Olen 35-vuotias, Afganistanilainen mies, naimisissa. Asumme Tamperella. Meillä on seksiä vain kerran kuukaudessa, hän pelkää tulevansa raskaaksi. Joskus seksin jälkeen huomaan, että minuun on tarttunut kuukautisverta.
Olen keskustellut vaimoni kanssa siitä, voisinko käyttää kondomia, koska haluaisin harrastaa seksiä useammin ennen kuin vanhenen. Hän kuitenkin sanoo, ettei pidä kondomeista, koska ne eivät ole hänen mielestään luonnollisia, ja hän vihaa kumin ja lateksin hajua. Hän ei myöskään ole usein halukas seksiin, vaan keskittyy enemmän työhönsä ja sosiaaliseen mediaan.
Haluaisin enemmän seksuaalista kontaktia ilman sitoumuksia 18–65-vuotiaiden kanssa.
ilman sitoumuksia
Anonyymi-ap
6
220
Vastaukset
- Anonyymi00002
Oletko tummaihoinen. Haluaisin tummaa kullia vaaleeseen pilluun. Saa vetää niin rajusti kuin haluaa ja saat tehdä minut vaikka raskaaksi.
- Anonyymi00003
ALLAH AKBAR! NUSSIMINEN ON KIELLETTY JOS SITÄ HARRASRAA PELKÄN SEKSIN VUOKSI!
ALLAHH RANKAISEE OLKAA VARMAT!
SIKIÖNNE EI MENESTY JA KUOLETTE MARTTYYREINA!- Anonyymi00006
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00007
Nykäise lentävämattosi käyntiin ja suuntaa takaisin aavikolle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nykäise lentävämattosi käyntiin ja suuntaa takaisin aavikolle.
Noin kertoi itse aavikko rotta buaahaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368