Yle kaivaa vaikka tikulla örkit esiin

Anonyymi-ap

Kaikki käy, kun Yle ”kertoo kansalle totuuden”, eli kaivaa kansakunnan kyhmyisistä riveistä aatelin esiin: narkkarit, juopot, sotkuiset rassukat, mielipahastaan traumatisoituneet ja kaikki mahdolliset huomionkipeät tyrkyt ja örkit, koska täytyyhän sitä olla vähän jotakin muutakin kuin urheilua ja on niin kiva kun ihmiset saavat nauraa kodin suojassa noille kaheleille, koska julkisestihan se on kiellettyä ja paheksuttavaa. Yle on siis ihmisen asialla!

7

319

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tätä tirkistelyä olemme saaneet katsella. Vaikka moni aihe olisi ollut kiinnostava, tositeeveen pilkkaava tapa esittää asiaa ei ole mukavaa. Ja oletteko huomanneet, että jos aihe on köyhyyttä koskevaa, aina on tupakka suussa, kaljatölkit huulilla ja ylipainoa. Jotta oikeistoporvarit Espoosta pääsevät pilkkaamaan.
      Miksi Yle ajaa kiusaamiskulttuuria?

• Anonyymi00002

Se on juuri noin. Ennen käytiin katsomassa ja muka kauhistelemassa mestauksia toreilla naama tyytyväisessä virneessä, nyt Yle järjestää kansalle tällaista pehmopierua, jotta me pullahiiret maksaisimme heidän touhunsa.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

No kyllähän tavis kelpaa esittelyyn, jos sillä on paskat elämäntavat, joita samanlaiset voi töllöstä töllistellä.

• Anonyymi00005

Asia on vähän sama kuin kahtiajako kaupunkilaisiin ja maalaisiin. Maalla asuvia saa töllistellä huvittuneena ja heidän elämäänsä arvostella. Oli kyse sitten vaikka automalleista tai ulkonäkökriteereistä. Unohdetaan se tosiseikka, että kunhan taas lomat koittaa, alkaa matka mökeille ja pikkukuntiin. Ärsyttävää, Yle.

• Anonyymi00006

Ihmisille olisi terveellistä tutustua erilaisiin elämäntapoihin ja paikkoihin edes Suomessa.
      Vain yhdessä paikassa asuvat eivät tiedä muusta mitään.
      Ei voi arvostella asioita mistä ei ole kokemusta, pätee kaikkiin elämänaloihin.

• Anonyymi00007

Samaa mieltä. Itse olen asunut ympäri maata ja aina uteliaana tutustunut uuteen asuinpaikkaan. Tosin kaupunkilaiset ovat melko samanlaisia kaikkialla ja vasta maalle, syrjään, muuttaneena opin miten erilaista on pärjätä ihan arjessakin. Nyt kun luen miten maata halutaan autioittaa vimmaisella uholla, koen myötätuntoa hiljaisten kylien asukkaille. Suomen sydänmailla asutaan vielä, vaikkei pääkaupunkilaisten herrojen katse sinne enää käännykään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      25
      1121
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      54
      1108
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      515
      844
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      834
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      745
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      669
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      626
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      624
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      182
      619
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      40
      597
    Aihe