vähän jumissa olevaa autoa puoli metriä, niin se tehdään startin avulla eli vaihde silmään ja starttaus.
Savossa siihen tarvitaan tunnin kuvaussessio käynnistyksineen.
Jos täällä muualla Suomessa halutaan siiirtää
8
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska se on tubettajan työtä.
Ihan mielenkiinnosta kyselen; mitä työtä sinä teet? - Anonyymi00002
Nooh, Mehtonen voi olla jonniinlaenen RaksaManne mutta automekaanikkn a on ihan mopotasoa.
- Anonyymi00005
Sinä et pysty edes polkupyörää korjaamaan. Ainoa mitä osaat on länkyttää joutavia, kun niin vituttaa toisten osaaminen. Rukoilet pöksässäsi, että menispä kaikki tubettajilla mönkään.
- Anonyymi00003
Tuosta Mersusta saa vielä Leeti hyvän auton.
- Anonyymi00004
Kyllä, leeti ja vanha taksimersu on kuin vakka ja kansi.
En tosin ymmärrä mitä yhteistä on pientilallisen pojalla ja Mercedes Benz henkilöautolla?
Eikö Toyota Corolla tai Lada 1200 olisi lähempänä pienviljelijöiden perinnettä? - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tosin ymmärrä mitä yhteistä on pientilallisen pojalla ja Mercedes Benz henkilöautolla?
Eikö Toyota Corolla tai Lada 1200 olisi lähempänä pienviljelijöiden perinnettä?Vassu pikkupalkka duunareilla niitä oli.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikö Toyota Corolla tai Lada 1200 olisi lähempänä pienviljelijöiden perinnettä?Pienviljelijät ajoi hevosella ja mopolla. Et taida kovin vanha olla kun et tiennyt.
Nykyään G mersulla - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pienviljelijät ajoi hevosella ja mopolla. Et taida kovin vanha olla kun et tiennyt.
Nykyään G mersullaKyllä tiesin t.viktor östman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2712814Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka242235Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3421970- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1031632Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112