Puhelinongelma

Minulla on puhelimessa kasvojentunnistus jolla avaan sen. Nyt en saa sitä auki, kun kävin kauneusleikkauksessa. Olen odottanut jo pari viikkoa leikkauksen jälkeen että turvotus ja haavat paranevat ja sen puoleen on mennyt hyvin, mutta olen niin eri näköinen ettei puhelin enää tunnista minua. Auttakaa jos osaatte! Puhelin on iPhone 17. 📱

8

286

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ok,ensiksikin kysyn menikö leikkaus kuinka ,tuliko komeammaksi vai menikö alta lipan ?
      jos tulit komeammaksi ja ennen oli niin ja näin ja nyt puhelin ei tunnista mitä jos leivottais pärstää hieman uutenn uskoon ihan niin kun kokeeksi ja opetukseksi voi olla ulkonäkö sen jälkeen taas niinku perseestä revitty.muutama mojova isku kokemuksella HÄ ? onnistuuko ?

• Kiitos ehdotuksesta, mutta miten leivot kun ei ole kuvaa minkä mukaan toimia? Tuo kuva joka minulla on täällä, on nuoruudenkuva, enkä ollut enää puhelimen ostaessani noin komea.
        Kuva on sama joka minulla on tinderissäkin. Tietysti jos saat naamastani 35 vuotta pois, joka on siis tuosta kuvan ottamisen ajasta, voin uhrata puhelimen ja ostaa uuden.

• Anonyymi00002
        Skinkka kirjoitti:

Kiitos ehdotuksesta, mutta miten leivot kun ei ole kuvaa minkä mukaan toimia? Tuo kuva joka minulla on täällä, on nuoruudenkuva, enkä ollut enää puhelimen ostaessani noin komea.
        Kuva on sama joka minulla on tinderissäkin. Tietysti jos saat naamastani 35 vuotta pois, joka on siis tuosta kuvan ottamisen ajasta, voin uhrata puhelimen ja ostaa uuden.

mikä on tinderi? tinnerin mä tierän nuoruudesta mutta tuskin on sama

• Nyt jäbä pisti tosi hassun aloituksen heh heheheheh hee.. kunnon paikallinen juntti

• Anonyymi00003

se taitaa olla sun kaksoisprofiili tai muuten joku toinen vaan assjoelta ,ei noin tyhmiä ole Lapualla niinkuin säkin oot assjoelta

• Anonyymi00004

Onko nuan junttia ihmistä vielä olemassa

• Anonyymi00005

Itse olet juntti, jos et huolehdi ulkonäöstäsi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Itse olet juntti, jos et huolehdi ulkonäöstäsi.

Kaikkien lapualaisten naama pitää leipoa uuteen uskoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      92
      2849
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      44
      2353
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1133
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      36
      991
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      859
    6. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      9
      703
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      700
    8. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      48
      628
    9. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      152
      597
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      36
      581
    Aihe