Tuleeko Vance tukemaan myös teidän kampanjointianne, haittapersut? Toivottavasti tulee, sillä Amerikan persuilta ei näytä sitten mikään onnistuvan. Suomi tulee olemaan parempi paikka ilman persuja.
Vance tukemaan myös persujen vaalivalhekampanjaa?
10
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuleeko putleri tukemaan Antin vaalityötä?
- Anonyymi00002
Ei tule, minkä tiedät itsekin. Kunhan vain patologisesti valehtelet, olethan persu.
- Anonyymi00003
Kaikki tietää, että Putin on persujen aatesuunnan ykkönen. Tynkky on saanut agenttikoulutuksen Venäjällä. Ano jopa muutti sinne loppuelämäkseen. Puhumattakaan muista persuista, jotka ihannoivat Venäjän autoritääristä ideogiaa.
- Anonyymi00004
Perussuomalaiset on tutkitusti kaikkein Venäjä-mielisin puolue ja Jussi Halla-ahohan intoili kiimoissaan Donald Trumpin olevan parasta mitä Yhdysvalloille ja koko länsimaailmalle on tapahtunut "piitkään aikaan".
https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf
https://www.ku.fi/artikkeli/4624265-perussuomalaiset-suhtautuvat-myonteisimmin-putinin-venajaan-vasemmistoliitossa-suurin-kielteinen-kaanne
- Anonyymi00005
Vance on toivomuslistan ykkönen persujen vieraaksi. Putin ei voi tulla koska voisi joutua kiinniotetuksi sotarikoksista, muuten hänkin kävisi.
- Anonyymi00007
Väänsen tuki on kuolemansuudelma kaikille maailman persupuolueille. Kukaan ei enään halua Väänsen tukea.
- Anonyymi00008
Minusta vain hyvä, jos Unkarin persujen tuesta nyt säästyneet rahat siirretään Suomelle käyttöön, vaikkasitten persuille. Voisi sillä muutaman keskarin ostaa ja pitää persut tyytyväisinä.
Mistähän valhekampanjasta mahtaa olla kyse ?
- Anonyymi00009
Brysseli sekaantui Unkarin vaaleihin oli se Vancen kampanja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Brysseli sekaantui Unkarin vaaleihin oli se Vancen kampanja.
Persut ovat olleet äärivenäjämielisiä jo yli kymmenen vuotta.
https://www.perussuomalaiset.fi/ajankohtaista/venajan-eriytyminen-lannesta-ei-ole-kenenkaan-etu/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016