Pää pyärällä yöllisestä tehtävästä...Onkohan tää edes oikea mesta..:o/ Jotenkin mieles vain aamusulkeiset ööööööö...Piäisköhän nyt muistaa jotain...??..
Morgonen..Mikä,mikä maa...mikä valuutta..
64
1081
Vastaukset
kui sun yöllinen tehtävä meni...:)
- quistis
Mikä tehtävä......:o/........
Ai niin SE tehtävä...Kiitos kysymästä..Oikein hyvin meni...Siel oli mulla kaverina yks tuttu...Hemmetti sitä naurua...Mul vatsa viel kramppaa... quistis kirjoitti:
Mikä tehtävä......:o/........
Ai niin SE tehtävä...Kiitos kysymästä..Oikein hyvin meni...Siel oli mulla kaverina yks tuttu...Hemmetti sitä naurua...Mul vatsa viel kramppaa...ollu hauskaa.... hyvä... hyvä.....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ollu hauskaa.... hyvä... hyvä.....:))))
hauskaa ja pitkästäaikaa:o))))))))))))))))))
quistis kirjoitti:
hauskaa ja pitkästäaikaa:o))))))))))))))))))
piristänny.....:)))))) kiva että sulla hyvä mieli...:)) mäki taidan lähteä vetämään sellaiset perskännit että en edes onnelaan asti pääse....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
piristänny.....:)))))) kiva että sulla hyvä mieli...:)) mäki taidan lähteä vetämään sellaiset perskännit että en edes onnelaan asti pääse....:)))
Sellaset tekis kyl mieli,mut ei yksin viitsi...;o)
quistis kirjoitti:
Sellaset tekis kyl mieli,mut ei yksin viitsi...;o)
mäki taidan yksin ellen saa tuota yläkertaa houkuteltua...... :))))))))))) mut olen nyt kännit ansainnu....... :))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mäki taidan yksin ellen saa tuota yläkertaa houkuteltua...... :))))))))))) mut olen nyt kännit ansainnu....... :))))
niin tylsää...Saa itselleen puhua..Ja sit vastata itselleen...:o(
quistis kirjoitti:
niin tylsää...Saa itselleen puhua..Ja sit vastata itselleen...:o(
samalla paikkakunnalla hakisin sut luudalla ja veisin sut karaokee laulamaan....:)))) mut et taida asua....:(
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
samalla paikkakunnalla hakisin sut luudalla ja veisin sut karaokee laulamaan....:)))) mut et taida asua....:(
asuta..Vau..Oliskin luudalla kiva lähtee...En olekkaan koskaan ollu karaokessa:o)))))))))9
quistis kirjoitti:
asuta..Vau..Oliskin luudalla kiva lähtee...En olekkaan koskaan ollu karaokessa:o)))))))))9
ollu... höh... no en mäkään laula ku kauhees kännis..... yleensä satun samaan kuppilaan oman äipän kanssa... iik... voit kuvitella mitä se on......:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ollu... höh... no en mäkään laula ku kauhees kännis..... yleensä satun samaan kuppilaan oman äipän kanssa... iik... voit kuvitella mitä se on......:)))))
En koskaan..Olen laulattanut kuntoutujia eri toimintaryhmissä..Siinä kaikki kokemus siltä saralta:o)
quistis kirjoitti:
En koskaan..Olen laulattanut kuntoutujia eri toimintaryhmissä..Siinä kaikki kokemus siltä saralta:o)
ehdottomasti täytyy kokeilla.... tai käy ainaki kuuntelemas.... :))) ihan muksaa touhua....:) niin jalalla koriaks... mieki viimeks jouduin vallan tanssilattialle vaikken osaa tanssia....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ehdottomasti täytyy kokeilla.... tai käy ainaki kuuntelemas.... :))) ihan muksaa touhua....:) niin jalalla koriaks... mieki viimeks jouduin vallan tanssilattialle vaikken osaa tanssia....:))
joutuuks siel ihan lähikontaktiin miesten kanssa;)
quistis kirjoitti:
joutuuks siel ihan lähikontaktiin miesten kanssa;)
joutuu ja se on väistämätöntä...... et voi välttää sitä....:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
joutuu ja se on väistämätöntä...... et voi välttää sitä....:)))
Onks varmasti totta:o)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
vientiä riittäis... älä edes epäile.....:)))
Tajunta vain reistaa;o))))))))))9
- Maybeline
No tulihan kerrankin nukuttuakin ...mistähän johtuu että vihdoinkin tuli uni simmuun???Helteet män ohi?
mä jo kukon laulun aikaan hereillä..... oikein harmittaa....... sump... sump.... sumppia...:))))
- quistis
Ei nää hirvittävät helteet satu meidän kroppaan...Kauan...Ihan sekas menee kaikki;o)))))))))
- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
mä jo kukon laulun aikaan hereillä..... oikein harmittaa....... sump... sump.... sumppia...:))))
tekis mieli muroja...:(((
- Maybeline
BBrunetti kirjoitti:
tuu jos haluat....:)))
Pää kolmantena jalkana :))
- sydänystävä
Täällä ilman miehiä haastelette ;))
Mitäs Q olet tehnyt,kun piä on pyörällä??- quistis
Olin alkuyön riparilla vahtaamassa nuoria....
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Olin alkuyön riparilla vahtaamassa nuoria....
on ollutkin aikas vahtaaminen,nuoret kun on nuoria ;DDD
ja loppuyön teit sitten ihan muuta ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
on ollutkin aikas vahtaaminen,nuoret kun on nuoria ;DDD
ja loppuyön teit sitten ihan muuta ;))muuta....:o(
Ai ei täällä miehiä? No eipäs niin olekkaan!!En edes huomannu.. - sydänystävä
quistis kirjoitti:
muuta....:o(
Ai ei täällä miehiä? No eipäs niin olekkaan!!En edes huomannu..lappaa kesävieraita alvariinsa,taijan tänäiltana häippästä huitsin nevadaan,lähetkö mukaan ;)))
- quistis
sydänystävä kirjoitti:
lappaa kesävieraita alvariinsa,taijan tänäiltana häippästä huitsin nevadaan,lähetkö mukaan ;)))
mennään??? Tahtoo mukaan..hae mut pois täältä..Kiltti:o)))
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
mennään??? Tahtoo mukaan..hae mut pois täältä..Kiltti:o)))
huitsin nevadaan,on muuten aika kaukana ;)))
Siellä voi vierähtää kauemminkin jos hauskaa seuraa löytyy ;) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
huitsin nevadaan,on muuten aika kaukana ;)))
Siellä voi vierähtää kauemminkin jos hauskaa seuraa löytyy ;)Sinne mennään...Joko nyt vai heti??
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Sinne mennään...Joko nyt vai heti??
nyt heti kohta,niin keretään ennen iltaa perille,
tulen helikoopperilla hakee sut...olen nääs suorittanna sellasen ajoneuvoautoyhdistelmähelikoopperi kortin,ei hätää ;)) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
nyt heti kohta,niin keretään ennen iltaa perille,
tulen helikoopperilla hakee sut...olen nääs suorittanna sellasen ajoneuvoautoyhdistelmähelikoopperi kortin,ei hätää ;))Mul jo kamat kasassa:o)))) Mä luotan Sinuun täysin;o)
- sydänystävä
quistis kirjoitti:
Mul jo kamat kasassa:o)))) Mä luotan Sinuun täysin;o)
pittää mun tunnustaa sulle yks asia,ennen ku lähetään :(((
Olen minä kaksi kertaa meinanna...HUOM! meinanna lentää koopperilla voimalinjoille,kun aarinko niin häekäs,vaan nyt otan häikäisy suojat mukkaan ;)))) - quistis
sydänystävä kirjoitti:
pittää mun tunnustaa sulle yks asia,ennen ku lähetään :(((
Olen minä kaksi kertaa meinanna...HUOM! meinanna lentää koopperilla voimalinjoille,kun aarinko niin häekäs,vaan nyt otan häikäisy suojat mukkaan ;))))aurinko paista...Ja sitäpaitsi eiks elämässä pidä olla sitä jännitystä:o)))))
- eijarina
tyyppinen ongelma on mullakin. Oon pihalla kuin lumi-ukko eilisestä mut eiköhän tää täst käyntiin taas lähde pikku hiljaa! Oikein hyvää huomenta vaan kämppis:)
- quistis
Sulle:o))))))))) Vielkin sekava olo...Mut oli hauskaa:o))))))))))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Sulle:o))))))))) Vielkin sekava olo...Mut oli hauskaa:o))))))))))))))
tärkeintä onkin että on hauskaa! Mullakin alkaa vähän valo pilkottaa tunnelin päässä:) Saapi sit nähdä mitä tuleman pitää mut laitan tarkempaan privalla jossain vaiheessa:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
tärkeintä onkin että on hauskaa! Mullakin alkaa vähän valo pilkottaa tunnelin päässä:) Saapi sit nähdä mitä tuleman pitää mut laitan tarkempaan privalla jossain vaiheessa:)
Toivoo tosiaan et muuttuu iloks:o))))))))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Toivoo tosiaan et muuttuu iloks:o))))))))))
varmaan sanomattakin mist tai kestä on kyse:)
- quistis
eijarina kirjoitti:
varmaan sanomattakin mist tai kestä on kyse:)
tiedänkin!!! Mut muista myös se hidas eteneminen;)
- eijarina
quistis kirjoitti:
tiedänkin!!! Mut muista myös se hidas eteneminen;)
ihmeessä! Tutkia pitää asiaa joka kantilta ennen kun teen yhtään mitää asian suhteen. Eka tarvis päästä privasti yhteyteen ja kattoo sit mitä tapahtuu.
- quistis
eijarina kirjoitti:
ihmeessä! Tutkia pitää asiaa joka kantilta ennen kun teen yhtään mitää asian suhteen. Eka tarvis päästä privasti yhteyteen ja kattoo sit mitä tapahtuu.
suunnitelma:o)))))
jaaha ois kahvin aika....:))) käyn kupin hakemassa....
- quistis
ei meinaa nyt ottaa mitään vastaan...Tökkii:o(
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ne siitä piristy....;))
Kyllä ne jonkun ajan kuluttua...
quistis kirjoitti:
Kyllä ne jonkun ajan kuluttua...
kyllä ne siitä...... sulla herneet ja mulla rusinat... heh....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kyllä ne siitä...... sulla herneet ja mulla rusinat... heh....
Siis sellaset kuivaneet....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
joo kuivunut.....:))))
jo tahtoo kunnon lärvit;o)))))))))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tää johtuu....:)))))))
Katsos ei pitäis päästää niin kuivaksi;o)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
tää johtuu....:)))))))
quistis kirjoitti:
niin ja mie oon päästäny....... :))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
niin ja mie oon päästäny....... :))))
selvis tääkin asia...Ihan olit pimennossa;o)))) Ja muista ennaltaehkäisy tässäkin asiassa on kaiken
A ja O :o)))))))))))))))) quistis kirjoitti:
selvis tääkin asia...Ihan olit pimennossa;o)))) Ja muista ennaltaehkäisy tässäkin asiassa on kaiken
A ja O :o))))))))))))))))yritän muistaa..... :)))) kävin muuten särkylääkettä apoteekista.... noin ihan varmuuden vuoks.....:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
yritän muistaa..... :)))) kävin muuten särkylääkettä apoteekista.... noin ihan varmuuden vuoks.....:))
varmasti kai ota ennaltaehkäisevästi...;o)
quistis kirjoitti:
varmasti kai ota ennaltaehkäisevästi...;o)
en.... missään nimessä....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
en.... missään nimessä....:))))
taitas edes auttaa....
quistis kirjoitti:
taitas edes auttaa....
täytyykin nyt sit päikkärit nukkua että jaksaa illalla juhlia....:))) jotain olematonta...:))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
täytyykin nyt sit päikkärit nukkua että jaksaa illalla juhlia....:))) jotain olematonta...:))
mulla viel yöunetkin kesken...;o))
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574