Uhkasi juuri hyökätä Espanjaan jos sieltä käsin harrastettu Israelin kritisointi ei lopu.
Nuo 3 (Trump, Putin ja Netanjahu) ovat mielisairaita.
Netnjahukin seonnut lopullisesti?
30
193
Vastaukset
- Anonyymi00002
Voiko murhaaja seota vielä enemmänkin ?
- Anonyymi00003
Itse asiassa Netanjahu ei uhannut vain Espanjaa, vaan ihan kaikkia.
"We will hunt down anyone who mocks our country online"
Vapaasti käännettynä:
"Etsimme käsiimme jokaisen joka haukkuu maatamme netissä".- Anonyymi00008
Pienet hatut, isot ongelmat.
- Anonyymi00010
Oho, aika suuret luulot tuolla korruptoituneella hölmöllä😂
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oho, aika suuret luulot tuolla korruptoituneella hölmöllä😂
Nyt on aika rankkaa, olen haukkunut Netanjahua ja Israelia ihan jatkuvasti. Täytyy kait alkaa varoa Mossadin agentteja. Onkohan niillä samat tappomenetelmät kuin FSB:llä ja pitää pestä kalsarit normaalia useammin🤔
- Anonyymi00015
LINKKI väitteeseen - muutoin MUTUA
- Anonyymi00017
Se siitä Israel sympatiasta.
Vieläköhän yrittävät ajaa sitä holokaustin kiistämislakia tämän naamioiden riisumisen jälkeen? - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
LINKKI väitteeseen - muutoin MUTUA
Kysy äidiltäsi apua jos et osaa käyttää netin hakukoneita. Minä en ole äitisi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kysy äidiltäsi apua jos et osaa käyttää netin hakukoneita. Minä en ole äitisi.
Aika hyvä, kun noinkin paljon tiedät. Kenen äiti sitten olet?
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Se siitä Israel sympatiasta.
Vieläköhän yrittävät ajaa sitä holokaustin kiistämislakia tämän naamioiden riisumisen jälkeen?Kyllä fasistit tekivät holokaustin mut nyt Israelin hallitus on fasisti .
- Anonyymi00027
Voiko israelilaiset olla Jumalan "valittu kansa"???? Ihmettelen suuresti! Tuollaista roistoa muka JUMALA suosii! En kyllä usko! Kristilliset ovat henkeenja vereen asti koko ajan Israelin puolella, vaikka nuo israelilaiset tappavat naisia ja lapsia ja vanhuksia, välitämättä ollenkaan ketä on vastassa! He tuhoavat noitten ihmisten kodit ja kaiken mahdollisen!
Minun järkeeni ei uppoa, että tuollaisen Jumala siunaa! Ei voi olla mahdollista! Ei ainakaan tuo JUMALA, johon minä uskon! Netanjahu ei ole edes uskovainen, hän on täysi rikollinen! - Anonyymi00028
Varmaan minä olenkin jo etsintäkuulutettu!
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Voiko israelilaiset olla Jumalan "valittu kansa"???? Ihmettelen suuresti! Tuollaista roistoa muka JUMALA suosii! En kyllä usko! Kristilliset ovat henkeenja vereen asti koko ajan Israelin puolella, vaikka nuo israelilaiset tappavat naisia ja lapsia ja vanhuksia, välitämättä ollenkaan ketä on vastassa! He tuhoavat noitten ihmisten kodit ja kaiken mahdollisen!
Minun järkeeni ei uppoa, että tuollaisen Jumala siunaa! Ei voi olla mahdollista! Ei ainakaan tuo JUMALA, johon minä uskon! Netanjahu ei ole edes uskovainen, hän on täysi rikollinen!Ei näy uskovaisia taivaassa,palvovat väärää jumalaa.
- Anonyymi00004
Nyt odotellaan Stubille ja Valtonen vastausta.
- Anonyymi00005
Iranin hengettömällä johtajalla oli n. 200 miljardin euron omaisuus ja valtavat omistukset Espanjassa. Sidos Iraniin on luja edelleen.
Ei ihme ettei Espanja ole maksanut Natolle jäsenmaksujaan.- Anonyymi00014
Ohhoh, olipas siinä väite.
Ihan oli kuin Sergein kynästä. - Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ohhoh, olipas siinä väite.
Ihan oli kuin Sergein kynästä.Voi se ol yhtähyvin persun kynästä .
- Anonyymi00006
Turpa kiinni Netanjahu! Jos vielä uhkaat NATO-maata tai syytät muita omista sotarikoksistasi, niin joudut kohtaamaan minut! Mieti sitä😂
- Anonyymi00009
Älä ota enää, Seppo!
- Anonyymi00007
Aina vain kummallisemmaksi menee äärioikeistolaisten touhut! Ilmeisesti kiehuvat jo omissa liemissään oikein kunnolla, kun mikään ei suju ei niin mikään!
- Anonyymi00021
Oikeistopellet mainostivat olevansa lain ja oikeuden puolella ja laittavat lopun "äärivassarien" ikuisille sodille ja wokeltelulle ja nyt ollaan tässä tilanteessa jossa oikeistopellet ajaneet maailman lähimmäksi kolmatta maailmansotaa sitten Kuuban kriisin.
- Anonyymi00013
Netanjahu joutuu oitis oikeuteen kun joutuu luopumaan pääministerin pestistään.
Netanjahu joutuu ylläpitämään vihollisuuksia naapurimaihin, ettei joudu vastaamaan syytöksiin lahjonnasta, korruptiosta ja talousrikoksista.
Netanjahu joutui hyökkäämään Gazaan koska Israelissa oli jo miljoonia ihmisiä kaduilla vaatimassa Netanjahua leivättömän pöydän ääreen.- Anonyymi00031
Jaa että omia rikoksiaan peittääkseen se Netanjahu Gazaan hyökkäsi, eikä ollenkaan niiden hirmutekojen takia, joita Hamas teki hyökättyään Israelin gibbutseihin ja festivaalia viettäneen nuorison kimppuun, eikä tietenkään panttivankeja pelastaakseen. Omien kansalaisten kohtalo ei liikuttanut häntä yhtään, vain omat rikokset?
- Anonyymi00016
No eikös se ole Pipi.
- Anonyymi00020
Bibin ei tarvitse. Jumala tuo epsanjalaisen laaksoonsa. Hänen laaksoonsa tosin käyvät kaikki, jotka oikeutta tahtovat käydä, ei juuri muut. Ne jää makaamaan sinne missä kaatuvat.
- Anonyymi00022
Ei löydy linkkiä väitteeseen....................................
- Anonyymi00024
Onko Neta setä elossa vielä?
- Anonyymi00026
Netanjahu kutsui samassa puheessaan Israelin sotavoimia "maailman moraalisimmaksi armeijaksi".
- Anonyymi00032
Israel ilmoittaa aina ennen pommituksia, että siviiliväestön on syytä evakuoitua kyseiseltä alueelta.
- Anonyymi00033
Kuten sanottu, juutalainen on parhaimmillaan uunissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709