1. En mitenkään
2. Olen. Miten?
Miten olet auttanut köyhää kristittyä?
68
356
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehdotin että seurakunnassa kerättäisiin kokouksessa rahauhri köyhien sisarien ja veljien hyväksi mutta se tyrmättiin kylmästi.
- Anonyymi00008
Osaatko edes jyvittää, että miksi? ET.
Vaan oma suunnitelmasi siihen tilaisuuteen, on vikisemisesi aihe.
Älä viitti naukua tyhänpäiväisyyksiä.
Yleensä kirkko- kuin kirkko, niin kolehdit ovat suunniteltu kohdennettuun tehtäväkuvaan.
Mutta, ehdotuksesi - sen keräyksen ajankohta- ilman vikinää ja itkuraivariasi- varmaan voidaan kerätä siihen varattuun tilaisuuteen.... ymmärtäkö.
Ei kannata palstalla leikkiä itkuraivari vikisemistä, asiasta sun toisesta- SE kertoo vain ymmärtämättömyydestä asioiden hoidossa.
eikä tässä tarvii olla helluntalaisena, että voi hokata asian. Peräkylän mummokin käsittää paremmin, kuin palstan jauhajat asioita - Anonyymi00011
Seinäjoen Helluntaiseurakunta tarjoaa joka arkipäivä vähäosaisille lounaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksei uutta autoa? Sellainen olisi mukavampi lahja.
- Anonyymi00032
Anonyymi00011 kirjoitti:
se on hienoa mikäli he näin toimivat.
- Anonyymi00002
Olen ostanut ruokaa ja antanut rahaa. Maksanut vuokran ja vuokratakuun.
- Anonyymi00003
Ilmeisesti et ole pastori ?
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
En ole pastori.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
viki viksi- et ole pastori.... etkö mutta polvihousuissasi keksi.
Turhanpäiväisiin kirjoituksiinne on hyvä puuttua, että itkuvillet rauhoittusivat ja kasvaisivat aikuiseksi.
vauvapentuajat on jo teissä jo ohi. olette vikisseet niin monta vuotta eri hengellisillä palstoilla --- se aika on päättynyt. Käsittääkö? - Anonyymi00038
eli autat omaa vajakkilastasi ?
- Anonyymi00063
Anonyymi00038 kirjoitti:
eli autat omaa vajakkilastasi ?
Ettekö te ns. oikeatkin henkelliset sortavat lähinmäisyyksijänne ylimielisöityneet vajakitkin ole välillä olleet avuntarpeess?
Ihanasti nyt kuitenkin kova commandomies,
Selef Urge
Ps. et mun perässä pysyisi 20 min kauvemmaks. Jos pysyisit niin kova saisit olla.
Mutta sä et sitä oo tilastojen mukaan, poju. Haluatko tietää kauvan tänään treenasin? Enemmän kuin sä imit ikeniis.
- Anonyymi00004
Ei pidä olla köyhille puolueellinen.
"Älkää tehkö vääryyttä tuomitessanne; älä ole puolueellinen köyhän hyväksi äläkä pidä ylhäisen puolta, vaan tuomitse lähimmäisesi oikein."- Anonyymi00010
nämä vikisijät eivät tätä käsitä.....
- Anonyymi00005
Voisin vastakin, mutta taivaspalkka on silloin mennyt vaikka luulisi että anonyymina siihen ei ole merkitystä, mutta koskaan ei tiedä mitkä ovat tarkat säännöt kuinka taivaassa saatu palkka menetetään.
- Anonyymi00006
2Tess 3:12: "Semmoisia me käskemme ja kehoitamme Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, tekemään työtä hiljaisuudessa ja syömään omaa leipäänsä."
- Anonyymi00012
jae selittelijä.
voi voi.
no anna töitä- että kohteesi voi syödä omaa leipäänsä.
Ei se muutoin onnistu ja jos et anna töitä, jätä jakeesi tupasipuolelle.
Tänään ei ihmisillä ole töitä, eikä edes tämän valtiovallan määräyksestä saa tehdä yhtään päivää - menettämättä korvaukset- mitkä on välttämätön elämiseen.
Senverran tiedän. Itselläni on asiat ok. mutta tiedän, ettei kaikilla - Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
jae selittelijä.
voi voi.
no anna töitä- että kohteesi voi syödä omaa leipäänsä.
