Tentti. YLE ei voinut näyttää tenttiä uusintana tänään iltapäivänä, miksi ? Kaiken maailman pilipali ohjelmat uusintana siihen aikaan. Ottaa pannuun.....
Puheenjohtaja
13
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et menetä mitään. Samat omahyväiset jauhajat siellä aukovat päätään ilman mitään asiaa. Ainoa hyvät olivat vihreiden nopeaälyinen ja terävä sekä vasemmiston skarppi köyhien ja oikeudenmukaisuuden puolustaja. Muut aiheuttivat myötähäpeää.
Orpo ei edes tiedä työttömien suojaosuuden tulomekanismia! Hanakasti halusi kyllä kurjistaa työttömiä. Ja ne muut...huokaus. - Anonyymi00002
Vihreät ja vasemmisto, päivän paras läppä, kiitos
- Anonyymi00005
Ainoat puolueet, joilla politiikan fokus on muiden asioissa ja niiden hoitamisessa.
Vihreät toivovat, että maailmalopun ennusteet ja ylikuumeneminen saadaan käännettyä. Metsät suojeltua, meri ja järvet pidettyä tulevaisuudessa puhtaampina.
Vasemmisto ajaa kurmootettujen köyhien asiaa ja pitää niiden ihmisryhmien oikeuksista huolta, joilla ei ole massia eikä porvarien sukua. Oli kyse sitten pienipalkkaisista, eläkeläisistä, lapsista, työttömistä, sairaista ja vammaisista. Heistä juuri, joilla on tilillä muutama satsku ja loppukuusta senttejä.
Tämä sinua niin naurattaa.
- Anonyymi00003
Ei vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi00004
Ei minuakaan pahemmin kiinnosta, mutta haluan tietää kuinka syvälle suohon ne Suomen upottavat. Ap .
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei minuakaan pahemmin kiinnosta, mutta haluan tietää kuinka syvälle suohon ne Suomen upottavat. Ap .
Areenasta ei siis löydy. Koitin minäkin etsiä. Aika höh.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Areenasta ei siis löydy. Koitin minäkin etsiä. Aika höh.
Aika kädettömiä olette, sinä ja aloittaja:
https://areena.yle.fi/1-77545769 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aika kädettömiä olette, sinä ja aloittaja:
https://areena.yle.fi/1-77545769Hienoa että löytyi. Juu, aika tumpelo olen :)
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hienoa että löytyi. Juu, aika tumpelo olen :)
Joooopppsss erityisessti kohdasta
https://areena.yle.fi/1-77545769?seek=4738 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joooopppsss erityisessti kohdasta
https://areena.yle.fi/1-77545769?seek=4738On se hyvä että pannaan vastaan ja Orpon tietämättömyys tuli julkisuuteen. On se omahyvänen! Hjallis on söpö, vaikken kannatakaan sitä ryhmää. Ainoa ukko, joka ei näyttele jotain pullamössöpoikaa. Sanoo ja vaatii kuuntelua. Hyvä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
On se hyvä että pannaan vastaan ja Orpon tietämättömyys tuli julkisuuteen. On se omahyvänen! Hjallis on söpö, vaikken kannatakaan sitä ryhmää. Ainoa ukko, joka ei näyttele jotain pullamössöpoikaa. Sanoo ja vaatii kuuntelua. Hyvä.
Oli myös lausunut jossakin että sairaita vanhempia hoitavia pitäisi arvostaa enemmän. Mitenkä se arvostus näkyy hoitajan lompsassa?
- Anonyymi00007
Oksettavia nuo uusinnat, niitä joka kanavalla. Kape kaappasi eilen peräjälkeen kahdella eri kanavalla ja Master schefi, Veitola, Tähdet, tähdet, Voice of Finland ja moni moni muu uusitaan. Myös iänvanhat Becit, Wallanderit, Koskiset, Ivalot ym ja ei ne niin hyviä ole, että jaksaa uudelleen katsoa, kun muistaa jo juonen ja lopputuleman. Jääpä aikaa muuhun kun ruudun äärellä olemiseen.
- Anonyymi00008
Kyseiset ohjelmat jotka mainitsit, ei ole Ylen ohjelmistoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181