Lieksan lehti myöntää nyt että näin on päässyt tapahtumaan. Syökö ne nyt meidän maaomenat ja uskaltaako tässä enää ulos mennä?😰
Kontiaiset tuli nyt joen yli
20
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuleeko ne ihan sisälle asti?
- Anonyymi00006
Ei kannata avata jos ovikelloa soittavat
- Anonyymi00002
Gorepylleröitä kontiaisetkin pelottaa! Näyhty Pielisellä yhteislauma susien kanssa jahtaamassa hirviä, kontiainen oli johtanut laumaa!
- Anonyymi00003
Kontiainen on hyödyllinen syödessään puutarhan tuholaisia, kuten kotiloita ja toukkia, vaikka tekeekin multakasoja. 🤠
- Anonyymi00004
Ja thaikut saa nyt molemminpuolin jokea nuotiolleen paistettavaa, jahka marjankeruu kausi alkaa . Oikeaa ituhippi ruokaa, kuten etanatkin on.😊
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja thaikut saa nyt molemminpuolin jokea nuotiolleen paistettavaa, jahka marjankeruu kausi alkaa . Oikeaa ituhippi ruokaa, kuten etanatkin on.😊
Kontiaiset jahtaa salametsästäjiä ja nössöpoikia.
- Anonyymi00005
Tuhohyönteisten toukkien syöjänä kontiaisesta on suoranaista hyötyä ihmisille. Sen kaivamista käytävistä on myös hyötyä sadevesien imeyttämisessä maahan ja maan kuohkeuttamisessa. Ei paniikkia.
- Anonyymi00007
Etanat voi kaikki tappaa ja syödä koska ovat herkullisia 🤠
- Anonyymi00008
Kontiaiset lähti käpälämäkeen reunatie- sankkilantie- mähkö akselilta koska siellä asuu juoppoja jotka kuseksii ja paskoo nurmikoille.
Kontiaisetkaan ei tykkää siitä kun yöt mölytään ryypäten ja kustaan minne sattuu.
Jotkut retkut jopa kuseksi kontiaisten pesiin ja toiset ulosti.
Kontiaiset huomasi että siivompaa väkeä asuu joen toisella puolen.
Pitivät kokouksen jossa yksimielisesti päätettiin muuttaa joen taakse.
Kun ensimmäinen kontiaisryhmä saapui joen yli niin ne katsoivat maata niin että tämä on paratiisi mähkön juopposlummin jälkeen .
Perässä seurasi koko kontiasklaani eri sukuhaaroineen n 900 kontiaista. - Anonyymi00009
Kontiaiset tuumasivat yhteisesti uudessa kodissaan sitä ei tiedä miten hyvän asuinpaikan sitä löytää ja siinä on tämän muuttamusen tuoma suola 🤣
- Anonyymi00010
Olen pannut kontiaista paljaalla.
- Anonyymi00011
Miten ovat ylittäneet joen?
- Anonyymi00012
Kiitos siltatyömaan.
- Anonyymi00013
Kontiainen on pihan LVI-insinööri.
- Anonyymi00014
Kontiainen (Talpa europaea) rakentaa pesänsä syvälle maan alle, usein noin 0,5–1 metrin syvyyteen, suojaisaan paikkaan kuten puun juuriston alle. Tämän ansiosta pesän lämpötila pysyy tasaisena ja plussan puolella myös talvella, vaikka ulkona olisi kova pakkanen.
- Anonyymi00015
Työtön lieksalainen (Otiosus lieksaensis) rakentaa pesän uuninpankolla lissä lämpötila pysyy mukavan tasaisena 👆
- Anonyymi00016
Kuume nousee ja pöllöjä ei mailla halmeilla?
- Anonyymi00018
piger pervagatus on oikea nimi latinankielen mukaan lieksalaiselle tuhnupyllylle 🤠
- Anonyymi00020
Tulin, näin ja panin paljaalla 👆
- Anonyymi00021
yllä aas ieksan ehti oistaa mmattitaidollaan. armasti ällä iikolla uvassa ahti aastattelu uinka ensan inta ousi ilviin ontiaisen uuton akia, ikä e ohtunutkaan enkkien yökkäyksestä raniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191