Ei se muutoin onnistu ja jos et anna töitä, jätä jakeesi tupasipuolelle.
Tänään ei ihmisillä ole töitä, eikä edes tämän valtiovallan määräyksestä saa tehdä yhtään päivää - menettämättä korvaukset- mitkä on välttämätön elämiseen.
Senverran tiedän. Itselläni on asiat ok. mutta tiedän, ettei kaikilla"Tänään ei ihmisillä ole töitä, eikä edes tämän valtiovallan määräyksestä saa tehdä yhtään päivää - menettämättä korvaukset- mitkä on välttämätön elämiseen."
Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. Ihmeiden aika ei ole ohi. - Anonyymi00041
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Tänään ei ihmisillä ole töitä, eikä edes tämän valtiovallan määräyksestä saa tehdä yhtään päivää - menettämättä korvaukset- mitkä on välttämätön elämiseen."
Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. Ihmeiden aika ei ole ohi.seurakunnille pääsee aina töihin 🤣
- Anonyymi00062
Anonyymi00041 kirjoitti:
seurakunnille pääsee aina töihin 🤣
Lainvastaisiin, palkattomiin ilmaistöihin, ilman lainvaatimaa työsuojelua jne. Sinä teet työt, menetät sirkkelissä sormesi, pulju ottaa hyödyn.
Kristinuskonharhaiset eivät tarvitse maallista apua, jeesushan aina jeesaa ja pelastaa heidät pulasta kuin pulasta.
En auta vaikka näkisin kristinuskonharhaisen hukkumassa avantoon.- Anonyymi00024
he-man on ottanut oppia Lutherilta- eli on luterilainen- hengeltään.
- Anonyymi00043
Anonyymi00024 kirjoitti:
he-man on ottanut oppia Lutherilta- eli on luterilainen- hengeltään.
mutta se ratsataa tiikerillä , luterilaiset aaseilla 🤣
- Anonyymi00013
En mitenkään, nauran aina paskaisesti näille kerjäläisille
- Anonyymi00031
Varastatko ja jaat toisille,toisten omaisuutta!
- Anonyymi00045
kerjäläiset ovat huijareita ja uskovaiset eivät tätä tajua , vaan jakavat verorahoja omana agendanaan 😠
- Anonyymi00014
Te ette tee mitään hyvää muille,ainoastaan ahneudessa itsellenne. Hävetää.
- Anonyymi00046
10-15% välistävedon hyväksyn , mutta en saatana 300% 😠😠😠
- Anonyymi00015
Kun olen toiminut vapaaehtoisena ruoka-avussa, niin ei siellä kyselty uskonnollista taustaa.
Tosin meidän avun järjestäjä ei ole mikään uskonnollinen taho myöskään.- Anonyymi00047
ruoka avussa käy myös rikkaat 🤣se on perimästä kiinni miten toimitaan
jos sais suklaata niin kävisin itsekin 🙂
- Anonyymi00017
2. Olen auttanut järjen köyhyydessä tarjoamalla laadukkaita tieteellisiä julkaisuja luettavaksi.
- Anonyymi00026
Millaisija tieteellisijä julkaisuja?
Onko niissä yhtäänkään arkeologisija julkaisuja ollut joukossa, jotka tojistavat esim. Pekka Haaviston valehjelleen ettei juutalaisilla ole historijallista oikeuttaa Isralelliin, ja joijen lukuisista lydöksillisistä huomaamme kuinka paljon niitä erilaisija tojisteita on löytyneillysöitynytkään Israjelin maaperää kaivaksimalla?
Pekka Sartola on yrittänyksinyt tämän Pekan kertomman poliittisista ( Antisemittiisistäkin? ) syyksillisyyksistä kerrotun valheen takija tavoitella Pekka Haavistoa , mutta ei saanut Haavistoon koskaan yhteyttä. Haavisto selvästikin Pakoilisoi Sartolaa. Tästä on mennyt jo usejanpi vuosi , mutta jumalaton Pekkapa kristittyvä Pekkaa karttelee tehokkaasti kuin varas lain kouraa. Muistaakseni EU-kokkouksessa Pekka valehteli valheensa, koska se on EU:n yhteispoliittinen linjaus valehjella Israjellista kaikkee mahjollista , tehjä syyttömäst syyllinen , ja Hamasist ja Iranist Hitsi pollineen syytön juutallaismurhailuihin. Taustalahan on Islam-maijen öljyisellisyyvet, jonka takija EU ja monekset muut maat ovat lähteneet öljykumarruksiin saatanan kätyrilliselle ejustustolle.
