Jollei oo varaa syödä kuin makaronia ja halpaa makkaraa niin on selvä , että sairauksia tulee .
Raivostuttaa tuo köyhien rutina sairauksistaan .
74
696
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti köyhyys iskee sinuun..on helppo haukkua muita
- Anonyymi00002
Aika heikko provo aloitus
- Anonyymi00014
Joku tyhmä snitch aloittaja.
- Anonyymi00003
Kyllä näin on.
Joka haluaa lyötyä lyödä, hänessä on pedon merkki. - Anonyymi00004
Työtön naapuri sanoi lopettaneenda liikunnan kun se kasvattaa nälkää .
- Anonyymi00023
Itsekin luulinlin aina näin.Sitten tajusin että ei nälkä tule mistään kevyttahtisesta kävelystä esim. 30 min.Sitten toki tulee sudennälkä jos kävelee 5 tuntia muttei tuon 5 tunnin aikana vaan sen jälkeen.Kroppa menee selviytymismoodiin
- Anonyymi00048
Anonyymi00023 kirjoitti:
Itsekin luulinlin aina näin.Sitten tajusin että ei nälkä tule mistään kevyttahtisesta kävelystä esim. 30 min.Sitten toki tulee sudennälkä jos kävelee 5 tuntia muttei tuon 5 tunnin aikana vaan sen jälkeen.Kroppa menee selviytymismoodiin
Riippuu syketasosta suhteessa omaan, todelliseen maksimiin.
- Anonyymi00005
Toimeentulotuen laskentavaiheessa on huomioitu ravintomenot niin varmaan saa muutakin kun makaronia ja makkaraa.Kaljaa kyllä varaa juoda ja käryttää mutta sitten näiden jauhopäiden mielestä ruoka on kallista höh onhan ruoka aina maksanu.
- Anonyymi00006
Sairaus se tuottaa tuommoistakin luulotautia !
- Anonyymi00009
Ruuan hinta noussut. Emme me kaikki polta ja juo. Sitä turha hankittava. Taidat itse olla päihdeongelmainen. Minua ei edes kiinnosta humala.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ruuan hinta noussut. Emme me kaikki polta ja juo. Sitä turha hankittava. Taidat itse olla päihdeongelmainen. Minua ei edes kiinnosta humala.
Ainahan ruoka on maksanut niin ei perunat nyt mitään kalliita ole.Päihde ja mielenterveysongelmat hankaloittavat ihmisten arkea.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ainahan ruoka on maksanut niin ei perunat nyt mitään kalliita ole.Päihde ja mielenterveysongelmat hankaloittavat ihmisten arkea.
Perunat ei sovi kaikille.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Perunat ei sovi kaikille.
En ole kuullutkaan peruna-allergiasta!
Riittävän pitkä nälkä auttaa sopimista. - Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei kaikilla mene päihteisiin nuo rahat vaan esim. Sairauksiin, joita hoidetaan lääkkeillä
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei kaikilla mene päihteisiin nuo rahat vaan esim. Sairauksiin, joita hoidetaan lääkkeillä
Omavastuuraja!!!!!!
- Anonyymi00041
Anonyymi00018 kirjoitti:
Riittävän pitkä nälkä auttaa sopimista.Voi miten kylmä ihminen olet. Toivottavasti sinulle ollaan tasan yhtä kylmiä.
- Anonyymi00068
Anonyymi00018 kirjoitti:
Riittävän pitkä nälkä auttaa sopimista.Ei ihan noinkaan. Sopimattomasta ruuasta tulee saatanallinen vatsakipu ja ripuli.
- Anonyymi00007
- Anonyymi00070
"Olemme eläneet luotolla viimeiset neljä kuukautta. Nyt korttien luottorajat ovat täynnä, vauvan isä sanoo, näyttää tilitiedot puhelimestaan ja levittää pöydälle viisi luottokorttia."
Wau.
Minä sain elämäni ensimmäisen luottokortin 33 vuotiaana vain koska pääsin tuolloin kaksi vuotta kestävään oppisopimuspaikkaan työsuhteeseen. Tuhannen euron luottoraja. Muuta ei ole koskaan tippunut.
Kaksi bulleroa ylensyönyttä maahanmuuttajaa kitisee kun ei oo laihalle lapselle ruokaa annettavaksi. Luulisi noilla luottomahdollisuuksilla olleen toimeentulomahdollisuuksia myös siellä kotimaassa.
- Anonyymi00010
Bataatti maistui viikonloppuna melkoisen mehevälle, samoin lihaisa kastike.
Muutamalla eurolla saa noita koko perheelle. Varsinkin kun ei juo kaljaa.- Anonyymi00055
Minä en söisi geenimuunneltua usalaista bataattia. Porkkana maistuu yhtä makealta ja on terveellistä ja halvempaa.
Kun köyhä kuolee niin se on selvää säästöä yhteiskunnalle.☠️⚰️🪦💶
- Anonyymi00016
Toivottavasti sinä snitch kuolet.
- Anonyymi00057
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toivottavasti sinä snitch kuolet.
Kaikki me kuolemme kerran, sinäkin. Vain ne viimeisen sukupolven uskovat, jotka pysyvät elossa ylöstempaukseen asti, välttävät kuolemisen.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kaikki me kuolemme kerran, sinäkin. Vain ne viimeisen sukupolven uskovat, jotka pysyvät elossa ylöstempaukseen asti, välttävät kuolemisen.
Ja tärkeää on se, kumpaan paikkaan menee viettämään ikuisuuttaan. Ikuisuuden rinnalla on yks ja sama, elääkö kaksikymmentä vai sata vuotta.
- Anonyymi00012
Sellanen hyvä kansalainen joka käy töissä,juo alkoholia,käryyttää tupakkia,istuu ravintoloissa,pubeissa,ajelee taxilla mutta ei räyhää eikä käy lääkärissä,kuolee just kun eläkkeen pitäs alkaa.
- Anonyymi00029
Olet inhottavan oikeassa!
- Anonyymi00013
No vittuako sinä siitä murhetta kannat????
- Anonyymi00017
Kalaa voi syödä ja se on terveellistä. Toki ensin pitää kalastaa ne kalat mutta suomessa on järviä ja meri joka paikassa joten luulisin että kalaan pääsee helposti. Syönn kalaa joka viikko eikä mitään sairauksia ole ollut 30 vuoteen.
- Anonyymi00025
Kiitos vinkistä mut kalastaminen maksaa. Missä kalastat kirkkaita vesiä?
- Anonyymi00033
Joku 120km on suurinpiirtein merelle matkaa.
- Anonyymi00019
Hitto niillä jotka asuu Lapissa ni tiedä mitä vonkaleita saa.Isän äire söi elämänsä aikana paljon kalaa ja eli 97vuotiaaksi. Suola vaan huono tuossa kalansyönnissä kun voi nostaa verenpaineita.
- Anonyymi00022
Siitä tulikin mieleen vanha sanonta: "Kala kalun kasvattaa, kalja kalun kaataa"
Ottakaa siitä opiksi niin ei tarvitse kiukutella ja rutista.
..ja mitä asialle voisi tehdä? tuskin kukaan turhasta rutisee? mutta sinäkin tässä nyt rutiset köyhiä pilkaten..
- Anonyymi00030
Työttömyys-köyhyys-katkeruus kombinaatio nostaa päätään.
Anonyymi00030 kirjoitti:
Työttömyys-köyhyys-katkeruus kombinaatio nostaa päätään.
äläs nyt oletko sijottanu sampoo tai harviaa..olen työmarkkinatuella..en köyhä tai no vähärainen kyllä..
- Anonyymi00020
Elätkö jossain säälissä vai kaipaatko sääliä alkoholin huuruiseen elämääsi.
- Anonyymi00034
Onhan mulla monta pulloa konjakkia, mutta ei niistä mitään huuruja nouse.
- Anonyymi00021
Makaronin ja halpisjauhomössömakkaran hinnalla saa ravintoarvoltaan paljon parempia perusraaka-aineita. Tarttis vaan tehdä jotain!
- Anonyymi00026
Soojarouheesta tilee voimakas olo.Se edim. Bolognesekastikleen kanssa
halpiskanaa (ei marinoituja) ne pitää muuten huuhdella..mut suikaloisia ja jauhelihaa kanaselta.. laittta puolet kikhernettä ja protskuu tulee sekä lihasta että kasviksesta,,, porkkanaa, kaalta, parskaalta, sipulaa, ja pottuu.. aika hyvin pärjää.. sekä hemapa-pussi..
- Anonyymi00031
Suosittelen kanaa ja wokkivihanneksia. Ne on maittavaa sapuskaa kera chilikastikkeen.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Suosittelen kanaa ja wokkivihanneksia. Ne on maittavaa sapuskaa kera chilikastikkeen.
olen alennusvihannesziipaleita ostanut..näitä joita voi laittaa lihakeittoihin..vaikkapa.. wokkiwihannksia on ollut myös laarissa..30 prosentin alennuksella..yksi mitä voin suositella on matsmarta..hyviä perusjuttuja eikä ainakaan toistaiseksi ole ollut valittamista..
- Anonyymi00027
Tosi on! kuolisivat pois rutisemasta, olisit varmaan innokas keräilemään ruumiita saisithat siitä hyvät "vipat".
- Anonyymi00032
Se ruumiiden keräily on ihan kelpo puuhaa vaikka ei ihan siisteimmästä päästä.
Yli 30 vuoden kokemuksella voin sanoa että siitäkin tienaa riittävän eläkkeen. Anonyymi00032 kirjoitti:
Se ruumiiden keräily on ihan kelpo puuhaa vaikka ei ihan siisteimmästä päästä.
Yli 30 vuoden kokemuksella voin sanoa että siitäkin tienaa riittävän eläkkeen.kuolintarvikeliike on ihan kannattavaa hommaa..hiukan ehkä synkkää..mutta mutta..
- Anonyymi00037
Ihmettelen minäkin, että mihin ne rahat tuhlataan, kun toimeentulotuessakin on määritelty ravintoon 9€/päivä yhdelle henkilölle ja sillä ruokkii hyvin koko perheen!
Tuolla 9€ ostaa melkoisesti ruokaa, eikä tarvitse pelkkää makaronia ja halpaa makkaraa syödä. Meidän perheessä syödään paljon broileria ja kalaa. Juuri nytkin on kirjolohi tarjouksessa läheisessä yksityiskaupassa alle 8€/kg, broilerin flileesuikaleita oli tarjouksessa 300g rasia 1,44€, ostin niitäkin 4 rasiaa ja ne maksoivat 5,67€. Onko kallista!
Perunaa on myyty 5kg pussi 0,99€, siitäkin tekee useamman kerran syötävää!
Keräkaalia oli tarjouksessa 0,69€/kg, tehtiin kaalilaatikkoa enempi niistäkin.
Lahnaa on myyty myös yksityiskaupassa 3,50€/kg, on sitten niin viimeisen päälle hyvää savustettuna ja isosta lahnasta riittää syötävää kyllä. Silakkaa on usein tarjouksessa, jopa 1,99€/kg fileinä!!!!
Broilerin koipireidet on todella edullisia, niitäkin on tarjouksessa tämän tästä tuossa osuustoiminnallisessa kaupassa, iso n. 1,5kg rasia maksaa n. 2€, niin ostan aina kerralla tarjouksesta vähintään kolme rasiaa, jolloin 4,5kg maksaa sen n. 6€, onko sekään kallista!
Paistan kerralla ne broilerin koipireidet ja perkaan lihat eroon, teen heti osasta ruokaa perheelle, vaikka 10 litran kattilallisen hernekeittoa ja siihen sattumat niistä broilerin lihoista, josta sitten purkitan umpioimalla loput, mitä ei heti syödä.
