Unkarin persut voitti vaalit

Videsz on keskusta-oikeistolainen puolue, aivan kuten perussuomalaisetkin ja sen johtaja vankkumaton porvari. On hienoa nähdä, että täällä Vasemmistoliitossakin juhlitaan keskusta-oikeiston ja porvariston voittoa, eikä tunnu missään, vaikka paikallinen vihervasemmisto sai vain 2% kannatuksen. Hienoa, että meidän vasemmistossa alkaa järjen ääni saada tilaa.

☝️😉

29

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Paljon onnea teille vaan, itse kullekin säädylle. Tästä on hyvä jatkaa.

      Seuraava persujen vaalivoitto nähdään American välivaaleissa syksyllä.

    • Anonyymi00002

      Vassari trollikin itkee onnesta kun keskusta ja muut porvarit voittolauluja veisaa. Jokohan vassari trolli on polttanut venäjän lipun ja heittänyt sirpin vasaran kaivoon paremman elämän toivossa.

    • Anonyymi00005

      Juu, tiedetään. Tuo Unkarilainen Fidesz-puolue (ei siis V:llä), on täysin Putinin asialla kuten sen korruptoitunut johtajakin. Persu, joka ilmoittaa julkisesti puolustavansa Orbania, on myös Putinin vankka kannattaja!

      • Tiszalla on paIstoiIIa monta nimeä. Yksi teidän porukoista käyttää nimeä Tinze.

        ☝️😆


    • Anonyymi00006

      Tisza puolue sen sijaan edustaa keskusta-oikeistolaisuutta ja sitä Persut eivät luonnollisestikaan kannata😁

      • Persut nimen omaan luonnollisesti kannattaa keskusta-oikeistolaisuutta. Seuraavaksi aiot möläyttää vasemmiston troIIifarmin suosikkitermin "äärioikeistopuolue", vai mitä.

        ☝️🤨


    • Anonyymi00007

      Joko demari putin trolli oot liittynyt porvareihin, tosin sua ei mikään puolue ota kuin iilimadoksi ongen koukkuun.

      • Anonyymi00008

        Ole kommunistiputinistipersu hiljaa!


      • Anonyymi00011

    • Anonyymi00009

      Palstasosialisti juo itsensä tänään KOOMAAN.
      2 litran Jägermaister
      tyhjenee pillin avulla.
      Pilli on varastettu lapselta
      Aeroflotin lennolla numero 666.

      • Anonyymi00010

        Orbania uhkaa syyte -MAANPETOKSESTA-


    • Anonyymi00012

      Unkarin persut voitti vaalit ja Suomen persut ovat siitä kovasti pahoillaan.

      Kummallista.

      • Voi ettien että kun voikin olla paha mieli, kun konservatiivinen keskusta-oikeistolaisuus voitti. Voi ettien että! Voi että! Siis ihan että! Joko muuten vaihdoit kaIsarit?

        ☝️😆


      • Anonyymi00013
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Voi ettien että kun voikin olla paha mieli, kun konservatiivinen keskusta-oikeistolaisuus voitti. Voi ettien että! Voi että! Siis ihan että! Joko muuten vaihdoit kaIsarit?

        ☝️😆

        Ja niin kävikin. Luulisi hävettävän, mutta taitaa olla niin, että häpeäntunteen muodostumiseen tarvitaan toimivat aivot. Lapsiporno on nautinto, ei rikos.

        ☝️😆


      • Anonyymi00014
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Voi ettien että kun voikin olla paha mieli, kun konservatiivinen keskusta-oikeistolaisuus voitti. Voi ettien että! Voi että! Siis ihan että! Joko muuten vaihdoit kaIsarit?

        ☝️😆

        Minä olen toisin kuin persut oikein tyytyväinen Unkarissa juuri käytyjen vaalien tulokseen.


      • Anonyymi00018

        Suomen persut ovat Unkarin persuille kateellisia, kun tietävät että ottavat itse tulevissa eduskuntavaaleissa rökäletappion.


      • Anonyymi00019

        Sitä arvostan hänessä että hän pullikoi kommunismia (eu) vastaan


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sitä arvostan hänessä että hän pullikoi kommunismia (eu) vastaan

        Se aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä


      • Anonyymi00023

        Orban oli kallellaan myös Trumpin Usaan päin. Sekään ei ollut mukavaa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sitä arvostan hänessä että hän pullikoi kommunismia (eu) vastaan

        Terävä huomio.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Se aate on murhannut sata miljoonaa ihmistä

        EU murhannut satamiljoonaa ihmistä?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        EU murhannut satamiljoonaa ihmistä?

        Ei vaan neukku Kiina pohjoiskorea jne


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ei vaan neukku Kiina pohjoiskorea jne

        Sama aate kuitenkin eu:lla


    • Anonyymi00015

      Ne luulee täällä että se on joku vassupuolue. Siksi iloitsevat

      • Anonyymi00016

        Ilo saattaa kuitenkin jäädä hyvin lyhytaikaiseksi vassuilla


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ilo saattaa kuitenkin jäädä hyvin lyhytaikaiseksi vassuilla

        Tai en tiedä. Aika näyttää millainen ukko tuo voittaja on.


      • Anonyymi00022

        Ilo ei johdu mistään luuloista vaan siitä, kun EU:n toimintaa pitkään häirinnyt mulkero putosi pallilta.


    • Anonyymi00028

      Unkari on riippuvainen Venäjän energiasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe