Useampi asiantuntija on todennut tänään, että persujen suuri ihailun kohde, Trump, hävisi sotansa Iranissa. Kyllä persuja nyt korpeaa.
Amerikan persu hävisi sotansa. Persut käärmeissään.
16
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
ja aloittaja ihailee Putinia ja ajatollia! jne
- Anonyymi00014
Trump se ihailee Putinia. Samanlaisia sotarikollisia kumpikin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Trump se ihailee Putinia. Samanlaisia sotarikollisia kumpikin.
Purtsi-persulainen samaa kategoriaa kuin trumpetisti ja putleri - psykopaatteja kaikki kolme.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Purtsi-persulainen samaa kategoriaa kuin trumpetisti ja putleri - psykopaatteja kaikki kolme.
Purtsi tuhosi Suomen.
- Anonyymi00023
"Sotaministeri" Pete Hegseth apokalyptisine "Suuri Harmageddonin sota joka johtaa Kristuksen paluuseen" -puheineen ei kauheasti eroa Iranin mullaheista. Todistakaa minulle, että olen väärässä?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Sotaministeri" Pete Hegseth apokalyptisine "Suuri Harmageddonin sota joka johtaa Kristuksen paluuseen" -puheineen ei kauheasti eroa Iranin mullaheista. Todistakaa minulle, että olen väärässä?
Pyhäsota?
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
pitäisi poistaa ensin malka omasta silmästä. Luuleeko hän olevansa joku Maltan ritari?
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei pysty todistamaan . Olet oikeassa !
- Anonyymi00013
Kofeiini-papan rageeminen päätyi taas täyskäännökseen.
- Anonyymi00019
Trump ei juo kahvia eikä teetä. Joku muu hänen päänsä on sekoittanut kuin kofeiini.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Trump ei juo kahvia eikä teetä. Joku muu hänen päänsä on sekoittanut kuin kofeiini.
Dieettikokiksessa on kofeiinia, mutta näillä se sekoittaa etulohkodementikon päänsä lopullisesti.
Adderall: Prescribed for ADHD, Adderall sharpens focus. Misused, it fuels aggression, impulsivity, and paranoia. Trump’s manic speeches, compulsive social media habits, and chaotic decision-making align disturbingly well with Adderall misuse.
Cocaine: Known for its bursts of euphoria and exaggerated confidence, cocaine induces paranoia, aggression, and erratic behavior. Trump’s infamous sniffing during debates has long fueled speculation about its use.
Benzodiazepines (Valium/Xanax): These sedatives are often used to counteract stimulant crashes. Their misuse impairs speech, memory, and decision-making, traits evident in Trump’s frequent lapses into incoherence.
Ambien: A sleep aid notorious for causing erratic and bizarre behavior, Ambien could explain Trump’s late-night Twitter rants and disjointed interviews.
Provigil (Modafinil): Designed to promote wakefulness, Provigil can cause paranoia, agitation, and impaired judgment when abused—symptoms familiar in Trump’s behavior.
- Anonyymi00022
Salmihan oli auki ennen Trumpin hyökkäystä Iraniin.
- Anonyymi00025
Se on Naton syy kun Trump hävisi.
- Anonyymi00028
Persuilla tulee savua korvista, käämit käryää.
- Anonyymi00029
ai minkä sodan ? sota on kuin ukrainan sota edut taskuun eli vähän väliä öljyn hinta pilviin 🤣
- Anonyymi00030
vieläkö tukirahoja virtaa ukrainaan ? nyt kun on hiipunut niin kohta sota loppuu
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716