Näkyy Mietaa olevan otteluisäntänä Seinäjoella 10.4.2026 klo 19 pelattavassa Veikkausliigan ottelussa
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Mahtava homma, näköö livenä ihmiset isoon kurikkalaasen.
- Anonyymi00002
No prkle ,pitääköhän mennä kattomaan eka peli elämässäni,näkis kuka voittaa mämmikisan
- Anonyymi00003
itse olen nähnyt yhden, ja samalla viimeisen potkupallopelin kun SJK oli vielä 2 div.
Toista ei tule. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
itse olen nähnyt yhden, ja samalla viimeisen potkupallopelin kun SJK oli vielä 2 div.
Toista ei tule.Ilmeisesti et ymmärtänyt pelistä mitään, kun sinun mielstä sääntöjä on niin hirveästi ja ne ovat niin vaikatajuisia!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ilmeisesti et ymmärtänyt pelistä mitään, kun sinun mielstä sääntöjä on niin hirveästi ja ne ovat niin vaikatajuisia!
Jep Jep, tyhmempää ihmistä ei ole kuin potkupalloilijat, ehkä karavaanarit.
- Anonyymi00005
Onkohan Mieto itse ikinä pelannut futista?
- Anonyymi00007
Ei, mut isoot oli omakehu puheet tuolla pojolaasäijällä eilen tv:sta tulleessa Elämäni Biisi -ohjelmassa.
- Anonyymi00009
Pitkä-Jussi olisi hyvä vahvistus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561