jos jokainen kadonnu ukko pitää etsiä n. 200 lentokone ym koneella että
rammat sieltä pelastaa joutomiehen..
Kalliiksi tulee usalle iran sotiminen
6
129
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Nauraa kippurassa PalstaPöljiä!!!
Päivällä jo kirjoitin, yhteen ketjuun, että joku PalstaPöljä kertoo vielä etsintäkonemäärän olevan 100 mutta laitoit sitten paremmaksi,,,- Anonyymi00004
USA-Fani hehkuttaa jälleen tekokovis jenkkisotilaita, jotka ei saa yksinään yhtäkään aloittamaansa sotaa pakettiin. Jenkit ei pärjäisi läheskään yhtä hyvin kuin Ukrainalaiset jos ei ylivoimaista ilmaasetta vastassa sandaalijalkaista paimentolaista. USA on sotilasmahtina pelkkä kulissi.
Tuossa kannattaa miettiä asiaa myös psykologian ja joukkojen moraalin kannalta.
Lentäjä joka tietää lentotehtävää vihollisen ilmatilassa suorittaessaan että mikäli hänet ammutaan alas ja selviytyy siitä hengissä niin omat joukot tekevät kaikkensa hänen pelastamiseksi kustannuksista huolimatta.
Tälläinen lentäjä on paljon tehokkaampi lentotehtävällään.USA Propaganda rambon ja arnold elokuvat
he tarvitsevat aina kadonneen valkoisen miehen
USA aloitti tarzan elokuvista yksi valkoinen mies tulee ja pelasta miljoonat ihmiset vaikka USA Yli 8 ihmisiltä he nukkuvat kadulla eikö se ole parempi Tarzan auta heistä ensi
Olen varma suomi 24 pelkäävät minun viesti heille tule maha kipeä minun viesti kanssa- Anonyymi00002
okk
- Anonyymi00003
Kallis ja Pekka antoi mandaatit jyräykselle aikanaan. Papat vaan unohti kultaisen säännön että välillä pitää maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502