Mietin vaan kun luin tuota yhtä keskustelua.
Kaipaatko jotain varattua naista?
11
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
En kaipaa ketään muuta kuin sinua..
Me aletaan oleen jo vanhoja ihmisiä...
Haluan myös fyysisesti tuntea rakkautesi kuten
minäkin haluan sinun tunteman vastavuoroisesti
Tässä tulee joka tapauksessa isoja elämäntapa
muutoksia muutenkin...- Anonyymi00002
Meidän on nyt hyvä istua kaikki saman pöydän ääreen ja jutella..
Käydään eri vaihtoehdot läpi - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Meidän on nyt hyvä istua kaikki saman pöydän ääreen ja jutella..
Käydään eri vaihtoehdot läpiEikä mulla ole edes ketään muuta kuin sinut..
Mun terveystilanne jo rajoittaa kontakteja..
Sosiaalisesti jännitän - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikä mulla ole edes ketään muuta kuin sinut..
Mun terveystilanne jo rajoittaa kontakteja..
Sosiaalisesti jännitänTää on meille kaikille uusi tilanne
Annetaan ajan nyt kulua rauhassa..
- Anonyymi00005
Kuka en mä puutu varattuihin narsisti varattuna saalistaa jopa kotona on varma odottamassa "ei kiinnosta" liian helppo (onnistuivat löytämään ulkoisesti sen kylän kauneimman) ei välttämättä mikään järjen jättiläinen kenekä jämiin joutuivat tyytymään se heille aina jämä jos eivät neitsyyttä pääse viemään narsisti nainen on siitä jännä että pitää olla nöyrä palvelija tehdä kaikki mitä käsketään eivät osaa edes pyytää si et kohta enään olekkaan riittävän miehinen mies ja viimeistään siinä kohti alko vieraissakäynti jos ei jo ennen sitä lähtökohtaisesti jos ei pysty rehellisesti mennesyydestään toiselle kertomaan parempi unohtaa menneisyys tulee aina vastaan ennemmin tai myöhemmin helpointa kun sen kertoo ensimmäisenä ei tarvitse tuhlata aikaa
- Anonyymi00006
kyllä varattuna varattua mutta vain koska on täydellinen nainen
- Anonyymi00007
Kaipaan, mutten tuo sitä esille enkä varsinkaan niin, että joku voisi luulla minun yrittävän sotkea kenenkään välejä. Näinhän täällä jo luultiin, vaikka se ei ole ollut edes totta.
- Anonyymi00008
En tiedä, en ole nähnyt, oletan näin, mutta olen toisen käden puheiden varassa tässä asiassa.
- Anonyymi00009
Kuka Martta kertoi,oliko Ville,,Kalle,Inkeri,Matti vai Sirkku?Minä ainakin pistin omalta kohdaltani lööperiä meneen eteenpäin.
- Anonyymi00010
En, ellei se ole varattu minulle!
- Anonyymi00011
Olen varattu mutta taustalla on kaipaus varattua maista kohtaan mutta koska aikaa on kulunut jo liian kauan ja molemmilla oma elämä niin mitään ei ole enää tehtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191