Feminismin sairaat piirteet

Anonyymi-ap

Jälleen uusi idioottimainen femakkojen havainto, johon halutaan puututtavan. Kyse on siis siitä, että työelämässä pitää varoa jatkossa olevan liian kohtelias. Ovea et saa avata vain naisille, se on feministeistä alentavaa ja kuvaa yleoatä pinttynyttä naiskuvaa. Tervehtiminen ja liian pitkä katsekontakti on myös tuomittavaa ja alentavaa naisille, se voi jopa ahdistaa.

Tää on jotenkin niin käsittämätöntä huuhaata, ettei voi kun toivottaa jokaiselle äärifeministille onnea valitsemallensa tielle, tästä ei seuraa kyllä mitään hyvää. Mitenköhän teidän omaa käytöstä voisi muuttaa, vai eikö mitenkään? Pitääkö kaikki vanhat tavat aina repiä auki, ihan vaan höpöjuttujen vuoksi?

10

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka femakko on tommosta puhunut ? Joku niuvan asukas vai ?

• Anonyymi00005

Tästä oli ihan joku julkaistu tutkimustaportti, että esim. ovi pitää avata kaikille, ei vaan naisille...kuvastaa tätä nykymaaoimaa todella hyvin. Kaikesta vooi pahoittaa miekensä. Johtajien pitää muistaa tervehtiä kaikkia tasapuolisesti jne, jne. Missä imbesilllien maailmasaa oikeen elämme?

• Anonyymi00003

Maailma muuttuu liian lujaa . 60 luvun alussa oli vielä hienoa kun siveät naiset ja rouvat käyttivät huivia . No 60 luvun lopulla . ja siveys katosi . Nyt on huivi varsinkin miehille suuri vihan kohde .

• Anonyymi00004

Kohteliaisuus on persiistä. So last season.

• Anonyymi00006

Feminismin suurin saavutus on miesten vapauttaminen naisten palvelemisesta. Tämä kohteliaisuus asiahan liittyy tähän olennaisesti. Naisiin tulee suhtautua nykyään ihan tavallisina jätkinä. Hehän pystyvät mihin tahansa mies pystyy. Siis hankkivat omat rahansa, puolustavat itse itseään, korjailevat omat koneensa, rakentavat omat talonsa ja sotivat omat sotansa. Feminismin ikävä puoli perheitä ajatellen tietenkin on se, että työmarkkinat käyttivät feminismiä hyväkseen ja puolittivat palkat. Nyt tarvitaan kaksi vanhempaa käymään töissä, jotta saadaan edes melkein se ansio perheelle, jonka menneinä aikoina ansaitsi yksi. Mutta kaikessahan ei voi voittaa.

• Anonyymi00007

Aloitus on kyllä totta. Ruotsalainen naiskollega mainitsi minulle tuosta jo vuosia sitten kun minulla oli j aon tapana avata naisille ovi. Hän kylläkin sanoi sen niin, että Ruotsissa miehet eivät avaa naisille ovia, koska se on heille tasa-arvokysymys.

Hän kyllä kehui, että olemme hyvätapaisia ja ilmesestikin tykkäsi tästä (ellei se ollut vain kohteiliaisuutta hänen puoleltaan).

• Anonyymi00008

No...olen sitten feministi, kun pidän ihan luonnollisena asiana, että avaan oven toiselle, joka sattuu olemaan menossa samalla ovenavauksella.

• Anonyymi00009

Toinen outo vähän samaa liityvä asia. Olin koulutuksessa ja minulla on tapana ihan ajattelematta taputtaa tai koskettaa kaveria olkapäälle kun vaikkapa kannustan häntä jossain asiassa jota porukalla tehdään.

Kun juteltiin "turvallisesta työympäristöstä" niin yksi nainen sanoi, että näin ei saa toimia, se on yksityisyyden loukkaamista ja tulkittavissa jopa seksuaaliseksi ahdisteluksi.

Siitä kyllä väitin vastaan.

• Anonyymi00010

Viha ja rasismi on parasta .

• Anonyymi00011

Näin tasa-arvon aikana pitää ymmärtää kieltäytyä naisten sopimattomista ehdotuksista ja hoitaa työasiat työasioina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27