Netnjahukin seonnut lopullisesti?

Anonyymi-ap

Uhkasi juuri hyökätä Espanjaan jos sieltä käsin harrastettu Israelin kritisointi ei lopu.

Nuo 3 (Trump, Putin ja Netanjahu) ovat mielisairaita.

30

193

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Voiko murhaaja seota vielä enemmänkin ?

• Anonyymi00003

Itse asiassa Netanjahu ei uhannut vain Espanjaa, vaan ihan kaikkia.

"We will hunt down anyone who mocks our country online"

Vapaasti käännettynä:

"Etsimme käsiimme jokaisen joka haukkuu maatamme netissä".

• Anonyymi00008

Pienet hatut, isot ongelmat.

• Anonyymi00010

Oho, aika suuret luulot tuolla korruptoituneella hölmöllä😂

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oho, aika suuret luulot tuolla korruptoituneella hölmöllä😂

Nyt on aika rankkaa, olen haukkunut Netanjahua ja Israelia ihan jatkuvasti. Täytyy kait alkaa varoa Mossadin agentteja. Onkohan niillä samat tappomenetelmät kuin FSB:llä ja pitää pestä kalsarit normaalia useammin🤔

• Anonyymi00015

LINKKI väitteeseen - muutoin MUTUA

• Anonyymi00017

Se siitä Israel sympatiasta.
        Vieläköhän yrittävät ajaa sitä holokaustin kiistämislakia tämän naamioiden riisumisen jälkeen?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

LINKKI väitteeseen - muutoin MUTUA

Kysy äidiltäsi apua jos et osaa käyttää netin hakukoneita. Minä en ole äitisi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kysy äidiltäsi apua jos et osaa käyttää netin hakukoneita. Minä en ole äitisi.

Aika hyvä, kun noinkin paljon tiedät. Kenen äiti sitten olet?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se siitä Israel sympatiasta.
        Vieläköhän yrittävät ajaa sitä holokaustin kiistämislakia tämän naamioiden riisumisen jälkeen?

Kyllä fasistit tekivät holokaustin mut nyt Israelin hallitus on fasisti .

• Anonyymi00027

Voiko israelilaiset olla Jumalan "valittu kansa"???? Ihmettelen suuresti! Tuollaista roistoa muka JUMALA suosii! En kyllä usko! Kristilliset ovat henkeenja vereen asti koko ajan Israelin puolella, vaikka nuo israelilaiset tappavat naisia ja lapsia ja vanhuksia, välitämättä ollenkaan ketä on vastassa! He tuhoavat noitten ihmisten kodit ja kaiken mahdollisen!

Minun järkeeni ei uppoa, että tuollaisen Jumala siunaa! Ei voi olla mahdollista! Ei ainakaan tuo JUMALA, johon minä uskon! Netanjahu ei ole edes uskovainen, hän on täysi rikollinen!

• Anonyymi00028

Varmaan minä olenkin jo etsintäkuulutettu!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Voiko israelilaiset olla Jumalan "valittu kansa"???? Ihmettelen suuresti! Tuollaista roistoa muka JUMALA suosii! En kyllä usko! Kristilliset ovat henkeenja vereen asti koko ajan Israelin puolella, vaikka nuo israelilaiset tappavat naisia ja lapsia ja vanhuksia, välitämättä ollenkaan ketä on vastassa! He tuhoavat noitten ihmisten kodit ja kaiken mahdollisen!

Minun järkeeni ei uppoa, että tuollaisen Jumala siunaa! Ei voi olla mahdollista! Ei ainakaan tuo JUMALA, johon minä uskon! Netanjahu ei ole edes uskovainen, hän on täysi rikollinen!

Ei näy uskovaisia taivaassa,palvovat väärää jumalaa.

• Anonyymi00004

Nyt odotellaan Stubille ja Valtonen vastausta.

• Anonyymi00005

Iranin hengettömällä johtajalla oli n. 200 miljardin euron omaisuus ja valtavat omistukset Espanjassa. Sidos Iraniin on luja edelleen.

Ei ihme ettei Espanja ole maksanut Natolle jäsenmaksujaan.

• Anonyymi00014

Ohhoh, olipas siinä väite.
        Ihan oli kuin Sergein kynästä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ohhoh, olipas siinä väite.
        Ihan oli kuin Sergein kynästä.

Voi se ol yhtähyvin persun kynästä .

• Anonyymi00006

Turpa kiinni Netanjahu! Jos vielä uhkaat NATO-maata tai syytät muita omista sotarikoksistasi, niin joudut kohtaamaan minut! Mieti sitä😂

• Anonyymi00009

Älä ota enää, Seppo!

• Anonyymi00007

Aina vain kummallisemmaksi menee äärioikeistolaisten touhut! Ilmeisesti kiehuvat jo omissa liemissään oikein kunnolla, kun mikään ei suju ei niin mikään!

• Anonyymi00021

Oikeistopellet mainostivat olevansa lain ja oikeuden puolella ja laittavat lopun "äärivassarien" ikuisille sodille ja wokeltelulle ja nyt ollaan tässä tilanteessa jossa oikeistopellet ajaneet maailman lähimmäksi kolmatta maailmansotaa sitten Kuuban kriisin.

• Anonyymi00013

Netanjahu joutuu oitis oikeuteen kun joutuu luopumaan pääministerin pestistään.
      Netanjahu joutuu ylläpitämään vihollisuuksia naapurimaihin, ettei joudu vastaamaan syytöksiin lahjonnasta, korruptiosta ja talousrikoksista.
      Netanjahu joutui hyökkäämään Gazaan koska Israelissa oli jo miljoonia ihmisiä kaduilla vaatimassa Netanjahua leivättömän pöydän ääreen.

• Anonyymi00031

Jaa että omia rikoksiaan peittääkseen se Netanjahu Gazaan hyökkäsi, eikä ollenkaan niiden hirmutekojen takia, joita Hamas teki hyökättyään Israelin gibbutseihin ja festivaalia viettäneen nuorison kimppuun, eikä tietenkään panttivankeja pelastaakseen. Omien kansalaisten kohtalo ei liikuttanut häntä yhtään, vain omat rikokset?

• Anonyymi00016

No eikös se ole Pipi.

• Anonyymi00020

Bibin ei tarvitse. Jumala tuo epsanjalaisen laaksoonsa. Hänen laaksoonsa tosin käyvät kaikki, jotka oikeutta tahtovat käydä, ei juuri muut. Ne jää makaamaan sinne missä kaatuvat.

• Anonyymi00022

Ei löydy linkkiä väitteeseen....................................

• Anonyymi00024

Onko Neta setä elossa vielä?

• Anonyymi00026

Netanjahu kutsui samassa puheessaan Israelin sotavoimia "maailman moraalisimmaksi armeijaksi".

• Anonyymi00032

Israel ilmoittaa aina ennen pommituksia, että siviiliväestön on syytä evakuoitua kyseiseltä alueelta.

• Anonyymi00033

Kuten sanottu, juutalainen on parhaimmillaan uunissa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27