Valehtelijat eivät peri Jumalan valtakuntaa ja se on hieno asija! Toivottavaisesti Haavistoisella vielä kelkan suunta kääntyy kohti Pelastuksen ovea.
Ostin pitkäst aikaisest tänään kokaista kolloista 24tlk hintaan 8-9e, olisiko ollut 8.65.
Selef Urge
- Anonyymi00019
Ps.37:25 Minä olin nuori, ja vanhennuin, ja en ikänä nähnyt vanhurskasta hylätyksi, enkä hänen siemenensä kerjäävän leipää. Biblia (1776)
- Anonyymi00048
vanhurskas nauttii eliittinä kirkon varoista
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
vanhurskas nauttii eliittinä kirkon varoista
myös heidän jälkeläisensä , ellei hullua ole synnyttänyt , mikä on aina riski , jos uskovaisten kanssa pentuja tekee 🤣
- Anonyymi00020
5Moos.32:13 Hän vei hänen hamaan maan korkeuteen, ja ruokki hänen pellon hedelmällä, ja antoi hänen imeä hunajaa kalliosta ja öljyä kovasta kivestä. Biblia.
- Anonyymi00050
koko ankkalinna ruokittiin myös kun milla magia taikoi rahaa
- Anonyymi00021
Köyhiltä pitää katkaista netti kuten Moskovan eliitiltä, niin lopettavat netissä roikkumisen ja siellä muiden herjaamisen lähtien tekemään jotain tuottavaa eikä odottaen vain kuin linnunpoika että ruoka tipahtaa suuhun.
Mutta tavan mukaan koskee vain muita. Itse voi vetää päivät pitkä lonkaa vaatien toisilta sitä sekä tätä.- Anonyymi00051
köyhä kysyi tekoälyltä miten korjata hänen auton romunsa , tilasi kiinasta halavat osat ja taas toimi 🤔olette te uskovaiset köyhyyden synnyttäjiä typeryydellänne
Olen toitottanut torvea koväänisesti almua antaessani.🪙🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎺
- Anonyymi00025
uskon, sen näkee viesteistäsi. Torvi soi
- Anonyymi00022
Nykymaailmassa mikään muu ei auta ihmisiä oikeasti kuin riihikuiva käteinen seteliraha.
Villasukilla ei voi ostaa edes näkkileipä-pakettiakaan.'- Anonyymi00030
Ja vielä varastetuilla!
- Anonyymi00052
älä manaa saksan hyperinflaatiota 🤣
- Anonyymi00023
Mutta mitään muuta ei kannata tehdä kuin netissä kirjoitella vaikka vähän nälkä kurnisi.
Muiden tehtävä on tuoda ruoka pöytään.- Anonyymi00027
Puuroisuus on halpaa. Jos on nälkä niin ei muuta kuin puuroo nassuulliseen. Puuropaketti ei paljon maksallisoi ja siittä saapiloivat monekkaat suusyöntikerrat. Terveellistäkin se on.
Selef Urge - Anonyymi00040
Anonyymi00027 kirjoitti:
Puuroisuus on halpaa. Jos on nälkä niin ei muuta kuin puuroo nassuulliseen. Puuropaketti ei paljon maksallisoi ja siittä saapiloivat monekkaat suusyöntikerrat. Terveellistäkin se on.
Selef UrgeKuka pelkkää puuroa haluaa syödä aamusta iltaan päivittäin?
- Anonyymi00053
Anonyymi00027 kirjoitti:
Selef Urgeja itse leivottua pullaa jälkkäriksi , jauhot 0,85e 2kg säkki
- Anonyymi00028
Idea oli miten auttaa köyhiä.
Paras apu kun kirjoittaa nettiin, että ei teillä ole nälkä.
Olette ylipainoisia.
Se paras apu köyhälle.- Anonyymi00054
totta 🤣
- Anonyymi00029
Olen auttanut menetysteologiani kautta sivustoni kirjoituksilla.
Kun menetät kaiken Jeesuksen tähden, saat Jumalalta kaiken
Jeesuksen tähden. Mitä tämä on?
https://www.jumala-kanssamme.se/439641234/450243921
Mvh J - K- Anonyymi00055
lainaatko minulle miljoonan, maksan lainan jeesukselle takaisin korkoineen ?
- Anonyymi00066
Anonyymi00055 kirjoitti:
lainaatko minulle miljoonan, maksan lainan jeesukselle takaisin korkoineen ?
Sinun tulee ensin menettää himosi miljoonaan.
Sitten kun sinulla ei ole enää mitään, ei rahan
himoakaan, sinä voit saada kaiken Jumalalta.
Mutta se tietysti Hänen luonaan Hänen yhteydessään.
Kun siis tulet Jumalan luokse, Hän antaa sinulle kaikki
taivaan hengelliset siunaukset Jeesuksessa Kristuksessa.
Siksi ...
Ilman Jumalaa meillä ei ole mitään vaikka pankkitilillämme
olisikin se himoitsemamme miljoona.
Mutta tuon köyhyytemme voimme huomata
liian myöhään.
Ilm 3:17-18 "Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut
enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja
kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan
minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat
vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi,
ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit."
Mvh J - K
- Anonyymi00033
2. Itseäni hoitaen.
- Anonyymi00034
Kun ystävälläsi on nälkä selittele hänelle joutavia, mutta älä anna leipää.
- Anonyymi00059
Riittää kun jeesustelee eli antaa hengen leipää. Ei se köyhä muuta tartte.
- Anonyymi00035
Luuk.3:11 Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakoon sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin. Biblia (1776)
- Anonyymi00056
mutta jos mies on skotlantilainen ?
- Anonyymi00036
Se vasemmistolaisuutta auttaa ihmisiä.
Mieluiten tapetaan epämieluisia ihmisiä.- Anonyymi00057
otetaan varakkaimmilta väkisin
- Anonyymi00039
Köyhiä kristittyjä autetaan yleensä rukoilemalla heidän puolestaan. Paljon on Jaakobin kirjeestä tuttua hurskasta "lämmitelkää ja ravitkaa itsenne"-puhetta, mutta sitten ei ehkä käytännössä tehdä mitään sen eteen, että myös annettaisiin ne ruumiin tarpeet. Jotain konkreettista on ainakin joillakin, esim. ruokailuja tai ruokakassien jakoa.
- Anonyymi00042
Jos uskovan köyhyys on Jumalan kirous ja rangaistus seurakuntaopin mukaan, niin miksi sellainen seurakunta köyhiään auttaisi.
- Anonyymi00044
Toisaaltaa Jeesus sanoi, että köyhä teillä on aina keskuudessanne ja että mieluummin tuhlataan rahat kalliisiin voiteisiin ja yrtteihin kuin annetaan köyhille, mutta sitten myös käski antaa sille, joka sinulta pyytää. Että jos pyytää vaippaa, anna ikokaskin.
Mutta Jeesuksen puheet olivat monesti vähän lennokkaista, Jerusalemin kaatopaikalle menon saattoi estää heittämällä toisen silmän tai käden pois.
Ejkä kannattaa vähän suodattaa juttuja sekä ymmärtää ne vähän isommassa kuvassa mitä niissä oikeasti sanottiin. - Anonyymi00058
olen oven avannut 🤣🤣🤣
- Anonyymi00060
Olen joskus antanut köyhälle mannelle kympin polttoaineeseen ja eräälle advarille vitosen ruokaan.
- Anonyymi00065
just joo. uhkasiko ne sua väkivallalla?
- Anonyymi00067
"Pyynnöstä" = mora kurkullasi myit omaisuutesi, annoit niille pankkikorttisi ja suostuit alivuokralaiseksi niiden kylmään kivikellariin?
- Anonyymi00061
Ja minä sanon teille; tehkää itsellenne ystäviä väärällä mammonalla, että he, kun se loppuu, ottaisivat teidät iäisiin majoihin. Luuk. 16:9
Sijoitusvinkki rikkaille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768