Remmiä pyllylle

Anonyymi-ap

Onko täällä naisia jotka saavat remmiä paljaalle pyllylle. Siis nahka vyötä.

24

551

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen saanut ja saan edelleen. Yleensä ensin avokämmentä ja sen jälkeen joko remmiä tai vitsaa.

• Anonyymi00002

Antaisin mielelläni avokämmentä ja vitsaa naisen paljaalle pyllylle. Mies 02al

• Anonyymi00003

Olen saanut viimeksi eilen illalla remmistä farkuille sekä paljaalle pyllylle. Kyllä tuntui ja muistissa on vielä huomennakin.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olen saanut viimeksi eilen illalla remmistä farkuille sekä paljaalle pyllylle. Kyllä tuntui ja muistissa on vielä huomennakin.

Haluutko jonkin ajan kuluttua uudelleen. Mies 02al

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haluutko jonkin ajan kuluttua uudelleen. Mies 02al

Katsotaan nyt ensin nämä mustelmat pois. Kyllä sitä välillä kaipaa että sais selkäänsä. Hyvältä tuntui kunnes piti ottaa farkut alas.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Katsotaan nyt ensin nämä mustelmat pois. Kyllä sitä välillä kaipaa että sais selkäänsä. Hyvältä tuntui kunnes piti ottaa farkut alas.

Mutta niin se menee myös paljaalle. Mies02al

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mutta niin se menee myös paljaalle. Mies02al

No joo. Pitäisin kuitenkin farkut jalassa jos saisi itte päättää. Kämmen olis kivampi paljaalle pyllylle.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No joo. Pitäisin kuitenkin farkut jalassa jos saisi itte päättää. Kämmen olis kivampi paljaalle pyllylle.

Voin antaa remmiä farkut jalassa sitte housut pois polvelle kämmentä paljaalle mutta tuntuvasti ja päättäväisesti kyllä siittäkin kiltiksi tulee. Mies02al

• Anonyymi00009

Kuulostaa hyvälle. Ne farkut olis kyllä kiva pitää jalassa. Miten vitsaa antaisit jos olis farkut jalassa.

• Anonyymi00010

Polvella ensin sitten kumarrut pidät nilkoista kiinni sitten vitsaa viimeksi housut pois ja kämmentä. Mies 02al.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Polvella ensin sitten kumarrut pidät nilkoista kiinni sitten vitsaa viimeksi housut pois ja kämmentä. Mies 02al.

Annatko myös miehille?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Saako piereskellä samalla

• Anonyymi00017

Seisot edessäni kuuntelet nuhde saarnan ja mitä pahanteosta on seurauksena.Saat kunnon isällisen selkäsaunan ensin polvella farkut päällä polvillasi pylly pystyssä remmiä sitten on riisuutumisen aika uudestaan polvelle kunnolla kämmentä. Mies 02al

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Annatko myös miehille?

En anna miehille.Mies 02al

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En anna miehille.Mies 02al

Annat spedelle niuvanniemen suljetulla buaahaa

• Anonyymi00012

Remmillä saa hieman isommankin Pyllyn kauniin punaiseksi. Paras tulos saadaan kapealla vyöllä.

• Anonyymi00013

Voin antaa sinulle kämmentä paljaalle perseellesi ja sen jälkeen remmiä. Unohda ne farkut. Haluan nähdä reikäsi, kun saat piiskaa, eli pyllistät ihan kunnolla koko piiskaamisen ajan. Olen setämies. Sinä olet nainen. Nähdään jollain levähdysalueella joku iltapäivä. Saat siinä auton takapenkillä piiskaa. Voidaan mennä halutessasi johonkin pikkuiselle metsätiellekin.

• Anonyymi00016

Ja spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi00019

Usein leskianoppini pyytää että vävy tulee antamaan koivuvitsaa jos sillä on ollut rivoja tai tuhmia ajatuksia mielessä, oli tottunut saamaan mieheltään kuria ja vitsaa, on ollut kyllä kova huoramaan ja käymään vieraissa miehissä salaa. Antaa kyllä aina vävyn nussia sen jälkeen kun olen antanut kunnolla koivuvitsaa niin että perse punottaa, hyvä ja tiukka vittu on vielä mummolla, perse pyörii hyvin kiimassa ja saa orkkuja.

• Anonyymi00022

Hähähää mitäs olet hähähää.

• Anonyymi00023
      UUSI

Itse olen nuori N, nuorilta miehiltä ei saa vaikka anelisi tai sitten ovat sadisteja ja pilaavat somessa maineen. Vanhempi mies kyllä kelpaisi hyvin mutta onko niitä?
      Nainen 19 helsinki

• Anonyymi00024
        UUSI

Olen täältä Turun puolesta.Lähde pitämään 2-3 päivän kuri loma.Ei mitään hakkaamista sen verran on nöyrä ja kuuliainen tyyliin vanhan ajan kotikuria kämmenellä remmillä paljaalle pakaralle muistat muutaman päivää. 66v. Mies.

• Anonyymi00025
        UUSI

Täällä olisi reilu kolmekymppinen halukas kuulemaan ja vaihtamaan ajatuksia. Saisiko suhun yhteyttä jossain muualla?
        M30+

• Anonyymi00026
        UUSI

Vanhempi erittäin siisti stadilainen Herra täällä antaisi todella mielellään nuorelle naiselle piiskaa, remmiä tai raippaa. Avokämmenellä lämmitellään paljas pylly ensin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe