Kuulin vuoden parhaan vitsin äsken radiosta!

Anonyymi-ap

Purra oli sanonut, että Perussuomalaiset aikoo olla ensi vaalien jälkeen pääministeripuolue. Minä vieläkin kieriskelen lattialla ja nauru ei meinaa mitenkään loppua. Että petturipuolueesta tulisi pääministeripuolue. On ne vitsiniekkoja. meinaavat ihmisen tappaa nauruun!

26

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jatkan vielä. Ja että aprillipäivä meni jo!

    • Anonyymi00003

      Kyse lienee HIRTEHISHUUMORISTA tarkennettuna??

      • Anonyymi00005

        Nyt tajuan. Se olikin siis huumoria? Mutta Spedekin on jo kuollut.


    • Anonyymi00004

      Tollasia tulee lapsista, joita kehutaan ilman syytä. Ei itsekritiikkiä.

      • Anonyymi00018

        Eli tyyliin Trump. Todellisuuden taju hukassa.


    • Anonyymi00006

      Semmoista se omassa pikku kuplassa eläminen aiheuttaa.

    • Anonyymi00007

      Vitsihän tuo tosiaan on, mutta erittäin huono vitsi. Itkettää enemmän kuin naurattaa.

    • Anonyymi00008

      Kerro sitten mikä oli reaktioista kun kuulet Purrasta tulevan pääministerin.

      • Anonyymi00010

        Meinaatko että suomalaiset olisi niin itsetuhoisia? Epäilen vahvasti.


    • Anonyymi00009

      Koeta pysyä nahoissasi, ei sitä joka päivä kuulekkaan yhtä hyvää vitsiä.🤣🤣🤣

    • Kyllähän se huonolta nyt näyttää Purran kannalta, mutta ei hänen silti kannata toivosta luopua. Kusipäisyys on nyt Suomessa vallannut kaikki puolueet vaikkakaan ei ihan sama kusipäisyys. Purra ja persut ovat hölmöilleet pahemman kerran, mutta muut puolueet voivat panna vielä pahemmaksi. Kauhulla odotan, mitä uusi SDP-johtoinen hallitus keksii Suomen tuhoksi.

      • Anonyymi00014

        Joo ei herätä pahemmin toivoa sekään linja..


    • Anonyymi00011

      Vasemmistoliitto ei ole hyväksynyt velkajarrua. Mieti haluatko syödä, asua ja nauttia elämästä vai äänestää muita puolueita. 4 vuoden tulevaisuutesi riippuu siitä.

      • "Velkajarrun" voivat sen keksineet työntää hanuriinsa. Sillä vain yritetään peitellä sitä, että hallituksen älytön ja vastuuton reunaoikeistolainen talouspolitiikka on räjähdysmäisesti kasvattanut Suomen velkaantumista. Nyt velat maksuun ja maksajiksi ne, jotka maksamaan kykenevät. Progressiiviseen tuloveroon sellainen korotus, että kusi loiskuu päissä, joihin se on kohonnut.


    • Anonyymi00012

      Muut puolueet lupaavat sinulle ensi kaudelle 11 miljardin säästöt.

    • Anonyymi00013

      Ruma-Riikan irvistys kansan tuho.

    • Anonyymi00015

      Milä kannatuksella ja jos hän itse putoo eduskunnasta!

    • Anonyymi00016

      "Ylioptimistinen hullu" ei ole vakiintunut lääketieteellinen tai psykologinen termi, vaan pikemminkin kuvaileva ilmaisu, joka viittaa henkilöön, jonka usko hyvään lopputulokseen on järjenvastaisen tai todellisuuspohjaa vailla oleva.

    • Anonyymi00017

      Uusi säästökohde: kaikki alle 7-vuotiaat lapset myytävä käyttöön jollekin Belgialaiselle lapsiporno-ringille, paljon tulisi säästöä ja tuloja valtiolle

    • Anonyymi00019

      Nyt on huumori mustaakin mustempaa.

      • Anonyymi00023

        Demarihallituksen velat taas lehdessä.


    • Anonyymi00020

      Mitä nauratte kun Vasemmistoliitto ja Perusuomalaiset yhdistyy niin kyllä se toteutuu.

    • Anonyymi00021

      Persut ovat itsessään vitsi ja osana trumpin pellesirkusta.🎡🎪🤡

    • Anonyymi00022

      Minä vieläkin kieriskelen lattialla ja nauru ei meinaa mitenkään loppua

      Marin ja Uniper mainittiin jutusssa

    • Anonyymi00024

      Hah, hah, hahhaa! Että ihan pääministeriksi ja pääministeripuolueeksi. Heh, hehhee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe