Minä kun luulin että Kunnan omistamalla tontilla olevat lämmitystolpalla olevat parkkipaikat on nyt kunnan omistuksessa ja hva vuokralla kunalla niin saavat käyttää parkkipaikkoja mitkä heille osoitettu mutta ei alettiin väittää että on Chaletsin parkkipaikkoja vaikka eivät ole edes sen taloyhtiön tontilla ja sähkökin tolppiin ilmeisesti tulee kunnan omistaman mittarin kautta
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Ilmeisesti aika sekavaa tekstiä
- Anonyymi00002
Osaatko tuottaa luettavaa tekstiä tai muodostaa lauseita?
- Anonyymi00003
Ilmeisesti sinäkin kuitenkin ymmärsit asian.
- Anonyymi00004
Siinä hyvä latailla kunnan piikkiin
- Anonyymi00007
Epäilen, että noilla kellään ei tarve kunnan sähköölle. On omavaraasta ja webastot taitaa löytyä kaikilta.
- Anonyymi00005
Käy ensin peruskoulu loppuun, että opit kirjoittamaan.
- Anonyymi00006
Kateus. Se on kaunis asia
- Anonyymi00008
Kyllä aloittajan kirjoitus on niin paskaa suomenkieltä, että oksat pois.
Kansakoulu jäänyt ehkä väliin tai pahasti kesken?- Anonyymi00012
Eipä joo älyllä loista
- Anonyymi00023
kannattaisi vaikka teko älylle syöttää oma teksti ensin ja pyytää sitä korjaamaan kieli oppi ja sitten vasta julkaista
- Anonyymi00009
Perus kysymyshän tässä oli että onko kunnan vai chaletsin nuo parkkipaikat kunnä siitä väitellään facessa.
- Anonyymi00010
Minusta hoitoalan työntekijät käyttäneet parkkipaikkoja ihan oikein kun oikein kyltillä osoitettu heille parkkipaikat
- Anonyymi00011
Lukeeko P paikka?
- Anonyymi00013
KP
Kaskai pysäköinti - Anonyymi00014
Miksi chaletsin asukkaat ei parkkeeraa taloyhtiön parkkipaikoille/tontille
- Anonyymi00015
Parkkeeraisivat chaketsin parkkihalliin eikä toisten tonteille.
- Anonyymi00016
Liikemaneesin pihassa nyt tilaa
- Anonyymi00017
Jepualla pajussa kuulemma myös vapaa p-tolppa
- Anonyymi00018
Tämähän alkaa näyttää positiiviselta kun kivitipun parkkipaikoista riidellään että alkaa olla kysyntää
- Anonyymi00019
Niin notta ennen istuttihin useasti tauno ja Reinon kans maneesin pihalla autos sisällä.
Tauno tahtoi juora aina 4 lasipullo kaljaa het kauppareissun jälkehen. Välillä piti hakoo lisää nisua ja makkaraa lisää jos tauno innostu juomahan vähän enemmän.
Kerran lährettihi vähän myöhemmin käymää maneesis. Tauno joi het kahreksan lasipullo kaljaa. Tuumattihin notta kuunnellahan urheilurario Reinon polle lava-autos notta superpesis. - Anonyymi00020
Mistä lähtien kunnan duunarit jakelee parkkioikeuksia😅
- Anonyymi00021
Eiköhän se kiinteistön omistaja määrittele nuo asiat ja miten on vuokralaisten kanssa sopineet
- Anonyymi00022
Lappajärvi on kuin Gennesaretin järvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921712
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4631273- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.39942- 93907
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta173677Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662