Kelan kyttäys ei hetkauta, koska teen hommat pimeästi

Anonyymi-ap

Olen nostanut aina kaikki mahdolliset Kela-tuet ja tehnyt samaan aikaan töitä pimeästi. Lipastoon on kertynyt myös kultaa rahojen lisäksi. Pärjään kyllä myöhemmin hyvin takuueläkkeellä, jahka "työttömyys-ura" päättyy.

Opetukseni teille on; käyttäkää systeemiä, älköö olko sen orjia.

32

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Voihan sitä valehdella itselleen noinkin.

• Anonyymi00011

Tuon nimen ja osoitteen voi selvittää ja ilmoittaa kelaa ja poliisille.

• Anonyymi00029

KELALLA PITÄISI OLLA OIKEUS TUTKIA TIKUPUMMIEN TASKUT. DD

• Anonyymi00033

Kelan tarkastajilla on oikeus tehdä myös kotietsintöjä.
        Kela myös palkkaa yksityisetsiviä epäiltyjä kelahuijareita seuraamaan vuorokauden ympäri.
        Eivätkö persukelaluuserit tätä tiedä?

• Anonyymi00003

Kela on kansalaista varten. Kyllä kaikki palvelut kannattaa hyödyntää täysimääräisesti, koska mitään ei saa mukaan arkkuun.

• Anonyymi00006

Minä aion kieltäytyä jopa työeläkkeestä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä aion kieltäytyä jopa työeläkkeestä.

Hyvä, voit lähettää sen tulemaan suoraan mun tililleni.

• Anonyymi00004

Kyllä sinä vielä kiinni jäät ja perivät sinulta nuo maksetut tuet takaisin

• Anonyymi00005

Miten voi jäädä kiinni, kun ei ole mitään todistusaineistoa? Kelan tantat eivät saa suorittaa kotietsintöjä, tutkia onko arvotavaraa, esim. aito Muna Liisa -maalaus eriön seinällä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miten voi jäädä kiinni, kun ei ole mitään todistusaineistoa? Kelan tantat eivät saa suorittaa kotietsintöjä, tutkia onko arvotavaraa, esim. aito Muna Liisa -maalaus eriön seinällä.

Ei kela niitä kotietsintöjä teekkään vaan poliisit ja poliisit ne alkaa tutkimaan sitten jos olet huijannut kelalta rahaa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei kela niitä kotietsintöjä teekkään vaan poliisit ja poliisit ne alkaa tutkimaan sitten jos olet huijannut kelalta rahaa

Eipä Kela sitä tiedä. Jos tietäisi, niin eihän ne edes tukia maksaisi. Hölmöä porukkaa siellä töissä.

• Anonyymi00009

Eläkkeet jää saamatta, vaikka aloituksesi oli trollaus.

• Anonyymi00010

Takuueläkkeen saa jokainen halusi tai ei.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Takuueläkkeen saa jokainen halusi tai ei.

Ei saa ilman työhistoriaa. Toimeentulotuelle joudut.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei saa ilman työhistoriaa. Toimeentulotuelle joudut.

Takuueläkkeen saa jokainen. Siis jokainen suomalainen, ei tietenkään teille venäläisille sitä makseta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Takuueläkkeen saa jokainen. Siis jokainen suomalainen, ei tietenkään teille venäläisille sitä makseta.

Hyvä homma, jos noin on. Onko siinä ikärajoja?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hyvä homma, jos noin on. Onko siinä ikärajoja?

Jos olet maahanmuuttaja etkä saa mitään muuta eläkettä, sinulla voi olla oikeus takuueläkkeeseen, jos olet täyttänyt 65 vuotta tai olet täyttänyt 18 vuotta ja olet kansaneläkelain mukaan työkyvytön. Jos olet syntynyt 2008 tai sitä ennen, alaikäraja on 16 vuotta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

On 500 euroa. Silläkö meinaat pärjätä?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

On 500 euroa. Silläkö meinaat pärjätä?

Takuueläkkeen täysi määrä on 990,90 e/kk. Voit saada täyden määrän takuueläkettä vain siinä tapauksessa, että sinulla ei ole muita eläkkeitä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Takuueläkkeen täysi määrä on 990,90 e/kk. Voit saada täyden määrän takuueläkettä vain siinä tapauksessa, että sinulla ei ole muita eläkkeitä.

Yleensä normaali-ihmisellä on. Tietenkin trolli-satusedällä ei ole. Aika hyvin on Suomessa, jos on koko työura pimeää työtä. Luulis, että tollanen piilottelu on raskasta. Varo, ettei sinua ilmianneta verottajalle. Joudut tiilenpäitä lukemaan.

• Anonyymi00012

Kelassa työskentelee pelkkiä pölvästejä.

• Anonyymi00016

Monet kerää marjoja tai jotain , "kaikki mahdolliset kela tuet" on aika vähän mitä sieltä voi saada. takuueläke ei riitä edes vuokraan mutta sitten voi ehkä saada asumistukea?

• Anonyymi00017

Mulla on Rölexeja ja dimangeja patjan täytteenä ja wc-pöntön säiliössä on dollareita joku lähes luvuton määrä muovipussissa. €uroja on jemmassa vaatehuoneessa ja jääkaapissa on hanhenmaksaa ja samppakaljaa.

• Anonyymi00018

Pimeää ei ole kuin päässäsi.

• Anonyymi00022

Kyllähän tuota mitä aloittaja kertoo, monikin on tehnyt. Mutta se ei kuulema ole ongelma, vaan jotkut tapatyöttömät, joita saattaa olla jopa kymmenen kappaletta koko Suomessa.

Heistäkin ainakin yksi todennäköisesti Halla-ahon jälkikasvua.

• Anonyymi00023

Ryhtyy vaikka kotiparturiksi. Asiakkaat maksavat mielelään käteisellä.

• Anonyymi00024

Minä voisin maksaa luonnossa. Vaikka nurmikolla.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minä voisin maksaa luonnossa. Vaikka nurmikolla.

Leikkaatko samalla myös nurmikon?

• Anonyymi00026

Sveitsissä eivät kai kysele kovin tarkkaan kullan alkuperää ja muita tositteita kuten Suomessa.
      Eli ei muuta kuin autolla Euroopan reissulle ja kullat matkalaukkuun.

• Anonyymi00027

Manit aina käteisenä, ja rahat menee ruokaan sekä tarvikkeisiin.

• Anonyymi00028

Minulla menee rahat kaljaan ja sätkätarvikkeisiin. Ruokaa käyn hakemassa Jonosta.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minulla menee rahat kaljaan ja sätkätarvikkeisiin. Ruokaa käyn hakemassa Jonosta.

Mulla menee pimppiin ja ulkomaanmatkoihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      5
      1254
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      168
      1178
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      102
      1035
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      987
    5. 130
      877
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      71
      874
    7. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      271
      869
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      776
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      45
      773
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      395
      753
    Aihe