https://lampoykkonen.fi/kauppa/nibe-inverter-f1255-15-6kw/?gad_source=1&gad_campaignid=21962742365&gbraid=0AAAAAD97Bpnj7Ku1tJxeSSL446nYxDDd9&gclid=EAIaIQobChMI6_Hapa_lkwMV4xmiAx17YSgfEAAYAiAAEgLnkfD_BwE
Mitä tämmöinen sydäntalven pakkasessa ottaa verkosta sähköä? Mutta maalämpöteholla ei jos mene vastukset päälle. Eli maapiirin ottoteholla.
Kiinnostaa josko akku 3vaihe invertterillä kokeilisi pärjätä vaikka pimeimpään aikaan kuitenkin käyttäisi lisänä aikasähköä akkujen lataukseen. Jotain 20kWh piikkitehoinen aurinkopaneeli suunnitelmissa hienoiseen kaarimuodostelmaan pellolle talon välittömään läheisyyteen. Tällähetkellä olemassa oleva 6kWh paneelisto talon katolla tuottaisi jo melkein kokonaan talon sähköt vuorokaudessa. Ei ole akustoa pelkät paneelit tällähetkellä. Nämä paneelit jää myös toimimaan hmm kait ne saa olla rinnalla no pitää sähkömiehiltä udella lisää mutta näinkin olisi mukava tietoa saada lisää, Pikku lisä,en osaa exeliä käyttää joten vain maksan laskun osista asennuksista miettimättä tuon taivaallista monia kiinnostavasta takaisinmaksu ajasta. Pidän vain ajatuksesta hetkittäin täysin omasta sähköntuotannosta. Kokemusta on nyt muutama vuosi aurinkopaneeleista ja olen hyvin tyytväinen mutta nyt haluan lisää.
Nibe maalämmön ottoteho verkosta kysymys
Anonyymi-ap
1
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
4 kwh on oma maalämpöpumppu kuluttanut huippupakkasilla. Törkeintähän on mitoittaa pumppu ja kaivon syvyys niin että ikinä ei sähkövastuksia tarvi käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1451956Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041681- 861558
- 911544
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531212Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001170Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671156Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois741138- 631041