Näin surullista voi olla tälläinenkin rakkaus.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011934852.html
Ei heikkohermoisille!
9
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
- Vaikka joutuisit vankilaan, se on parempi kuin häpeä, jota koemme tulevaisuudessa, syyttäjän esittelemässä suomennetussa veljen viestissä kirjoitetaan.
- Anonyymi00002
Kunniamurha mutta yksikään poliitikko ei ole tuominnut, ei edes eduskunnan puhemies.
Islamin ja sharialain suojelu menee ihmisoikeuksien edelle.- Anonyymi00007
Miten noilla on mennyt kusi hattuun? Ei mitään järkeä missään. Se äo alle 50 on varmaan iso tekijä että voi tuntea noin.
- Anonyymi00010
Islamisaation vastustamisesta joutuu oikeuteen vastaamaan…
- Anonyymi00003
On ollut myös toisenlaisia hauskoja pelihetkiä
Makaat lattialla omassa verilammikossasi.
Pääsi katselee kaulasi tynkää. Unelmien Itämaan Prinssi ei ehkä sittenkään ollut aivan sitä mitä odotit.
Sinä et päätä koska suhde päättyy, Itämaan Prinssi päättää koska suhde päättyy.
Et koskaan saa omia lapsia, et enää milloinkaan tapaa ihmisiä joita rakastat.
Kuljet tunnelissa kohti kirkasta valoa. Viimeinen ajatuksesi on:
”Olen suvaitsevainen”. - Anonyymi00005
Maahanmuuttoa tämä vaan on.
Suvaitkaamme.- Anonyymi00006
Tottakai pitää suvaita.
- Anonyymi00008
Sitten ne valittaa kun syrjitään. Ja vain ihosta johtuu tietenkin 🤣
- Anonyymi00009
Päättömyys on näitten valttikortti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt374481Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522399Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281247Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60931