisin meikata jos antaisit ohjeita siihen. M59


      • Anonyymi

        Olisitko halunnut, että hän olisi muutakin kuin meikannut ? Luulen että jos olisin ollut tuossa samassa tilanteessa niin olisin painanut ystävättären naaman "nukkuvalle pimpalleni".

        Meikkaajana taas tuskin olisin malttanut olla ainakaan hiukan maistamatta iloliemiäsi. Sillä jos olisin jo siihen asti edennyt, että olisin sinut riisunut niin minua ei olisi pidätellyt mikään mahti maailmassa tuoksuttamasta ja maistamasta kiimakoloasi.

        Sillä siinä vaiheessa kun ystävätär on jo riisuttu niin on sitä jo aivan mahdoton selittää. Samaan häpeään suuni painaisin ja ilomielin kiimani jakaisin.


        KuumaKissa


      • Anonyymi

        Oi, mitä hän tarkalleen teki? Punasi huulia vai veteli näyttäviä rajauksia? Vai jotain ihan muuta?

        Tuon haluaisi itsekin kokea: ensin ajeltaisiin huolellisesti aivan paljasksi, pehmeäksi ja sileäksi ja sitten... kyllä pääsisi irti arjesta! Ja taiteilijan naama päätyisi ehdottomasti lopuksi kinni teokseen, ei taiteesta kuulu yksin nauttia!


      • Anonyymi

        Oi, mitä hän tarkalleen teki? Punasi huulia vai veteli näyttäviä rajauksia? Vai jotain ihan muuta?

        Tuon haluaisi itsekin kokea: ensin ajeltaisiin huolellisesti aivan paljasksi, pehmeäksi ja sileäksi ja sitten... kyllä pääsisi irti arjesta! Ja taiteilijan naama päätyisi ehdottomasti lopuksi kinni teokseen, ei taiteesta kuulu yksin nauttia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko halunnut, että hän olisi muutakin kuin meikannut ? Luulen että jos olisin ollut tuossa samassa tilanteessa niin olisin painanut ystävättären naaman "nukkuvalle pimpalleni".

        Meikkaajana taas tuskin olisin malttanut olla ainakaan hiukan maistamatta iloliemiäsi. Sillä jos olisin jo siihen asti edennyt, että olisin sinut riisunut niin minua ei olisi pidätellyt mikään mahti maailmassa tuoksuttamasta ja maistamasta kiimakoloasi.

        Sillä siinä vaiheessa kun ystävätär on jo riisuttu niin on sitä jo aivan mahdoton selittää. Samaan häpeään suuni painaisin ja ilomielin kiimani jakaisin.


        KuumaKissa

        Saunoimme Idan kanssa ja siksi ei yöllä ollut muuta päällä kuin se valtavan suuri kylpypyyhe. Helppoa se oli maalata huulia kun ei tarvinnut riisua !!!


    • Anonyymi
    • Taannoin oli ollut ainoastaan miesten haku, ja monin tanssipaikoin vielä tosiasiassa noudatettiin vanhaa tapaa.

      Oli minihameaika ja tytöt tulivat tansseihin ilman pöksyjä. Se oli sekä luonnollista että välttämätöntä, sillä jos minin alta ei välillä vilahtanut paljas vittu, jäi taatusti seinäruusuksi.

      Eräin paikoin tytöt kilpaillessaan vielä värjäsivät vittukarvansa, eikä millä tahansa, vaan kirkkailla hohtoväreillä. Tuntuu uskomattomalta, että tuollainenkin aika oli. Eivät jotkut nuoremmat edes suostu uskomaan, että oli.

      Kun tyttö sitten kiitti miellyttävästä tanssista, kohotti hiukan minin helmaa. Hohtoväri korosti kauneutta.

    • Anonyymi

      Onko mahdollista maalata munat jollakin värillä, niin että väri myös pysyy? Ehkä on jotain "nahkaväriä" ?

      • Anonyymi

        Ennen vanhaan maalattiin munat miehekkäämmän färisiksi tervalla. Tuppaa pahus vaan ottamaan kiinni kalsonkeihin. Nykyään käytetään sormifärejä, löytyy myös esim. neonfärejä ja glow in the darkia. Se on pimeässä näyttävä kun peeniksenkin on värjännyt. Miekka huojuen ja kulkuset heiluen, kuin punttikellon heiluri, lähestyy neitoa, jolla vastaavasti färjätty vehje.


    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Kuts­­um­­me sinu­­­t kä­­­ym­ään u­­ude­­ss­­a chatis­­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D3g0E0

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe