Ajassa matkustava Jeesus

Anonyymi-ap

Ihmiskunta pohtii aikamatkustuksen mahdollisuutta:

https://www.bbc.com/future/article/20231110-doctor-who-is-time-travel-really-possible-heres-what-physics-says

https://www.sciencenewstoday.org/is-time-travel-possible-a-journey-through-science-imagination-and-reality

Me kristityt, Herraan Jeesukseen uskovat, emme vain pohdi sen mahdollisuutta, vaan uskomme, että aikamatkustus on mahdollista ja sitä on jo tapahtunut ja tulee tapahtumaan. Usko Herraan Jeesukseen on uskoa siihen, että hän oli maan päällä ilmestynyt muuttumaton ja iankaikkinen Jumala, joka ilmestyy tulevaisuudessa kutsumaan meidät uskovat luokseen ja kostamaan vihollisilleen, kun tämä armon aikakausi päättyy.

2. Tessalonikalaiskirje 1:6-8
'koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat, ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille. '

1. Tessalonikalaiskirje 4:15-18
'Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.'

Kristus on läsnä siellä missä on ihmisiä, jotka ovat laittaneet toivonsa häneen:

Galatalaiskirje 3:1
' Te hullut Galatalaiset! kuka teidät on vimmannut totuutta uskomasta? joiden silmäin eteen Jesus Kristus kirjoitettu oli, teidän seassanne ristiinnaulittu.'

Johtuen olemuksensa iankaikkisuudesta, Jumala on, Jeesuksen kautta, läsnä ristiinnaulittuna ja ylösnousseena.

Jeesus puhui itsestään taivaassa läsnäolevana (ylösnousseena), vaikka oli vielä maan päällä:

Johannes 3:13
'Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. '

Ilmestyskirja 1:8
' "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias. '

Ilmestyskirja 22:12-13
'Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. '

Evankeliumi joka uskottuna pelastaa:

1. Korinttilaiskirje 15:1-4
' Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, '

Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden ja noussut kuolleista. Siinä tulisi jokaisen ihmisen toivo olla.

0

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
        Maailman menoa
        179
        2698
      2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
        Ikävä
        164
        2519
      3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
        Kotimaiset julkkisjuorut
        118
        2207
      4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
        Maailman menoa
        61
        2073
      5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
        Maailman menoa
        3
        1739
      6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
        Maailman menoa
        59
        1444
      7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
        Perussuomalaiset
        206
        1439
      8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
        Sinkut
        226
        1173
      9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
        Kotimaiset julkkisjuorut
        93
        1138
      10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
        Maailman menoa
        370
        1073
      Aihe