Makkaraa me ei paljoa syödä, hapankaalipadan kanssa paistamme bratwursteja. Mitään kamaramakkaroita me ei koskaan ostella, eikä mitään "hookoo sinisiä"
Kaupassa osataan katsoa yksikköhinnat, että mikä on kilohinnaltaan edullisinta!
No, nyt sitten joku sanoo, että pitää ostaa kaljaa ja sidukkaakin. Ostin juuri verkkokaupasta meidän 1,5 vuoden tarpeen olutta, siideriä ja viiniä, koko lasti maksoi kaikkine kuluineen 282€ (siis juomat+rahti), siihen tuli monta lavaa olutta, siideriä, sekä hanaviiniä. Onko kallista sekään, kun se lasti riittää meillä n. 560 päivää! Meillä on vielä edellisestäkin lastista jäljellä muutama 3 litran hanaviini. Ei sitä yhtään enempää kuluteta, vaikka sitä onkin kotona varastossa.- Anonyymi00039
Joo, ei ruoka kallista ole, jos itse viitsii tehdä ruokaa ja hyödyntää tarjoukset. Kioskiköyhät on sitten erikseen, jos ostaa kaiken kioskeilta ja pelaa rahansa vielä siellä.
- Anonyymi00044
Hyvätuloisen on helppo elää pari päivää 9 eur per päivä, mutta maksa siitä bussimatkat ja terveys- ym. ylimääräiset menot.
Jatkuva senttien laskeminen kolikkolaatikosta voi olla hauskaa kuukaudn ajan, jos ei ole varsinaista tarvetta sille. - Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
Hyvätuloisen on helppo elää pari päivää 9 eur per päivä, mutta maksa siitä bussimatkat ja terveys- ym. ylimääräiset menot.
Jatkuva senttien laskeminen kolikkolaatikosta voi olla hauskaa kuukaudn ajan, jos ei ole varsinaista tarvetta sille.Olen itse pienituloinen, eläke n. 1000€/kk, en ole hakenut asumis- tai muitakaan tukia, koska pärjään ihan hyvin. Minulla on muutamia säännöllisiä lääkityksiä, saan niistä Kelan korvauksen, joten kulu on minimaalinen vuodessa. Ruokaan meillä ei edes mene vaimoni kanssa kaksistaan tuota 9€/päivä, eikä me edes syödä mitään makaronia tai halpismakkaroita.
Vaimo nyt joutui kalliiseen olkapääleikkaukseen, mutta senkin maksoi vakuutus, Kelataksilla pääsi kulkemaan. Kelataksi on älyhalpa, jos sitä käyttää. Kutsutaksilla pääsee bussitaksalla. Kimppakyyditkin pelittää.
Ruoka on kyllä edullista, kun itse tekee ja katsoo tarjouksista ainekset. Vaimo meillä tuhlaa hieman vaatteisiin, mutta mitä siitä, kun me ei ryypätä tai tupakoida, niin on meillä varaa hieman hemmotella itseämme. Minulla jää vielä eläkkeestä rahaa säästöön, niin ostin tyttären perheelle uuden pesukoneen ja nuorimman tyttären autoremonttia maksoin.
Me ei todellakaan olla rikkaita, mutta kun ei tuhlata rahoja turhuuteen, niin pärjätään tosi hyvin! Tilillä on pieni puskurirahasto, että voidaan auttaa tarvittaessa lapsiamme tai maksaa jotain yllättävää menoa, kuten sitä vaimon leikkauksen tuomia lisäkuluja.
- Anonyymi00038
Liity hellareihin. Kyllä, se löytyy.
- Anonyymi00040
Sinä eläkeläispölvästi rutiset saman verran kuin muut yhteensä.
- Anonyymi00042
Joka paikkaa kolottaa ja aspiriini on loppu.
- Anonyymi00043
Köyhät saavat helpommin sairauksia, koska ei ole varaa edes ostaa tarpeeksi monipuolista ruokaa. Aloitus on pöhkö.
- Anonyymi00045
Martelan toimistokalusteita edukkaasti. Toivo on kaksiteräinen miekka.
- Anonyymi00046
Rutisen nuppivikaisuudestani 💩 housussa!
Eläkeläinen57 vuotta - Anonyymi00047
Ikää tosiaan 57v ja eläkkeellä mutta ei nuppivikaisuudesta. Kaikenmaailman jauhopäät ja venkulat koittaa eläkkeelle niin mistä ihmeen muusta syystä kuin nupista.Moni käyttänyt alkoholia niin paljon että aivot turvonnut rusinan kokoiseksi.
- Anonyymi00051
Koska sitä "vakiosyy" selästä ei löytynyt mitään vikaa niin tuttavani suosituksesta yritin vedota nuppiin. Olin 52v ikäinen ja työpaikalla suoritettujen henkilöjärjestelyjen aikoihin olin nukkunut huonosti.
Kävin mielenterveystoimistossa muutaman kerran mutta en osannut tekoilla joten minut kehoitettiin rentoutuvan lähestyvän kesäloman aikana.
Työnantajani kuitenkin hermostui minuun ja purki työsopimukseni ilman päteviä perusteita.
Jatkoin työttömyys, työpätkä menetelmällä elämää 57v ikään jolloin olin saanut täyteen silloiset 500 päivää ja siirryin työttömyyseläkkeelle.
Työeläkettä oli alkanut kertymään 27 vuotisesta alkaen mutta jokaisen työpaikan vaihdon yhteydessä otin laskelman siihen mennessä kertyneestä eläkkeestä joten mitään yllätystä ei tullut.
Nyt, ilmeisen tervenuppinen, 82v ikäinen ukko menee eturauhasen syövän leikkaukseen vapun jälkeen. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Koska sitä "vakiosyy" selästä ei löytynyt mitään vikaa niin tuttavani suosituksesta yritin vedota nuppiin. Olin 52v ikäinen ja työpaikalla suoritettujen henkilöjärjestelyjen aikoihin olin nukkunut huonosti.
Kävin mielenterveystoimistossa muutaman kerran mutta en osannut tekoilla joten minut kehoitettiin rentoutuvan lähestyvän kesäloman aikana.
Työnantajani kuitenkin hermostui minuun ja purki työsopimukseni ilman päteviä perusteita.
Jatkoin työttömyys, työpätkä menetelmällä elämää 57v ikään jolloin olin saanut täyteen silloiset 500 päivää ja siirryin työttömyyseläkkeelle.
Työeläkettä oli alkanut kertymään 27 vuotisesta alkaen mutta jokaisen työpaikan vaihdon yhteydessä otin laskelman siihen mennessä kertyneestä eläkkeestä joten mitään yllätystä ei tullut.
Nyt, ilmeisen tervenuppinen, 82v ikäinen ukko menee eturauhasen syövän leikkaukseen vapun jälkeen.Yhdeltä ukolta loppui työt kun koko yritys lopettiin niin täytti just 60v,eipä enään pääse työttömyys tai eläkeputkeen,5 vuotta on pitkä aika löysässä hirressä odotella eläkettä 65 vuotiaaksi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Yhdeltä ukolta loppui työt kun koko yritys lopettiin niin täytti just 60v,eipä enään pääse työttömyys tai eläkeputkeen,5 vuotta on pitkä aika löysässä hirressä odotella eläkettä 65 vuotiaaksi.
Otan osaa! Pirullinen tilanne johon itse ei ole voinut vaikuttaa tippaakaan!
Olin onnekas. Kohdalleni osuneiden kahden konkurssin aikaan olin alle 5-kymppinen ja molempiin pystyi varautumaan useita viikkoja ennen ratkaisua. Onnistuin vaihtamaan "vauhdissa". - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Otan osaa! Pirullinen tilanne johon itse ei ole voinut vaikuttaa tippaakaan!
