DemuIiIaaksossa tapahtuu

Demuli esittää väitteen. Jos väite on virheellinen tai ei ole kyetty toimimaan sen mukaisesti, syy on aina muissa tai olosuhteista.

Kun tehdään päätös, jos se toimii, paukutellaan henkseleitä, mutta jos ei toimi, syy on aina muissa tai olosuhteissa.

Jos demulit silti saa osakseen kritiikkiä, silloin uhriudutaan ja pelataan persukortti.

Tällaiselle puolueelle pitäisi luottaa vastuu lähes 6 miljoonan silmäparin yhteiskunta? Hhhhhhhhhhhh.....

☝️🙄

21

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteiskunnasta*

    • Anonyymi00001

      Ihan kuin trumpilla .

    • Helpottiko?

      • Sinä ainakin reagoit kitkerästi vasemmistopuolueiden ja vasemmistolaisuuden arvostelusta. Kannattaako puolueiden, edustajien, ideologioitten yms. antaa mennä ihon alle niin syvälle, että, niistä tulee idoleita ja idoleita, joista koet "vääränlaisen" puheen kuin pyhäin häväistyksenä?


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Sinä ainakin reagoit kitkerästi vasemmistopuolueiden ja vasemmistolaisuuden arvostelusta. Kannattaako puolueiden, edustajien, ideologioitten yms. antaa mennä ihon alle niin syvälle, että, niistä tulee idoleita ja idoleita, joista koet "vääränlaisen" puheen kuin pyhäin häväistyksenä?

        idoleita ja elämäntapoja*


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Sinä ainakin reagoit kitkerästi vasemmistopuolueiden ja vasemmistolaisuuden arvostelusta. Kannattaako puolueiden, edustajien, ideologioitten yms. antaa mennä ihon alle niin syvälle, että, niistä tulee idoleita ja idoleita, joista koet "vääränlaisen" puheen kuin pyhäin häväistyksenä?

        Kai ymmärrät tuon täysin sopivan sinuun? Sinä täällä käyt sitä päivittäistä sotaasi poliittisfa vasemmistoa vastaan ja persuja ylistäen. Harrastat poliittista jankuttamista paljon enemmän kuin minä.

        Minua kyllästyttää se, kun täällä on vallalla aina sama idiotismi päivästä toiseen. Sinä olet yksi sen päätekijöistä.

        Trumpin ja Putinin toimia kritisoi jokainen järkevä ihminen.


      • TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Kai ymmärrät tuon täysin sopivan sinuun? Sinä täällä käyt sitä päivittäistä sotaasi poliittisfa vasemmistoa vastaan ja persuja ylistäen. Harrastat poliittista jankuttamista paljon enemmän kuin minä.

        Minua kyllästyttää se, kun täällä on vallalla aina sama idiotismi päivästä toiseen. Sinä olet yksi sen päätekijöistä.

        Trumpin ja Putinin toimia kritisoi jokainen järkevä ihminen.

        Minua kyllästyttää se, että sorrut kerta toisensa jälkeen aina samaan hyvin alkeelliseen tapaan yrittää projisoida omat tuntemuksesi minuun äärimmäisen yksipuolistetuilla leimakirveiIIä ja fraaseilla. Totuushan on, ettet ole koskaan nähnyt minun reagoivan mihinkään kitkerästi, etkä tule näkemäänkään. Voit toki terapiaksesi ja puolustuksesi väittää muuta, mutta helpottaako moinen paIstayleisölle suunnattu performanssi? Meissä on näet se ero, etten ole taantunut poliittisten ideologioiden huoraksi. Sorrut myös yksinkertaistamiseen ajattelullasi, että "käyn sotaa vasemmistoa vastaan ja ylistän perussuomalaisia". Joko olet äärimmäisen yksisilmäinen persoona, tai sitten kyse on kitkerästä performanssista, jolla haluat luoda minusta sellaisen leiman. Kumpi osui ja upposi?

        Todellisuudessa en tietenkään käy mielikuviesi tyylistä sotaa, vaan nostan esille täällä arkitodellisuudessa esiintyviä vastakohtia; valheet - totuudet, valehtelu - rehellisyys, realismi - utopia, moraalisuus - kaksinaismoralismi, vahingollinen päätöksenteko - rakentava päätöksenteko jne.... Joskus vakavasta näkökulmasta, usein myös satiirina tai parodiana.

        Tietenkin Putinin ja Trumpin kritisointi on perusteltua, kun kyseessä on heidän toimensa ja seurauksensa. Voi pyhä yksinkertaisuus. Mutta oliko siitä kyse? Ei niin, vaan siitä, että sinä käytät niitä alkeellisen provoilun merkeissä.

        ☝️😒


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Minua kyllästyttää se, että sorrut kerta toisensa jälkeen aina samaan hyvin alkeelliseen tapaan yrittää projisoida omat tuntemuksesi minuun äärimmäisen yksipuolistetuilla leimakirveiIIä ja fraaseilla. Totuushan on, ettet ole koskaan nähnyt minun reagoivan mihinkään kitkerästi, etkä tule näkemäänkään. Voit toki terapiaksesi ja puolustuksesi väittää muuta, mutta helpottaako moinen paIstayleisölle suunnattu performanssi? Meissä on näet se ero, etten ole taantunut poliittisten ideologioiden huoraksi. Sorrut myös yksinkertaistamiseen ajattelullasi, että "käyn sotaa vasemmistoa vastaan ja ylistän perussuomalaisia". Joko olet äärimmäisen yksisilmäinen persoona, tai sitten kyse on kitkerästä performanssista, jolla haluat luoda minusta sellaisen leiman. Kumpi osui ja upposi?

        Todellisuudessa en tietenkään käy mielikuviesi tyylistä sotaa, vaan nostan esille täällä arkitodellisuudessa esiintyviä vastakohtia; valheet - totuudet, valehtelu - rehellisyys, realismi - utopia, moraalisuus - kaksinaismoralismi, vahingollinen päätöksenteko - rakentava päätöksenteko jne.... Joskus vakavasta näkökulmasta, usein myös satiirina tai parodiana.

        Tietenkin Putinin ja Trumpin kritisointi on perusteltua, kun kyseessä on heidän toimensa ja seurauksensa. Voi pyhä yksinkertaisuus. Mutta oliko siitä kyse? Ei niin, vaan siitä, että sinä käytät niitä alkeellisen provoilun merkeissä.

        ☝️😒

        Kiitos vitsikkäästä tekstistä. Olet suuri humoristi. Enpä olisi uskonut.


    • Anonyymi00003

      Kerro esimerkki ? Persut ovat huippuhyviä pahoittaa mielensä . Halla-ahokin haastoi koomikon oikeuteen . Halla-aho onkin persuhuumorin paras koomikko ?

    • Anonyymi00004

      Mr. P.ersereikä on lähtenyt liikkeelle.

      • Miksi se loukkaa sinua, kun kaikki ei kumarra teidän idoleille? Osaatko sinä aivopukama muuta kuin nimitellä? Ihme retku.

        ☝️😆


      • Anonyymi00005
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Miksi se loukkaa sinua, kun kaikki ei kumarra teidän idoleille? Osaatko sinä aivopukama muuta kuin nimitellä? Ihme retku.

        ☝️😆

        Herra Täydellinen viisastelemassa tuhnussaan.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Herra Täydellinen viisastelemassa tuhnussaan.

        Ettet nyt vaan haistele ihan omaa tuhnuas.

        ☝️😆


      • Anonyymi00007
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Ettet nyt vaan haistele ihan omaa tuhnuas.

        ☝️😆

        Mr. Perfect Oula Lintula trollaa ammattitaidolla läpi öiden ♥️


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mr. Perfect Oula Lintula trollaa ammattitaidolla läpi öiden ♥️

        Kiitos

        ☝️😆


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        Miksi se loukkaa sinua, kun kaikki ei kumarra teidän idoleille? Osaatko sinä aivopukama muuta kuin nimitellä? Ihme retku.

        ☝️😆

        Tuoko nyt on tuota yläpuolella mainitsemaasi keskustelutapaa?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Herra Täydellinen viisastelemassa tuhnussaan.

        Osui ja upposi.


      • TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Tuoko nyt on tuota yläpuolella mainitsemaasi keskustelutapaa?

        Niinhän sinä taas tuttuun tapaan yrität vääristellä, vaikka luulisi sun tietävän mikä on homman nimi, ainakin sen perusteella, että olet kovasti korostanut älykkyyttäsi. Ei tuo hyvältä näytä.....


    • Anonyymi00009

      Joko otit mielialalääkkeesi?

      • Jep. Joka kerta kun kommenttini kolahtaa, se kohottaa mielialaa.

        ☝️😉


      • Anonyymi00011
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Jep. Joka kerta kun kommenttini kolahtaa, se kohottaa mielialaa.

        ☝️😉

        Mr Perfect Oula Lintula kunniakasta trollausta Perussuomalaisten trollitehtaan palveluksessa.

        Yli 1 800 trollauksen trolli.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe