Remmiä pyllylle

Anonyymi-ap

Onko täällä naisia jotka saavat remmiä paljaalle pyllylle. Siis nahka vyötä.

112

1678

Vastaukset 112

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen saanut ja saan edelleen. Yleensä ensin avokämmentä ja sen jälkeen joko remmiä tai vitsaa.

• Anonyymi00002

Antaisin mielelläni avokämmentä ja vitsaa naisen paljaalle pyllylle. Mies 02al

• Anonyymi00003

Olen saanut viimeksi eilen illalla remmistä farkuille sekä paljaalle pyllylle. Kyllä tuntui ja muistissa on vielä huomennakin.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen saanut viimeksi eilen illalla remmistä farkuille sekä paljaalle pyllylle. Kyllä tuntui ja muistissa on vielä huomennakin.

Haluutko jonkin ajan kuluttua uudelleen. Mies 02al

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haluutko jonkin ajan kuluttua uudelleen. Mies 02al

Katsotaan nyt ensin nämä mustelmat pois. Kyllä sitä välillä kaipaa että sais selkäänsä. Hyvältä tuntui kunnes piti ottaa farkut alas.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Katsotaan nyt ensin nämä mustelmat pois. Kyllä sitä välillä kaipaa että sais selkäänsä. Hyvältä tuntui kunnes piti ottaa farkut alas.

Mutta niin se menee myös paljaalle. Mies02al

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta niin se menee myös paljaalle. Mies02al

No joo. Pitäisin kuitenkin farkut jalassa jos saisi itte päättää. Kämmen olis kivampi paljaalle pyllylle.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No joo. Pitäisin kuitenkin farkut jalassa jos saisi itte päättää. Kämmen olis kivampi paljaalle pyllylle.

Voin antaa remmiä farkut jalassa sitte housut pois polvelle kämmentä paljaalle mutta tuntuvasti ja päättäväisesti kyllä siittäkin kiltiksi tulee. Mies02al

• Anonyymi00082
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Koska haluaisit uudelleen.Kasvattaja

• Anonyymi00105
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Koska haluaisit uudelleen.Kasvattaja

Minä haluan

• Anonyymi00106
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Voin antaa remmiä farkut jalassa sitte housut pois polvelle kämmentä paljaalle mutta tuntuvasti ja päättäväisesti kyllä siittäkin kiltiksi tulee. Mies02al

Minä otan mielelläni remmiä paljaalle. Ei se ole muuten rangaistus. Pillu pitää piiskata myös vaikka avokämmenellä

• Anonyymi00110
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Minä otan mielelläni remmiä paljaalle. Ei se ole muuten rangaistus. Pillu pitää piiskata myös vaikka avokämmenellä

Kyllä tuo sopii hyvin paljaalle perseelle kunnolla kyllä annan myös pillulle.Mies 02al

• Anonyymi00009

Kuulostaa hyvälle. Ne farkut olis kyllä kiva pitää jalassa. Miten vitsaa antaisit jos olis farkut jalassa.

• Anonyymi00010

Polvella ensin sitten kumarrut pidät nilkoista kiinni sitten vitsaa viimeksi housut pois ja kämmentä. Mies 02al.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Polvella ensin sitten kumarrut pidät nilkoista kiinni sitten vitsaa viimeksi housut pois ja kämmentä. Mies 02al.

Annatko myös miehille?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Saako piereskellä samalla

• Anonyymi00017

Seisot edessäni kuuntelet nuhde saarnan ja mitä pahanteosta on seurauksena.Saat kunnon isällisen selkäsaunan ensin polvella farkut päällä polvillasi pylly pystyssä remmiä sitten on riisuutumisen aika uudestaan polvelle kunnolla kämmentä. Mies 02al

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Annatko myös miehille?

En anna miehille.Mies 02al

• Anonyymi00068
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Seisot edessäni kuuntelet nuhde saarnan ja mitä pahanteosta on seurauksena.Saat kunnon isällisen selkäsaunan ensin polvella farkut päällä polvillasi pylly pystyssä remmiä sitten on riisuutumisen aika uudestaan polvelle kunnolla kämmentä. Mies 02al

Antaisitko mulle tuon käsittelyn. Oon kovan kurin tarpeessa

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Antaisitko mulle tuon käsittelyn. Oon kovan kurin tarpeessa

Annan kyllä oletko nainen.Mies 02al

• Anonyymi00080

Vieläkö haluat.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Anna mulle

• Anonyymi00113
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Anna mulle

Kyllä annetaan missäpäin olet.Mies

• Anonyymi00012

Remmillä saa hieman isommankin Pyllyn kauniin punaiseksi. Paras tulos saadaan kapealla vyöllä.

• Anonyymi00069

Vyöllä oikein kunnolla, ai että. Tekis niin hyvää

• Anonyymi00074
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Vyöllä oikein kunnolla, ai että. Tekis niin hyvää

Varsinaissuomi.Ja kunnolla annetaan.Mies

• Anonyymi00108

Haluan saada normilevyisellä nahkavyöllä

• Anonyymi00111
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Haluan saada normilevyisellä nahkavyöllä

Kyllä annetaan remmillä kunnolla.02al mies.

• Anonyymi00013

Voin antaa sinulle kämmentä paljaalle perseellesi ja sen jälkeen remmiä. Unohda ne farkut. Haluan nähdä reikäsi, kun saat piiskaa, eli pyllistät ihan kunnolla koko piiskaamisen ajan. Olen setämies. Sinä olet nainen. Nähdään jollain levähdysalueella joku iltapäivä. Saat siinä auton takapenkillä piiskaa. Voidaan mennä halutessasi johonkin pikkuiselle metsätiellekin.

• Anonyymi00070

Missä päin

• Anonyymi00019

Usein leskianoppini pyytää että vävy tulee antamaan koivuvitsaa jos sillä on ollut rivoja tai tuhmia ajatuksia mielessä, oli tottunut saamaan mieheltään kuria ja vitsaa, on ollut kyllä kova huoramaan ja käymään vieraissa miehissä salaa. Antaa kyllä aina vävyn nussia sen jälkeen kun olen antanut kunnolla koivuvitsaa niin että perse punottaa, hyvä ja tiukka vittu on vielä mummolla, perse pyörii hyvin kiimassa ja saa orkkuja.

• Anonyymi00022

Hähähää mitäs olet hähähää.

• Anonyymi00023

Itse olen nuori N, nuorilta miehiltä ei saa vaikka anelisi tai sitten ovat sadisteja ja pilaavat somessa maineen. Vanhempi mies kyllä kelpaisi hyvin mutta onko niitä?
      Nainen 19 helsinki

• Anonyymi00024

Olen täältä Turun puolesta.Lähde pitämään 2-3 päivän kuri loma.Ei mitään hakkaamista sen verran on nöyrä ja kuuliainen tyyliin vanhan ajan kotikuria kämmenellä remmillä paljaalle pakaralle muistat muutaman päivää. 66v. Mies.

• Anonyymi00025

Täällä olisi reilu kolmekymppinen halukas kuulemaan ja vaihtamaan ajatuksia. Saisiko suhun yhteyttä jossain muualla?
        M30+

• Anonyymi00026

Vanhempi erittäin siisti stadilainen Herra täällä antaisi todella mielellään nuorelle naiselle piiskaa, remmiä tai raippaa. Avokämmenellä lämmitellään paljas pylly ensin...

• Anonyymi00048

Täällä on vanhempi mies ,joka mielellään piiskaisi pakarasi punaisiksi.
        Vaikkapa Munkan kallioilla .

Reiska60

• Anonyymi00071
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olen täältä Turun puolesta.Lähde pitämään 2-3 päivän kuri loma.Ei mitään hakkaamista sen verran on nöyrä ja kuuliainen tyyliin vanhan ajan kotikuria kämmenellä remmillä paljaalle pakaralle muistat muutaman päivää. 66v. Mies.

Mua kiinnostaa

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Mua kiinnostaa

Mistä päin oot.Kyllä minä sinut kuriin ja järjestykseen laitan.66v. Mies

• Anonyymi00109
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Vanhempi erittäin siisti stadilainen Herra täällä antaisi todella mielellään nuorelle naiselle piiskaa, remmiä tai raippaa. Avokämmenellä lämmitellään paljas pylly ensin...

Koivu vitsaa myös

• Anonyymi00027

Miten saa yhteyden sinuun?
      N 19 helsinki

• Anonyymi00028

Olen saanut remmillä (siis nahkavyöllä) useitakin kertoja. Ei se sen kummempaa ole verrattuna muihin välineisiin.

• Anonyymi00029

Vieläkö haluat.67v.Mies.

• Anonyymi00030

Ootko saanut myös pitkin vakoa? Tai rinnoille? Minä piiskaisisin sinut perusteellisesti. T 50 mies savosta

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Vieläkö haluat.67v.Mies.

Vielä ajatus siitä antaa hyvän fiiliksen aamu masturbointiin☝️
        N 19 helsinki

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Vielä ajatus siitä antaa hyvän fiiliksen aamu masturbointiin☝️
        N 19 helsinki

Voi kun mielelläni auttasin sinua antasin remmiä ja auttasin muutenkin kiiman poistossa.Olet vaan kaukana itse Turun lähellä.67v.Mies

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Voi kun mielelläni auttasin sinua antasin remmiä ja auttasin muutenkin kiiman poistossa.Olet vaan kaukana itse Turun lähellä.67v.Mies

Turku on mulle kaukana..harmi🙄
        Mutta ajatuskin kokematonta kiihottaa.
        N 19 helsinki

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

N 19 helsinki

Onko sinulla paikka jos 50m Tulisi kurittaa sinua

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

N 19 helsinki

Tässä olis Espoossa M51, varmaotteinen roteva kaveri joka osaa antaa vyötä. Olisi ihana kouluttaa hieman nuorta tyttöä

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

N 19 helsinki

Minulla löytyy useita erilaisia ja eri levyisiä ihan käytössä olevia, laita. Sopivan ja marssin luoksesi, vaikka nyt ihan ulkona ja pistetään posket punaiseksi. Kuapan päälle voisin antaa siihen keskelle kieltä

• Anonyymi00054
        Anonyymi00033 kirjoitti:

N 19 helsinki

Kivahan sun pylly punaiseksi ennenkuin iso kalu takaapäin sisään.

• Anonyymi00035

Harvakseltaan on paikka, asun yhdessä toisen opiskelijan kanssa.

• Anonyymi00036

Onko turun seudulla kiimasta tyttöä naista joka tarvii remmiä.Sen jälkeen kiiman poistoa on välineitä sormin nuollen.Kerro toiveistasi toteutetaan toiveesi.Siisti mukava paikka on jos tarvis.itse olen sopusuhtanen terve 66v. Mies.

• Anonyymi00044

voi kuulostaa taivaalliselta

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

voi kuulostaa taivaalliselta

Täällä olen kiiman poistaja.Terve 66v.Mies

• Anonyymi00039

Tuo yllä oleva olisi mukava toteuttaa. Mies.

• Anonyymi00040

Pylly punaseksi sormella koitetaan välillä.

• Anonyymi00041

Nyt vain rohkeasti yhteyettä naiset.

• Anonyymi00042

Annan myös nuoremmille pojille miehille kunnon remmi selkäsaunan.Vanhempi mies 02AL.

• Anonyymi00043

Missäpäin 02 aluetta. 50v mies kyselee.

• Anonyymi00046

Annetaan 16-18 vuotiaille pojan jolpeille kunnon kuritus.Ja jos tyttöystäväsi haluaa katsoa toimitusta sekin käy.Nyt vaan yhteyttä.68v. Mies.Eteläsuomi

• Anonyymi00047

Onkos tuhmia kakaroita.