Olin onnekas. Kohdalleni osuneiden kahden konkurssin aikaan olin alle 5-kymppinen ja molempiin pystyi varautumaan useita viikkoja ennen ratkaisua. Onnistuin vaihtamaan "vauhdissa".On se kanssa jos 50v loppuu hommat sitten ei oota kun olet niin vanha. Nuorempi veli täyttää 50v ni ei oo päivääkään ollut työtön nyt valtion hommissa.90 luvulla kaikki lähti kursseille jos oli ansiosidonnaisella niin ei mennyt päivät eteenpäin.
- Anonyymi00049
Vai raivostuttaa pölvästiä....
- Anonyymi00056
Aloittaja saa karmansa mukaan. Ehkä häntä odottaa joku vaikea tauti
- Anonyymi00059
Paskiainen
- Anonyymi00062
Apina
- Anonyymi00063
Köyhän sapuskat.
Makaronia ja halpismakkaraa?!
Halvemmalla ja terveellisemmin pystyy syömään valmistamalla itse valituista, halvoista perusraaka-aineista sapuskat.
Mutta voi,voi! Eihän köyhällä, varsinkaan työttömällä ole aikaa.- Anonyymi00064
Apina.
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Apina.
Jopa sattui pahasti!
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Jopa sattui pahasti!
Apina
- Anonyymi00067
Älä hyvä ihminen kyttää silmä kovana köyhien sanomisia! Kun ne sulle aiheuttaa stressiä.
- Anonyymi00069
Meidän munchausen syndrome by proxy- oireyhtymää poteva yhteiskunta aiheuttaa tietoisesti sairauksia aivan terveille ihmisille. Miksi? Koska niin moni taho saa oman toimeentulonsa sairaiksi leimattuja tai suoranaisesti invalidisoituja ihmisiä "auttamalla".
Ruokajakelut jakavat köyhille syömiskelvotonta jätettä. Sen ohessa meillä lapsista kasvatetaan jo pienestä pitäen "nepsy"- lapsia ja aivopestään kuvittelemaan itselleen kaikenlaisia ongelmia joita heillä ei ole tai sitten oikeita ongelmia joita kaikilla ihmisillä elämässä on dramatisoidaan tarkoituksella. Sosiaalipummiyritykset tarvitsevat työttömiä asiakkaita joilla lypsää elantonsa. Ilman työttömiä hoidokkeja heiltä loppuisivat asiakkaat. Kaikenlaiset psykososiaalista apua tarjoavat sosiaali sitä ja tätä tädit ja sedät tarvitsevat ongelmaksi ihmisiä joita auttaa. Ilman autettavia hoidokkeja heiltä itseltään loppuisi toimeentulo.
Meidän yhteyskunta on täynnä tahoja jotka toimivat samalla periaatteella. Ensin luodaan keinotekoisia ongelma ihmisille. Sitten tarjotaan ratkaisuksi omia palveluita. Ja sillä lailla munchausenit hankkivat oman toimeentulonsa.
Tärkeintä on siis kaikin keinoin varmistaa että yhteiskunnassa riittää moniongelmaisia sairaita ihmisiä joita painostetaan ja aivolestään jo päiväkodista asti keksimään itselleen ongelmia ja uskottelemaan luulosairauksia itselleen. Parasta on kun lääkkeillä päästään aiheuttamaan pysyviä myrkytys tiloja ihmisille, niin sairastuminen ja niiden pysyvyys on varmaa- Anonyymi00071
"Meidän yhteyskunta on täynnä tahoja jotka toimivat samalla periaatteella. Ensin luodaan keinotekoisia ongelma ihmisille. Sitten tarjotaan ratkaisuksi omia palveluita. Ja sillä lailla munchausenit hankkivat oman toimeentulonsa."
Suomi toimii valtiona suhteessa kansalaisiin tuolla periaatteella.
- Anonyymi00073
Nyt sattuu toiseen lonkkaan
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3251896IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471599Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541301Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141- 1431138
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.811090Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73973Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48942Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta155899