SP onni rovaniemi

Anonyymi-ap

Onko ollut ongelmia??
Onko tämä vedetystä?

12

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkoitatko kauppaa, samaa mietin

• Anonyymi00002

Huijausta on. Rahat menee Portugaliin, ei liikettä Rovaniemellä, eikä suomalaista y tunnusta!!!
      Jouduin uusimaan pankkikorttini kun erehdyin tilaamaan kesämekon huijareilta!!!

• Anonyymi00007

Onko totta että näin kävi.?
        Kyllä täältä ei uskalla tilatamitään!
        Pitänee antaa poliisiasiaksi. Minäkin tilasin ja maksoin.

• Anonyymi00003

Sama minulla! Tilasin ihanan kesämekon -50%. Nyt sitten sotkujen sotku pankin kanssa. Pankkikorttini herkesi toimimasta; ei toimi kassalla eikä automaatilla. Nyt tili suljettu ja odotan ilman euroja viikon uutta pankkikorttia. Pankki selvitti, että portugalilaisellw tilille tilaukseni mennyt. Luojan kiitos eivät ennättäneet tyhjentää pankkitiliäni!

• Anonyymi00004

Minulle kävi samalla tavalla. Älä osta Onni rovaniemeltä mitään.
      Kristina Turner

• Anonyymi00005

HUIJAUSTA! Katukuvat Pariisista, ei ytj-tietoja, ei liikkeen katuosoitetta vaikka aukioloajat. Huonosti käännettyjä myyntitekstejä tuotteissa. Älä missään nimessä käytä Onni Rovaniemi -verkkokauppaa, se on todistetusti ulkomainen huijaussivusto!

• Anonyymi00006

Ryssä paljastettu on näitä.

• Anonyymi00008

Kirjoitin sähköpostin ja kuulutin tilaustani perään kerran, vastattiin maireadti, söpoa ei enää löydy,toiseen viestiin ei vastattu...voihan pa...Meniköhän rahat.Maksoin mobilebayllä.

• Anonyymi00009

Halpaan menin minäkin. Harvoin mitään tilaan netistä nyt en enää mitään

• Anonyymi00010

Muistakaa tehdä ilmoitus kuluttajaviranomaisille

• Anonyymi00011

Suurta huijausta älkää tilatko sähköpostiosoitteet eivät ole olemassakaan. Rahat menee eikä tilausta tule koskaan.

• Anonyymi00012

Vedätystä on, ei kannata asioida missään nimessä. Tilasin kaksi kesämekkoa, jotka -50% hinnalla reilut 30 e kpl. Mekot tulivat pitkällä viiveellä KIINASTA. Kuvissa näyttävät puuvilla-pellavalta, laadukkaita. Tilasin kokoa xl. Sain kaksi tekokuituista kaapua, jotka ovat merkitty koolla xl, mutta joista toinen on liian iso, telttamainen, ja toinen niin pieni, ettei voinut edes sovittaa. Ompelutyö näyttää kuin lapsi olisi käsityötunnilla kursinut, eikä mukana ollut minkäänmoista tuoteselostetagia, eikä pesuohjetta. Tuotteiden palauttaminen on mahdotonta., koska osoitetta ei saa mistään. Sähköpostiin vastasi espanjalainen nimi ja käski toimittaa valokuvat kohdista,jotka eivät tyydytä, jonka jälkeen he harkitsisivat mahdollista rahanpalautusta. Viimeistään tässä vaiheessa tajusin tulleeni huijatuksi. Rahat meni kankkulan kaivoon. Minä nyt kuitenkin sain kaksi tekokuitukaapua, eikä minulla ole ollut epämääräistä ylimääräistä rahaliikennettä,. Ärsyttävää siltikin. Maksoin luottokortilla ja olen tehnyt reklamaation. Täytyy vielä tehdä kuluttajasuojailmoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe