Miksi helluntaipalstalla sensuroidaan Raamattua ?

Anonyymi-ap

Jo kaksi kertaa on poistettu pelkkä Raamatun paikka eli Jeesuksen sanat.

Miten on mahdollista, ettei Jeesuksen seuraajien palstalle saa laittaa Jeesuksen sanoja ?

Kertoisiko joku perustelut ?

50

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helluntailaiset rajoittavat sanan- ja uskonnonvapautta jopa sensuroimalla Jeesuksen sanoja ???

Onko tässä mitään järkeä ?

• Anonyymi00003

Heh...helluntailaiset rajoittavat Jeesuksen sananvapautta...

Eipä kannattaisi valittaa Räsäsen sananvapauden rajoituksista, kun itsekin rajoittavat Jumalan sanaa...

• Anonyymi00002

Tätä keskustelupalstaa vartioi pakkovauvakastetut!

• Anonyymi00004

Onko näin ?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onko näin ?

Juu, luterilaiset ja valhejuutalaiset.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Samoin kastepalstaa. Kurkkaa vaikka ja omin silminesi näet!

• Anonyymi00007

Pakkovauvakastettujen annetaan jatkuvasti kirjoittaa tänne saastaa!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pakkovauvakastettujen annetaan jatkuvasti kirjoittaa tänne saastaa!

Useamman kerran kylvetetty kirjoittaa tänne koko ajan herjauksiaan. Hän on käsittämätön pedo.

• Anonyymi00009

Tuokin kertoo miten useamman kerran kylvetetty pedo solvaa ja ylläpitoakin. Ilmoitus hänestä tehty.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Keitä ovat valhejuutalaiset ?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuokin kertoo miten useamman kerran kylvetetty pedo solvaa ja ylläpitoakin. Ilmoitus hänestä tehty.

Tässä on kaksi kappaletta näitä vakio rienaajia, joiden annetaan täällä rienata.
        Heidän toiveensa toteutetaan!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tässä on kaksi kappaletta näitä vakio rienaajia, joiden annetaan täällä rienata.
        Heidän toiveensa toteutetaan!

Kyllä, toinen haukkuu uskovia pakkovauvakastetuiksi ja toinen sakastilaisiksi. Molempien viestejä on ylläpito joutunut poistamaan

• Anonyymi00028
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetty kirjoittaa tänne koko ajan herjauksiaan. Hän on käsittämätön pedo.

kukahan herjaa- tapansa mukaan.
        Kenen ovilla roikutaan ja vauvahelvettijumalalepytyshätäkastetta kaupataan.
        Ymmärtääkö hän.
        En ole helluntalainen. eikä sieltä löydy nimeä kirjoissa - missää päin Suomea.
        Mutta, vapaa-ajattelijoiden nimilistalla- jäsenenä senjälkeen, kun 1950- luvulla pappi haukkui vanhempani- liian vähäisistä lapsimääristä. oltiinhan lestadiolais- alueella.
        Siellä vauvahelvettijumalaoppi oli itkettänyt isoäitini- sydäntä- kun Lutherin määräämä vauvakirokaste- kummi- oppi- lapsenpäästäjä ei tullut synnytykseen ja se vauva kuoli.
        Ts. minun äitini sisareksi luettava. Mutta, ei ollut sitä hätäkastajaa--

Ymmärtääkön hän kuka herjaa palstalla, käsitätkö kun jahkaat sitä herjauspuhetta. mutta ET TUNNE kasteesi historiaa- jossa vauvasta ajetaan perkeleitäkin ulos.

Etkö osaa lukea netistä Lutherin vähäkatekismustakaan, missä juuri todistetaan siitä, mistä puhun. Etkö no jos et lue, niin miksi jahkaatte sitä vauvakastetta, kun pilkkaatte jopa Jumalaa- mitä Ortodoksitkin teitä muistuttaa.

Lapsi on taipuvainen- syntiin, ihmisenä, muttei syntynyt OLE syntinen syntyessään, ja hätäkaste herrAJESTAS- SE VAUVA JOUTUU HELVETTIIN- HÄTÄKASTE PIAN.

hokaatko ongelmasi. Ota hyvä ihminen joi pallo haltuun ja jätä mussuttaminen- ja pilkkaaminen. koska roikkutte vapaitten suuntien uskovien kasteen kirjoajina..
        miksi- koska teillä on helevttiin heittävä luulojumala herrananne. ihmisoppina.
        Hoikaatko. Älä siis mussuta -uudestikasteesta, koska se on pilkkaa.
        Nostatte itsennen tuomariksi ---luvatta- ja tuomaroitte, MIKSI?
        sen tekojumalanne- kultaisen vasikan palvonnan tähden.

