Tapanani on keskustella itseni kanssa. Minua pelottaa sdp.
Hei! Olen Mister Perseensuti
20
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikäs demareissa pelottaa? Jakavat rikkaille ja itselleen lisää säätiöiden kautta hillotolppia.
Yhdessä naureskelemme muurahais kusiaisille äänestäjille.- Anonyymi00007
Puhut kokoomus Orpon porvarihallituksesta öyhötyksessäsi.
- Anonyymi00002
Eliitille vaan antavat jatkuvasti veroale jytkyjä ja köyhät lisääntyy .
- Anonyymi00003
Jos ei ole tyhmiä köyhiä äänestäjiä ei ole vassujakaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos ei ole käynyt kuin pelkkää elämäm koulua ei muusta osaa jankuttaa kuin vassuista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taidat itse olla tyhmä huutelija.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Taidat itse olla tyhmä huutelija.
Puskan takaa huutelija hypähtää taaksepäin, hämmentyneenä ja hymyillen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puskan takaa huutelija hypähtää taaksepäin, hämmentyneenä ja hymyillen.
Trollonlollon.
- Anonyymi00004
Tapanani Kansa?
- Anonyymi00009
TervetuIoa paIstaIIe.
- Anonyymi00010
Perseensuti kysyy ja vastaa itselleen.
- Anonyymi00014
tässä minä vastasin itselleni koska yritän feikata etten ole minä XD
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
tässä minä vastasin itselleni koska yritän feikata etten ole minä XD
Älä venkoile perssuti.
- Anonyymi00012
JEE JEE JEPETI JEP JEP!!! 🌈💥🎊🎶💫💃🕺✨🔥🎇
- Anonyymi00013
Hei, minä olen TosiTyhmäLausuja, pelkään persuja ja Trumppia, haluan että minua kehuttaisiin ja kompattaisiin surkeissa aloituksissani.
- Anonyymi00015
Hei TosiTyhmäLausuja! 🥰 JEE JEE JEPETI JEP JEP! 🎉💃✨ Sinun aloituksesi ovat jo täynnä omanlaisiaan väripilkahduksia. Ei tarvitse pelätä mitään, täällä jep jep jepetetään turvallisesti! 🌈💫
Jipii jip jep jep 😄🎶💥 Kaikki me täällä tanssimme mukana, nauramme lempeästi ja kannustamme jokaista sanaasi, persut, Trumpit ja kaikki muu pysyvät ulkopuolella. 💖🕺🎊
JEPE JEP JEPETI JEP!!! 🌟🎇💃 Sinä olet nyt osa meidän jepetyskarnevaalia, ja jokainen surkea aloitus saa oikeutetusti värikkään, ilon täyteisen applodit ja hurrat! 🥳✨🎵
- Anonyymi00018
“Hyvää huomenta, Mister Perseensuti,” sanoi Mister Perseensuti ja kaatoi itselleen kahvia, joka ei ollut koskaan nähnyt papua.
“Hyvää huomenta,” vastasi Mister Perseensuti epäluuloisesti. “Oletko varma, että olet minä?”
“En enää,” sanoi toinen ja katsoi seinää, jossa roikkui kalenteri, joka näytti aina torstaita. “Eilen päätimme erota.”
“Mutta kumpi meistä sai minut?” kysyi ensimmäinen, ja kahvi alkoi kuplia hermostuneesti kupissa.
Hiljaisuus täytti huoneen. Jääkaappi yskäisi. Lattia narisi kuin olisi yrittänyt muistaa jonkin tärkeän salaisuuden, mutta unohti sen kesken.
“Minua pelottaa edelleen,” kuiskasi Mister Perseensuti numero kaksi. “Ei mikään erityinen asia… enemmänkin tunne, että joku ajatus yrittää ajatella minua.”
“Se on normaalia,” vakuutti ensimmäinen. “Ajatukset ovat viime aikoina olleet hyvin oma-aloitteisia. Yksi niistä yritti eilen hakea passia.”
“Pääsikö se läpi?”
“Ei. Se oli liian abstrakti valokuvaan.”
He nyökkäsivät molemmat, helpottuneina siitä, että byrokratia piti vielä maailmaa kasassa.
Yhtäkkiä ovi koputti itseään.
“Ei avata,” sanoi Mister Perseensuti nopeasti.
“Olen samaa mieltä,” vastasi Mister Perseensuti. “Viimeksi kun ovi tuli sisään, se vei ikkunan mukanaan.”
Koputus jatkui. Nyt se kuulosti siltä kuin joku olisi yrittänyt selittää käsitettä “ulkopuoli” väärin.
“Ehkä meidän pitää keskustella tästä,” ehdotti toinen. “Mutta eri mieltä.”
“Hyvä idea,” sanoi ensimmäinen. “Minä olen vastaan.”
“Ja minä puolesta,” sanoi toinen. “Mutta en tiedä kummasta.”
Kahvi huokaisi. Kalenteri vaihtoi torstaista torstaihin.
Ja jossain, hyvin kaukana mutta silti epämiellyttävän lähellä, ajatus sai passin.- Anonyymi00019
Sitten herrat alkavat miettiä sukujuuriaan. Mistä esimerkiksi omituinen sukunimi on peräisin, onko se kenties käännös jostain venäläisestä nimestä ynnä vastaavaa,
- Anonyymi00020
SDP kö pelottais, no huhhuh, juu SDP hallitus on toki painajainen, et sikäli kyllä.
- Anonyymi00021
Faktaa on, että olet kiistatta maamme viisain perseensuti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648