Taivaalta kuului mopon pörinää. Joko niitä drooneja tännekin pukkas ?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Tiiäppä mitä tuolta metistä löytyy etenkin kohta, kun alkaa Muurmannin pommitukset.
- Anonyymi00002
Koitan kuunnella yökaudetkin, että kuuluisiko ruohonleikkurin ohilentävää pörinää. En ole kuullut vielä, tuosta vaaran laidasta luulisi menevän tutkan häirintäominaisuutta hyväksi käyttäen. Kansalaisaloite nyt vireille nopsaan, palotorni takaisin vaaralle ja pörinäpäivystyshukit joutilaille voimaan.
- Anonyymi00003
Kannattaa varustautua hampaisiin saakka niinkuin se Imatran mies, joka totesi, että puolustusministeri Häkkäsen puheet valmiudesta olivatkin ministeri Kakkasen puheita. Samaa tuubaa mitä OrpoPurra suoltaa suolistoistaan.
- Anonyymi00004
Tunneli sota on nykypäivää
- Anonyymi00005
Kohta nousee korvasienet.
PS taistelukärki ei ole syötävä sieni - Anonyymi00006
Poromiehet ne drooneilla ajelee
- Anonyymi00007
Kehoitan jokaista tarkistamaan takamettät. Itse löysin kuvaputki tvn ja hetekan. Voi kai niilläkin lentää hämäyksen vuoksi ainakin.
- Anonyymi00008
Mä vaan natisutan hetekata! natisutan hetekata!
- Anonyymi00009
Mikä paikka on paras jahdata harhadrooneja ritsalla ?
- Anonyymi00010
Drooni tippui jokijärvelle ja poltti varaston
- Anonyymi00011
Taivalkoskella pörrää yläilimoissa pyhähenki.
- Anonyymi00012
Saa synnit anteeksi ku seisoo jokijärventien varressa käsi pystyssä sunnuntaina klo 16.30
- Anonyymi00013
Elä ota enää, ajele pyhällähenkellä
- Anonyymi00014
Näillä purrapensanhinnoilla pitääkin
- Anonyymi00015
Droonitestiradalta karannut lennokki ?
- Anonyymi00016
ei tarvi pelätä, Kyllä meidän tarvii turvautua jumalaan kaikki valtiaan maan ja taivaan luojaan. Herra anna varjelus suomelle ja kaikille pohjois-maille. anna ukrainaan sovinto. anna sodan loppua suojele myös venäjän kansaa rajan takana. lopeta viha maailmasta. aamen
- Anonyymi00017
Ehei mitään drooneja, turpeinenon ostanut helikopterin, olisen hallin pihassa eillen
- Anonyymi00018
Onko droonilla kuvaaminen ja pörrääminen syntiä?
Entä saapiko ajaa hiacella, että pysyis taivaantiellä?
Ahistaa...- Anonyymi00019
Saapi ja pitääki mutta pitää olla sininen
- Anonyymi00020
Tuoltahan se näkyy osaolta päin lentelevän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241365
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411239Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781218Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2401144Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 63901
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513727Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65677
- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 33544
- 32539
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
- 29479
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 51461
- 85450