Siis silleen että en isottele liikaa? Ei mitään kaksimielistä sitten tässä.
Mies voitko pitää minut kurissa ja nuhteessa
29
326
Vastaukset
- Anonyymi00001
Välillä saa sanoa kovasti ja pistää jauhot suuhun. Ap
- Anonyymi00006
Ootko apäijä ihan varma? Oot kyllä banaali vätys
- Anonyymi00002
Ai onko sulla tapana isotella?
- Anonyymi00003
No vähän ehkä räksytän.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No vähän ehkä räksytän.
Niin kuin pikkukoira?🤭
- Anonyymi00007
I feel osine in the ohimo black humaus coming
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin kuin pikkukoira?🤭
Masentava keskustelu sulla gubbe eli aapee taas ittes kanssa. Ja masentava on myös tämä desperaattinen haikala völjyssä
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Masentava keskustelu sulla gubbe eli aapee taas ittes kanssa. Ja masentava on myös tämä desperaattinen haikala völjyssä
Mattiiiii🤓👮♂️👮♂️👮♂️👮♂️👮♂️saat kohta piiskaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
I feel osine in the ohimo black humaus coming
Paine in the ohimo* it mean i’m about to be verbally mean
- Anonyymi00005
Helposti toinen vaihtoehto on tiedät missä on ovi ei luulis olevan sen vaikeampaa (mitä on toista arvostava kohtelu) "miksi kohdella toista paremmin kuin mitä tämä kohtelee itseä" naisilla on rajat joista he eivät useimmiten pysty pitämään itsekään kiinni mulla on parisuhteessa vielä niitäkin rajoja tiukemmat rajat mua ei ole pakko hyväksyä mutta ei silloin pidä turhaan kuluttaa edes aikaansa musta haaveiluun ja vinkkinä rajoja on turha asettaa jos ei niistä pysty asettaja itse pitämään kiinni
- Anonyymi00010
Eli summasummarum sää apäijä et tiiä mistään mittään sinäkään
- Anonyymi00011
Suosittelen paljon nuorempaa henkilöä unohtamaan vanhemman naisen kokonaan! Ei hän halua koskaan tutustua sinuun! Olet tehnyt kauan sellaista, minkä voisi luokitella olevan stalkkaamista ja pysyvää häirintää naiselle hänen omassa kodissa asuessaan!
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Suosittelen paljon nuorempaa henkilöä unohtamaan vanhemman naisen kokonaan! Ei hän halua koskaan tutustua sinuun! Olet tehnyt kauan sellaista, minkä voisi luokitella olevan stalkkaamista ja pysyvää häirintää naiselle hänen omassa kodissa asuessaan!
Anna tulla vaan pääsen kerrankin vetään tummaksi sitä ämmää
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Anna tulla vaan pääsen kerrankin vetään tummaksi sitä ämmää
Sulla taitaa aikapommi tiimalasi valua jo
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sulla taitaa aikapommi tiimalasi valua jo
Tää ei kuulu ihmisten joukkoon vai mitä iso P
- Anonyymi00009
Remmiä vaan ja tarpeeksi paljon ja jos et vieläkään usko niin lisää remmiä.
- Anonyymi00021
Vähän jämä apäijä tämä monologis🥱
- Anonyymi00012
kuha on kiiski, samanmakuinen kalaq, kqallo-kala
- Anonyymi00013
Mitä pitää sanoa naiselle, jolla on musta silmä? Ei mitään, sille on jo kerran sanottu.
- Anonyymi00018
Ootteko te kolme luuseria kasper jesper ja voimaton vähän ankeita? T naiselta sulle kommentoijalle ja peesaajille
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ootteko te kolme luuseria kasper jesper ja voimaton vähän ankeita? T naiselta sulle kommentoijalle ja peesaajille
Vttu ampukaa vaikka ittenne jos elämä noin ahistaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vttu ampukaa vaikka ittenne jos elämä noin ahistaa
Ja sinä haikala perässä uli uli kans
- Anonyymi00023
Sellainen mies ansaitsee jo ihan automaattisesti kokonaan mustan pään.
- Anonyymi00024
On kyllä aika gallumeininkiä. Eikö teillä ole minkään asteen käytöstapoja?
- Anonyymi00025
Er isottele liikaa
- Anonyymi00026
Kyllä toiveena on aikuinen nainen 🤔
- Anonyymi00027
Samaa ajattelin.
- Anonyymi00028
Uskon siihen, että vapaudessa ja hyvän energian keskellä ihminen voi paremmin, yleisesti ottaen. Sen sijaan sängyssä tapahtuvissa hyvin tärkeissä yhteisymmäryksessä tapahtuvissa aktiviteeteissä on monia moodeja, joista yhdessä mies pitää naiselle niin henkisesti kuin fyysisesti kaikkialle ulottuvaa ihanaa kovaa rajua kuria.
- Anonyymi00029
Kun ei ole enää ikävä eikä ole enää tunteitakaan mieli on mukavan tasasta viivaaa ja rentoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181