Siksi. Siksi puhutte- vesipeseen - eikä veren evankeliumia. Siksi vauva heti hätä kaste- koska helvettijumalanne elää ja voi hyvin..

Tätä isoäitini itki- kun kohensi hiiliä, jota lämmitti- paistaakseen leipää ja se uuni, sekä isoäitini on eläessään ollut minullekin rakas.

Hänen kyyneleistään puhun, sen kyyneleet aiheuttaa teitin ihmisopin pirullinen pelikenttänne ---edelleen-- ja tänään.

• Anonyymi00011

Eikö olisi mitään muuta asiaa?

• Anonyymi00012

Jos ei Jumalan ja Jeesuksen sananvapauden rajoittaminen ole sinusta tarpeeksi kiinnostava asia, niin onhan täällä muitakin ketjuja.

Ei kukaan ole pakottanut sinua tänne.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos ei Jumalan ja Jeesuksen sananvapauden rajoittaminen ole sinusta tarpeeksi kiinnostava asia, niin onhan täällä muitakin ketjuja.

Ei kukaan ole pakottanut sinua tänne.

Tämä ei ole - jos et sitä käsitä- mikään helluntalaisten virallen viestikanava.
        Tämä on paskanpuhujien jahkaamiskanava ja he sitten poistelevat - mitä poistelevat.
        Älä itke- lue ja tajua - missä olet. minä ymmärrän missä olen, enkä pidä näitä palstoja minään edustuspalstoina.

Ei tarvii mennä kuin automerkki- palstalle, niin tajuaa, ettei nekään ole mitään merkkiliikkeen palstoja, missä neuvot ja ohjeet on IN.

ymmärtääkö hän, vai onko palikat hukassa, tarkotitushakuisesti.

Myös Raamattua voi siteerata päin honkia, ja sitten itkettää, ettei sekään mennyt läpi.

• Anonyymi00014

Palstanvartiat haluavat, että pakkovauvakastetut rienaavat täällä muuten kirjoittajia on vähän ja vartioiden elanto on vaarassa!

• Anonyymi00025

Suomi24 on tahallisesti ja määrätietoisesti tehnyt palstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joka on alusta kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. Suomi24 on tuhonnut palstan ja palstan aiheesta, helluntailaisuus, keskustelun ja näin sivut ovat täyttyneet Jumalan pilkkaamisesta ja helluntailaisten vainoamista ja panettelusta ja vihasta Jeesuksen seuraajia kohtaan.

• Anonyymi00016

Voi vapaasti olla rienaajien ja heistä valittajien kokoontumisajot.

Jos parempaa tekemistä ei satu olemaan.

• Anonyymi00017

Ilm.2:7 Jolla korva on, se kuulkaa, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen joka voittaa, annan minä elämän puusta syödä, joka keskellä Jumalan paradisia on. Biblia (1776)

• Anonyymi00020

Räsäsen henki haisee.

• Anonyymi00019

Mikä sen tärkeämpää tekemistä ihmiselle kuin syöttää kaikkien tuntemaa Raamattua palstalle ja äksyillä siitä jos se e ole kaikkien mieleen.

Ei maailmankaikkeudessa voi olla mitään tärkeämpää askaretta.

Jos sotaa ei lasketa.

• Anonyymi00022

Pakkovauvakastetuilla ja helluntailaisilla näyttää olevan yhteinen palvonnan kohde, joten Jeesuksen sananvapautta täytyy rajoittaa.

Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Pakkovauvakastetuilla ja helluntailaisilla näyttää olevan yhteinen palvonnan kohde, joten Jeesuksen sananvapautta täytyy rajoittaa.

Joh.8
        39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
        40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
        41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
        42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
        43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

Useamman kerran kylvetetyt haluaa muutella Jeesuksen sanoja

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joh.8

"Vauvaaaaaat, pakkovauvaaaat!!!!", huutaa eräs

• Anonyymi00038
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Useamman kerran kylvetetyt haluaa muutella Jeesuksen sanoja

Jos pakkovauvakastetut moderoivat tätä palstaa, niin silloin he haluavat muutella Jeesuksen sanoja, eivät helluntailaiset.

Eivätkä aikuiskasteeseen uskovat ole sen enempää "useamman kerran kylvetettyjä" kuin luterilaisetkaan, joten kuvauksesi ei pidä paikkaansa.

Valehtelet siis tietoisesti.

• Anonyymi00026

Ei jutuissa ole pakko olla järjen hiventäkään, niinkin voi uskoaan toteuttaa eikä siihen kukaan puutu eikä voi edes kun minkäs sille voi jos vähäiset lahjat. Niillä vain tulee pärjätä oli tulos mitä tahansa.

• Anonyymi00027

Keskustelun tarkoitus lienee kommentoida omin argumentein.
      Niitä voi perustella laittamalla referenssi Raamatusta.
      Pelkkä Raamatun copypastaaminen ei ole keskustelua.

• Anonyymi00034

Laitoin ensin oman kommenttini ja Raamatun paikan sen perään, mutta se poistettiin.

Sen jälkeen kokeilin pelkkää Raamatun paikkaa, kun ajattelin, ettei kommenttiani hyväksytty, mutta jälleen pelkkä Raamatun paikka...Jeesuksen sanat...poistettiin.

• Anonyymi00029

Pakkovauvakastetuilla on kyselyikä palstan täyttävät heidän lapselliset kysymykset.

• Anonyymi00031

Useamman kerran kylvetty pedo haluaa edelleen lapsia

Se vihaa uskovia

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Useamman kerran kylvetty pedo haluaa edelleen lapsia

Se vihaa uskovia

Täytyy sanoa että ei voi kuin ihmetellä tätä pakkovauvajankkaajaa että miksi pitää omat pefofilitiset taipumukset oikein tuoda esille täällä. Luulisi että jos kyseessä on uskova niin sellainen on häpeä ja noloa mutta tämä kaveri tuo sen täällä kaikkien tietoon

• Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Täytyy sanoa että ei voi kuin ihmetellä tätä pakkovauvajankkaajaa että miksi pitää omat pefofilitiset taipumukset oikein tuoda esille täällä. Luulisi että jos kyseessä on uskova niin sellainen on häpeä ja noloa mutta tämä kaveri tuo sen täällä kaikkien tietoon

Joo, en ole uskova ja ajattelin aikaisemmin, ettei mistään uskonlahkosta löydy niin hörhöjä kuin hellarit on, enkä olisi kuuna päivänä uskonu, että muotojumalisista luterilaisistakin löytyy yhtä kahjoja, ellei vielä kahjompiakin, kuten tämä parhamista, olsenista ja pedoista jankkaava "pakkovauvakastettu".

• Anonyymi00032

Jos olet se tyyppi, joka (tai jonka tekoälybotti) postaa kaikki keskustelut täyteen pelkkiä raamatunlauseita lestadiolaisten Bibliasta, niin siedätkin saada poistoja. Se ei ole mitään keskusteluun osallistumista eikä tuo ilmi mitään sinun ajattelustasi. Se on vain floodaamista ja massapostittamista.

• Anonyymi00036

Muutama vuosi taaksepäin antikristuksen antilla oli tapana sotkea keskusteluja kopiomalla Biblian jakeita. En tosin tiedä, onko yhä edelleen Biblian jakeiiden postaaja antti antikristus, muheritage-juutalalnen.
        Saas nähdä, miten kommenttini käy...

• Anonyymi00037

En ole se tyyppi.

Minä kyllä kommentoin ja keskustelisin, mutta en saa vastauksia kysymyksiini koskien Israelin siunaamista.

No tiedän kyllä, että se johtuu siitä, ettei tätä Israelin siunaamisoppia pysty Raamatulla perustelemaan ja siksi minulle ei tietenkään vastata.

Se on todennäköisesti jonkun karismaattisen huuhaaprofeetan omasta päästään keksimä epäraamatullinen harhaoppi, jolle ei siis löydy tukea sen enempää psykologiasta kuin Raamatustakaan. Se onkin lähinnä TAIKAUSKOA.

Tai vaihtoehtoisesti Israelin valtio on tietoisesti kehittänyt tällaisen opin, jonka avulla se voi levittää omaa propagandaansa kristittyjen porukoille ja saada heidät tukemaan rasistista ja väkivaltaista politiikkaansa, jossa lastenkin murhaaminen on oikeutettua.

Erityisen hyvin se näyttää uppoavan karismaattisiin, jotka tunnetusti pääasiassa janoavat tunnekokemuksia ja hurmosta, eivätkä niinkään ole kiinnostuneita analysoimaan uskonsa perusteita älyllisesti ja moraalisesti Raamattua tutkimalla.

Se, minkä merkityksen Israelin palvojat antavat Israelin siunaamiselleen eli ettei Israelista saa sanoa mitään negatiivista, vaikka aihettakin olisi, on tietenkin ihan itse keksittyä huuhaata.

Nimittäin jos tämä tulkinta siunaamisesta ja kiroamisesta pitäisi paikkansa, niin silloin kaikki Israelia sen pahoista teoista nuhdelleet vanhan testamentin profeetat kuten myös Johannes Kastaja sekä itse Jeesuskin olisivat kironneet Israelia.

Tässä opinnäyte kun Jeesus "kiroaa" Israelia.

Joh.8
        44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, JA ISÄNNE HIMOJA TE TAHDOTTE NOUDATTAA . Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.

• Anonyymi00040

Raamattu ja lahkousko.

Mihin Raamatun jakeeseen perustuu se että pienet lapset ovat synnittömiä helluntaiuskon mukaan ?

Eikös lahkokokoukseen menokin ole syntiä ?

• Anonyymi00042

Luterilaisuus kuuluu osaltaan siihen, mistä Herra Jeesus itse varoittaa: hamasta Johannes Kastajan päivistä, niin tähän asti, kärsii taivaan valtakunta väkivaltaa, ja väkevät repivät sen itsellensä.
        Kristuksen opin ja Jumalan valtakunnan suurin tragedia: Uskosta osattomat uskovaa näyttelevät maailman ihmiset ovat väkivalloin ja vainoamalla repineet Jumalan valtakunnan itselleen!
        Kymmenet miljoonat ovat menettäneet henkensä luterilaisuuden kautta, joko suoraan tai välillisesti: Jeesuksen omien vainot ja kidutukset ja mestaukset, natsismin nousu ja holokausti ja luterilaisuuden mahdollistaman natsien nousun myötä toinen maailmansota.
        Luterilaisuuden hedelmät on kauhistuttavia!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Luterilaisuus kuuluu osaltaan siihen, mistä Herra Jeesus itse varoittaa: hamasta Johannes Kastajan päivistä, niin tähän asti, kärsii taivaan valtakunta väkivaltaa, ja väkevät repivät sen itsellensä.
        Kristuksen opin ja Jumalan valtakunnan suurin tragedia: Uskosta osattomat uskovaa näyttelevät maailman ihmiset ovat väkivalloin ja vainoamalla repineet Jumalan valtakunnan itselleen!
        Kymmenet miljoonat ovat menettäneet henkensä luterilaisuuden kautta, joko suoraan tai välillisesti: Jeesuksen omien vainot ja kidutukset ja mestaukset, natsismin nousu ja holokausti ja luterilaisuuden mahdollistaman natsien nousun myötä toinen maailmansota.
        Luterilaisuuden hedelmät on kauhistuttavia!

Tuntuu olevan lähinnä sinun jutuissasi tuo väkivalta ja viha luterilaisia kohtaan.

Sinä olet kauhistuttava!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Tuntuu olevan lähinnä sinun jutuissasi tuo väkivalta ja viha luterilaisia kohtaan.

Sinä olet kauhistuttava!

Se kuitenkin vain sanansälilää, mutta jos aletaan ohjuksia ampua ja siitä riemuitsemaan, niin sitten on jo toinen ääni kellossa. Sitten ei enää pelkkä kauhistelu riitä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Sinä olet kauhistuttava!

Luterilaisuus ja helluntailaisuus (kuten koko nykyinen kristikunta) kuuluvat suureen Babyloniin eli ovat äitiporton porttotyttäriä, joten ihmekös tuo, että murhaaminen on niiden mielestä oiva keino viedä evankeliumia eteen päin.

Ilm.17
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Luterilaisuus ja helluntailaisuus (kuten koko nykyinen kristikunta) kuuluvat suureen Babyloniin eli ovat äitiporton porttotyttäriä, joten ihmekös tuo, että murhaaminen on niiden mielestä oiva keino viedä evankeliumia eteen päin.

Ilm.17
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

Varsinkin helluntailaisuus

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Varsinkin helluntailaisuus

Kyllä se Luterilainen kirkko istuu paremminkin kuningattarena siellä maan kuninkaitten rinnalla, kuten Katolilainen äitikirkkonsakin, joilla kummallakin on mittavat saavutukset ihmisten murhaamisessa. Lutherin tilille menevät vielä juutalaistenkin murhat, sillä hän inspiroi Hitleriä kirjoituksillaan, joissa neuvoi, mitä juutalaisille pitää tehdä.

Mutta sama Babylonin murhan henki on myös helluntailaisilla, sillä nyt he vuorostaan siunaavat juutalaisia, jotka murhaavat säälimättä avuttomia ihmisiä, joihin Jeesus samaistuu. Helluntailaisetkin ovat siis osallisia juutalaisten murhatöihin.

Ilm.18:4
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen ***synteihinsä osallisiksi*** ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kyllä se Luterilainen kirkko istuu paremminkin kuningattarena siellä maan kuninkaitten rinnalla, kuten Katolilainen äitikirkkonsakin, joilla kummallakin on mittavat saavutukset ihmisten murhaamisessa. Lutherin tilille menevät vielä juutalaistenkin murhat, sillä hän inspiroi Hitleriä kirjoituksillaan, joissa neuvoi, mitä juutalaisille pitää tehdä.

Mutta sama Babylonin murhan henki on myös helluntailaisilla, sillä nyt he vuorostaan siunaavat juutalaisia, jotka murhaavat säälimättä avuttomia ihmisiä, joihin Jeesus samaistuu. Helluntailaisetkin ovat siis osallisia juutalaisten murhatöihin.

Ilm.18:4
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen ***synteihinsä osallisiksi*** ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

Ihan satuja kirjoitat

Toki helluntailaisilla on murhan henki, se on nähty

• Anonyymi00054
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Ihan satuja kirjoitat

Toki helluntailaisilla on murhan henki, se on nähty

"Ihan satuja kirjoitat"

Historia ei ole satuja, vaikka psykopaatit, jos heillä vain on valtaa, mielellään kirjoittavat kaunistellun ja valheellisen version omasta menneisyydestään.

• Anonyymi00046

Seurakunnantana helluntaiset eivät ole murhanneet ketään!

• Anonyymi00048

Mutta yksilöinä kyllä

• Anonyymi00050

Helluntaiseurakunta opettaa harhaoppia, jonka mukaan juutalaisia pitää siunata, tekevätpä he sitten ihan mitä tahansa pahuutta, kuten murhaavat avuttomia ihmisiä, joihin Jeesus samaistuu.

Eli toisin sanoen helluntailaiset osallistuvat helluntaiseurakunnan jäseninä myös "Jeesuksen murhaamiseen" aina kun Israel murhaa jonkun, koska kannattavat tätä sairasta harhaoppia.

Ja ilman Israelin siunaajia Trumppikaan ei olisi päässyt valtaan.

Trump on mahdollistanut sekä Israelin että Venäjän harjoittaman väkivallan ja pahuuden, sekä on sekoittanut USAankin näihin Israelin sotiin, koska Israel kiristää Trumppia Epstein-asiakirjoilla.

Ja Putinillakin on varmasti kiristysmateriaalia Trumpista niiltä ajoilta, kun hän omisti missikisat ja touhusi missien kanssa Venäjällä, koska siellä on salakuvattu aina ihmisiä. Ja onhan Trumpilla ollut muitakin bisneksiä venäläisten kanssa. Tietenkin myös toisten öljyjen ja mineraalien varastaminen sekä oman valtansa osoittaminen motivoi Trumppia.

• Anonyymi00051

Raamatun Kirjoituksia ymmärtämättömät vajakit poistavat palstalla siteerattua Raamatun sanaa, eivätkä he ole helluntailaisia.

• Anonyymi00053

Jos vaikka miljoona kertaa toistetaan se miten tehdään saastainen kaste, niin onko se aivan tarpeen? Tuleeko se tarpeeseen kun jokainen tietää ja jokaisella on oma. Raamattu. Ja jolla ei ole, tuskin kiinnostaa sitä täältäkään lukea.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27