Mitä a mies teki mulle. Leikki tunteilla yli kymmenen vuotta ja sitten hylkäsi kylmästi.
Kostan tämän vielä jollekkin miehelle
6
326
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voe kauheeta! Jatka elämääsi ja piste!
Näytä sille miehelle. En tarkoita kostoa vaan jatka elämääsi. Niin minäkin tein 30 v jälkeen. - Anonyymi00002
Kostat jollekin viattomalle mitä joku on tehnyt sinulle? Ja kuvittelet olevasi parempi kuin se joka sinua on satuttanut vaikka aiot toimia samalla tavalla. Tavallaan olet sitten saanut mitä ansaitset, käänteisesti vaan ajassa.
- Anonyymi00003
Kyllä niin teen. Itsekkin olin viaton kun änkesi mun elämään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä niin teen. Itsekkin olin viaton kun änkesi mun elämään.
Eli olet samanlainen kuin hän.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli olet samanlainen kuin hän.
No olen sitten. En voi hyväksyä että oli muka kiinnostunut eikä antanut anteeksi.
- Anonyymi00006
No nyt on a mieheltä kunnon provoa tulilla. Naisena mennään ja niin tomerasti että….😆 mites ne naisasiat muutoin gubella?? Onko mitään säpinää viimesten kymmenien vuosien aikana siis muuta säpinää kun tääl palstalla ja itse proosaillen? Ihan melkein säälittää palstaguben puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382709- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 127793