• Anonyymi00049

Kaikki on kilttejä.

• Anonyymi00050

Oisko naista joka antaisi äidillistä kotikuria.Joutuisi tiskaamaan siivoomaan äidin valvovan katseen alla alastomana.Ei auta pojan pullikointi.02AL.

• Anonyymi00051

Sain lapsena piiskaa rangaistuksena. Vähän isompana aloin tajuta, että siitä tuli jännää kuumotusta ja kihelmöintiä muuannekin kuin pakaroille ja aloin tahallani tehdä asioita, joista seurasi rangaistus. Haluaisin edelleen saada piiskaa, mutta useimmat miehet eivät joko tahdo ryhtyä leikkiin tai ovat liian helläkätisiä. Olispa joku joka antais piiskaa paljaalle pyllylle kuin isän kädestä. Olen 26v ja avoliitossa mutta mies ei piiskaleikeistä välitä.

• Anonyymi00052

Mistä päin olet.Annan mielelläni tuntuvan kotikuri selkäsaunan olen 68v.siisti hoikka mies.Kokemusta on siistit tilat käytössä jos haluat tulla kylään.Voin myös kyläillä luonasi.Mies

• Anonyymi00053

Isäsikö sinua piiskasi? Jouduitko riisumaan kaikki vai laskitko vain housusi alas?

• Anonyymi00056

Olen 70v. Ja antanut monet selkäsaunat kurittomille kakaroille. Vieläkin sujuu jos on tarvitsijoita pää asiassa naisille tytöille mutta myös alle 20v. Pojille.Annan aidosti vanhanajan kasvatusta.Eteläinen länsisuomi.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Olen 70v. Ja antanut monet selkäsaunat kurittomille kakaroille. Vieläkin sujuu jos on tarvitsijoita pää asiassa naisille tytöille mutta myös alle 20v. Pojille.Annan aidosti vanhanajan kasvatusta.Eteläinen länsisuomi.

Miten sais sinuun yhteyden?
        Nainen pian 20v

• Anonyymi00061
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mistä päin olet.Annan mielelläni tuntuvan kotikuri selkäsaunan olen 68v.siisti hoikka mies.Kokemusta on siistit tilat käytössä jos haluat tulla kylään.Voin myös kyläillä luonasi.Mies

Saako jotenkin yhteyttä sinuun? Olen helsingistä.
        Nainen pian 20v

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Miten sais sinuun yhteyden?
        Nainen pian 20v

Onko sinulla kik.70v.mies eteläinen länsisuomi.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Onko sinulla kik.70v.mies eteläinen länsisuomi.

On mulla Kik mutta en uskalla tähän sitä ilmoittaa.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

On mulla Kik mutta en uskalla tähän sitä ilmoittaa.

Saitko kikin.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Vieläkin annetaan vanhanajan kuria.Tytöille naisille/ Nuorille pojan jolpeille.Mies 70v.02AL

• Anonyymi00077

Annetaan isän kädestä tunnet kurituksen pakaroillasi pillussasi jota koitan välillä.Tule käsittelyyn et pety.65v.Mies eteläsuomi

• Anonyymi00055

Annetaan.

• Anonyymi00057

Onhan tuo aika touhua.

• Anonyymi00058

Haluaisin itsekkin.Mies

• Anonyymi00065

KIIHOTTAS ANTAA PIISKAA N19 VANHEMPI M 06

• Anonyymi00067

Olisi kiva kokeilla nuorelle naisenpyllylle piiskaa,ihana pylly punaisena, ja sitten hellimään hyväilemään sitä t:m sisä-savo

• Anonyymi00076

Annetaan kunnolla aikuinen nainen remmitän pakarasi punaiseksi kaupan pääliseksi nuolen ja panen sinua olet perse pystyssä.Loimaa+100km kotikäynnitkin sopii.68v.Mies

• Anonyymi00078

Annetaan.Mies Turku

• Anonyymi00079

Onkos Turun seudulla naista joka haluaa isällisen selkäsaunan.Kokenut antaja.

• Anonyymi00081

Onko vanhempaa pariskuntaa jotka pitivät lapsensa kurissa vitsalla seisottivat nurkassa alasti ennen kuria.Jos on verestäkää muistoja ottakaa kuriton poika luoksenne kotikasvatukseen aina välillä.Ei väliä kumpi antaa kunhan teette kiltin nöyrän.Läntinen eteläsuomi.Voi muualtakin jos kiinnostaa.

• Anonyymi00083

Täällä on 52 v mies joka antaisi selkäsaunan. Taivassalo ja paikka löytyy.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Täällä on 52 v mies joka antaisi selkäsaunan. Taivassalo ja paikka löytyy.

Saisitko naisen mukaan vaikka katsomaan saisi myös antaa.Kuriton poika

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

En saa. Olen yksin mökillä jossa selkäsauna annetaan.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Minkä ikäinen olet.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Minkä ikäinen olet.

58v.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

58v.

Minkälaista selkäsaunaa olet hakemassa ja mistäpäin tulossa.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Minkälaista selkäsaunaa olet hakemassa ja mistäpäin tulossa.

Vanhan ajan kuria mitä kotona annettiin kun teki pahojaan tai pullikoi vanhemmilleen niin että nöyrtyy pyytämään anteeksi.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Vanhan ajan kuria mitä kotona annettiin kun teki pahojaan tai pullikoi vanhemmilleen niin että nöyrtyy pyytämään anteeksi.

Asustelen aika lähellä Turkua.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

On kokemusta selkäsaunan antamisesta paljonkin. Yleensä polvella poikittain vitsaa remmiä ja kämmentä antanut.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Asustelen aika lähellä Turkua.

Tänään illalla käy jos kiinnostaa tulla.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Tänään illalla käy jos kiinnostaa tulla.

Tule tuonne Suomi24:n Sex bar chattiin jollain piiskaukseen viittaavalla nimimerkillä.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Tule tuonne Suomi24:n Sex bar chattiin jollain piiskaukseen viittaavalla nimimerkillä.

Ok.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Mites se tapahtuu.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Ei onnistunut kun en tiedä mistä etsiä ....

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Ei onnistunut kun en tiedä mistä etsiä ....

Eikä pysty rekisteröitymään......

• Anonyymi00098
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Ei taida onnistua tämäkään juttu....

• Anonyymi00099

Ok, joo. Mahdotonta näiden sivujen kautta.

• Anonyymi00101

Siitä saa kiinni niin sovitaan.

• Anonyymi00102

Olis mukava saada.

• Anonyymi00103

Kukas oot?

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Kukas oot?

Kustavissa.....

• Anonyymi00112

Remmiä pyllylle.

• Anonyymi00114

Juu kyllä ja kovaa....

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Juu kyllä ja kovaa....

Annatko.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Annatko.

Juu kyllä annan ja kovaa...

• Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Juu kyllä annan ja kovaa...

Ootko mies nainen.Itse mies.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Ootko mies nainen.Itse mies.

Mies olen.

• Anonyymi00119

Olen lähempänä 50 v kuin 40 v ja haluaisin n. 25 v naisen alistumaan ja paljastamaan perseensä minulle. Pyllistäisit niin paljon kuin mahdollista ja laskisit housusi. Levittäisin pakarasi ja sormettaisin persereikääsi kunnolla ja pillua samalla ja sen jälkeen piiskaisin perseesi kämmenellä punaiseksi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      71
      840
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      779
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      722
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      140
      705
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      619
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      617
    7. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      28
      508
    8. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      502
    9. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      46
      463
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      69
      455
    13. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      63
      455
    14. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    15. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      432
    16. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      423
    17. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      416
    18. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    19. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      408
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      405
    Aihe