Lieksa on työn ja tekemisen kaupunki

Anonyymi-ap

Täällä sitä riittää.

Nimittäin työtä, tuota arjen rakennuspalikoista tärkeintä. Lieksassa tarvitaan tekijöitä useille eri aloille – aina bioteollisuudesta terveydenhuoltoon ja matkailusta elintarvikkeiden valmistukseen.

Meillä urapolkua kuljetaan kansainvälisen rajakaupungin energisyydestä ja luontoyhteyden luomasta elinvoimasta ammentaen. Työllistymiseen tai oman liiketoiminnan aloittamiseen on tarjolla lukuisia mahdollisuuksia ja konkreettista tukea. Rinnalla matkaavat tasavertaisina kaikki muutkin hyvän elämän edellytykset.

Vaikka työnhaku sujuu Lieksassa helposti, tiedämme, että uutta tulijaa askarruttavat monet muutkin asiat. Siksi olemme rakentaneet pohdintaasi siivittämään tämän kohtauspisteen, jossa työnhakijat, työnantajat ja uudet ideat tapaavat toisensa. Tervetuloa kaupunkiin, jossa on hyvä kasvaa ja jossa hyvä kasvaa!

22

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

"Vaikka työnhaku sujuu Lieksassa helposti"😂

• Anonyymi00004

• Anonyymi00017

Työn ensiaskeleet työttömille eli harjoitellaan työtä

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Työn ensiaskeleet työttömille eli harjoitellaan työtä

Harjoittelin työn ensiaskeleita yli 10 vuotta kuntouttavalla työtoiminnalla en onnistunut saamaan työsuhdetta koskaan olen kansaneläkkeellä olen niin hölmö en pärjää työsuhteissa työssä

• Anonyymi00003

Ja Lieksan työttömyys% oli mikä.

• Anonyymi00021

Pohjois-Karjalan suurimpia.

• Anonyymi00005

Minä vaan tiskaan astijoita
      Ja luutalla lakasen lattijoita
      Tili tili tili tili tittattaa
      Kyllä tiistai meitä ny lohduttaa 🤠

• Anonyymi00006

"Lieksassa tarvitaan tekijöitä useille eri aloille – aina bioteollisuudesta terveydenhuoltoon ja matkailusta elintarvikkeiden valmistukseen."

Montako työpaikkaa on avoinna?

• Anonyymi00007

Euroniksiin etitään näköjään myyjää sieltä on joku häippässy

• Anonyymi00008

Nyt tuli kiire Lieksaan 🏃

• Anonyymi00009

Piæssöökö niksillä nikssiin?

• Anonyymi00010

Syöpä kehittyy, lieksa ei.

• Anonyymi00011

Saattaapa olla että pääsee mutta saattaapa olla että ei pääse. Mie en tiiä kun oon Lieksalainen 🤠

• Anonyymi00012

Olen 47v työtön mies 🙋🏼

• Anonyymi00013

Lieksan Kehitys on kaupungin yhtiö ja hallituksessa istuu valtuutettuja.

• Anonyymi00020

Lieksan Kehitys voisi julkaista mitä kaikkea hyvää se on saanut aikaan. Siihen ei paljon kulu paperia ja mustetta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Lieksan Kehitys voisi julkaista mitä kaikkea hyvää se on saanut aikaan. Siihen ei paljon kulu paperia ja mustetta.

Pyöritetään projektirahoilla ja jonkinsortin suojatyöpaikalta vaikuttaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Pyöritetään projektirahoilla ja jonkinsortin suojatyöpaikalta vaikuttaa.

Rahastaa ne kyllä osaa, sisältö jää vähän köykäiseksi. Vähän sellainen köyhän miehen Jari Sarasvuo. Hyvää kontsaa ja pöhinää, mutta tekeekö sillä mitään.

• Anonyymi00014

"Tervetuloa kaupunkiin, jossa on hyvä kasvaa ja jossa hyvä kasvaa!"

Ja väestön suunnaton kateus ja pahantahtoisuus kertoo tämän hyvän kasvusta? Jos täällä joku edes mainitsee sivulauseessa että yrityksen perustaisi, se on heti dissattu konkurssiin meneväksi paikallisten toimesta vaikka ei ole vielä edes aloittanut,

Ja mitä ihmeen työtä? Tuo on uskomatonta totuuden kieltävää mainospuhetta. Alue ei voi kehittyä koska ei olla rehellisiä edes itselle vaan kerrotaan tuollaisia totuudenvastaisia asiota.

• Anonyymi00015

Härskiä valehtelua. Palvelut muka toimii kun edes lääkäriin ei pääse.

Sitten kun on muuttanut kaupunkiin valheet paljastuu. Onko se hyvä?

• Anonyymi00016

Sen kansa kaikki kärsinyt ja särjen päitä järsinyt, tää armas kotiseutumme Lieska 🤠
      Hyvä että meillä on tehdas joka valmistaa maittavaa puurua ja pashaa 🤣

• Anonyymi00019

Työtön luisuu voittajaksi 🏆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe