Tuleeko Raamatun lisäksi muuta kanonista ilmoitusta? Perustelut.
Minusta tulee. Koska Jumala elää, Pyhä Henki johdattaa, eikä Raamatussa ole kaikkea tarpeellista, ja se voidaan tulkita monella tavalla, ja siinä on käännös virheitä ja poistoja ja lisäyksiä, joista Ilmestyskirjan lopun teksti varoittaa. Sekin siis väärin tulkittu.
Ja sellaista ilmoitusta on, ja tulee koko ajan, ja paljastuu lisää koko ajan.
Raamatun lisäksi
84
232
Vastaukset
Se on selvä, että uuden ilmoituksen tulee olla Raamatun evankeliumin mukaista. Kaikkien kirkkojen ei ole, apostolit tiesivät millainen evankeliumi on, mutta nykyään ei tiedetä, kirkot ovat luopuneita.
- Anonyymi00013
Mormonin kirja (1830), Oppi ja liitot (1835) sekä Kallisarvoinen helmi (1880). Näistä kolme uusinta perustuvat uskonnon perustajan Joseph Smithin kirjoituksiin ja hänen saamiinsa jumalallisiin ilmoituksiin.[11]
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mormonin kirja (1830), Oppi ja liitot (1835) sekä Kallisarvoinen helmi (1880). Näistä kolme uusinta perustuvat uskonnon perustajan Joseph Smithin kirjoituksiin ja hänen saamiinsa jumalallisiin ilmoituksiin.[11]
Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Kristinusko tullut Suomeen 100 v. sitten Amerikasta.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kysymys on nyt siitä, voiko tulla lisää ilmoituksia. Sitten vasta onko niitä, ja mitkä ovat, nuo vai jotkut muut. Jos voi tulla. Jos ei, nuokin ovat vääriä tietysti.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Kristinusko tullut Suomeen 100 v. sitten Amerikasta.
Ja se mikä tuli 1200-luvulla, oli Rooman valtiokirkko, joka oli tappanut kaikki kunnon uskovat kerettiläisinä jo tuhat vuotta.
santtunen2 kirjoitti:
Kysymys on nyt siitä, voiko tulla lisää ilmoituksia. Sitten vasta onko niitä, ja mitkä ovat, nuo vai jotkut muut. Jos voi tulla. Jos ei, nuokin ovat vääriä tietysti.
Smithin julkaisujen jälkeen vastaavia jumalallisia ilmoituksia on tullut paljonkin, eikä loppua näy.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Key_to_Theosophy
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Gospel_of_the_Flying_Spaghetti_Monster
https://en.wikipedia.org/wiki/Jehovah's_Witnesses_publications
https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Urantia_Book
jne. jne.- Anonyymi00051UUSI
Ramavit kirjoitti:
Smithin julkaisujen jälkeen vastaavia jumalallisia ilmoituksia on tullut paljonkin, eikä loppua näy.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Key_to_Theosophy
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Gospel_of_the_Flying_Spaghetti_Monster
https://en.wikipedia.org/wiki/Jehovah's_Witnesses_publications
https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Urantia_Book
jne. jne.Jenkeistä niitä uusia ilmoituksia tulee joka päivä. Jumala kun muuttaa suunnitelmiaan heidän oppien mukaiseksi.
Jeesuksen ei tarvi mennä toista kertaa ristille, yksi kerta riittää.
- Anonyymi00001
Raamattu on tarpeeton ja haitallinen satukirja, joten ilmoitksia ei tule.
- Anonyymi00058UUSI
Samaa mieltä , jopa mein kampf on tähdellisempi kirja, koska on todellisen hahmon kirja. En suosittele sitäkään lukemaan, koska kuuluu kirjoihin alistaminen. Olisi aika alkaa käyttämään järkeä enemmän. Tällä hetkellä se vaan on mahdotonta. Kaikki uskonnolliset tahot voisivat alkaa yhdistyä ja miettiä vähän, onko mitään mieltä vain vihata toisia.
- Anonyymi00002
Mormonin Kirjat on ihmisten kirjoituksia.
- Anonyymi00003
Kultaiset levyt on edelleen kateissa, koska ne on pelkkiä satuja.
Eikä ne teltan katosta tippuneet kultahiput ole oikeata kultaa. - Anonyymi00010
Eikös aloittaja ole juurikin Mormoni?
Hakee oikeutusta niille opeille. Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikös aloittaja ole juurikin Mormoni?
Hakee oikeutusta niille opeille.Keskustellaan ensin voiko tulla ilmoitusta vai ei.
- Anonyymi00004
Jenkkilahkoilla on kaikilla omat pyhät kirjat ja "raamatut".
Jeesus tarkoittaa kirjoituksilla ihan jotain muuta.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Sananl. 28:9
Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.- Anonyymi00052UUSI
santtunen2 kirjoitti:
Jeesus loi uuden ilmoituksen, Uuden Testamentin.
Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt. Ei vanhempia eikä uudempia.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.
Matt. 5:17
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt. Ei vanhempia eikä uudempia.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan.Juutalaisten Pyhän kirjan nimi oli Toora, ei mikään "testamentti".
- Anonyymi00005
Kaksi tietä
Ps.1
1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.- Anonyymi00006
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00054UUSI
santtunen2 kirjoitti:
Asian vierestä!
Etkö tunnusta Mormonismia harhaopiksi?
- Anonyymi00007
Jeesus ilmoitti oikeille 12 Karitsan apostoleilleen kaiken mahdollisen mitä pitää tietää.
Mitä siihen jälkikäteen on lisätty, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.- Anonyymi00008
Sinetit on painettu Golgatan verellä.
Ilm. 7:4
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
Ilm. 21:21
Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00029
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinetit on painettu Golgatan verellä.
Ilm. 7:4
Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
Ilm. 21:21
Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Hmm. Tähän asti olet aiemmin herjannut Jeesuksen verta tai ainakin väheksynyt sitä.
santtunen2 kirjoitti:
Onko se tieto säilynyt?
"Tieto katoaa, mutta rakkaus säilyy"Miksi kysyt, jos sinullakin on profeetta?
9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.- Anonyymi00055UUSI
santtunen2 kirjoitti:
Onko se tieto säilynyt?
"Tieto katoaa, mutta rakkaus säilyy"Logos, Factat, tieto ei katoa mihinkään.
Ne on Paavalin valheita sellaiset väitteet. Yritti hävittää tiedon omista pahoista teoistaan.
Sananl. 1:22
"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?
- Anonyymi00009
Näin ajatellen ollaan vaarallisilla vesillä. Jos ihminen lisää Raamatun rinnalle jotain, varsinkin jos se on Sanan kanssa ristiriidassa, on suuri vaara joutua eksyksiin. Siitä on erittäin paha esimerkki tällä palstalla erään kirjoittelijan osalta.
Siksi on turvallista pysyä Sanan pohjalla.- Anonyymi00015
Uusi ilmoitus, vaikka se on aluksi kirjoituksien mukaista, voi olla Perkeleestä.
Saatanakin puhui Jeesukselle kirjoituksien mukaan. Ei saa olla ristiriidassa. Pitää olla Paavali, pitää olla ylösnousemus jne. Mutta tuleeko lisää, jos Jumala niin haluaa? Kieltääkö Raamattu sen vai ei?
Anonyymi00015 kirjoitti:
Uusi ilmoitus, vaikka se on aluksi kirjoituksien mukaista, voi olla Perkeleestä.
Saatanakin puhui Jeesukselle kirjoituksien mukaan.Voi olla, ei sellaista pidä hyväksyä, se on selvä, mutta voiko tulla oikeaa?
- Anonyymi00011
Mark. 8:12
Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: "Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä."
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään. - Anonyymi00012
Älä usko eksyttäjien kertomuksia taivaassa käymisestä Jeesukseltä uusia oppeja hakemassa.
Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa." - Anonyymi00014
Raamattu ei puhu mistään uudesta ilmoituksesta.
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Mooseksen kirjeisiin, niissä on totuus Jeesuksesta.
Luuk. 16:31
Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Joh. 5:46
Jeesus: "Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut."Raamattu on koko ajan itse uutta ilmoitusta omana aikanaan, eikä millään tavoin kiellä ilmoituksen jatkumista. Ilmoitus vaan katosi historiasta, kirkko tapettiin ja meni maan alle. Nyt se aletaan löytää, mitä sille tapahtui, missä se oli maanalaisena aikansa. Missä erämaassa. Kirkkohistoriamme on Perkeleen kirkon historia, ei Jeesuksen kirkon historia. Vain herätykset ja uskonpuhdistukset ovat olleet oikeansuuntaisia. Ne ovat aina sammuneet.
- Anonyymi00017
Wikipedia
Nykyaikainen tutkimustieto on haastanut Smithin kertomukset uskonnon syntyvaiheista, mikä on aiheuttanut kuohuntaa liikkeen sisällä ja muutoksia uskonnon opetukseen. Myös Smithin julkaiseman Mormonin kirjan syntytarina on osoittautunut erilaiseksi kuin mitä mormonikirkko on jäsenilleen aina opettanut. Lisäksi kirjaa on arvosteltu siitä, että sen väitteet kansojen muuttoliikkeistä ja muinaisen Amerikan historiasta ovat ristiriidassa eri alojen tieteellisen tiedon kanssa.[9] Myös Kallisarvoiseen helmeen kuuluvan Aabrahamin kirjan historiallisuus on kyseenalaistettu. Teos sai innoituksensa egyptiläisistä papyruksista, mutta ammattiegyptologien mukaan Smithin käännös on virheellinen.[41] - Anonyymi00018
Uudet ilmoitukset "lahkoraamatut" on pahasta.
Ilm. 22:18
Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.- Anonyymi00025
Plt 36. Ja 21. Kahvit ja pulla?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Plt 36. Ja 21. Kahvit ja pulla?
-38 on paras. Ei lantrattua liberalismia kuten -92.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jep jep jepulis jepp!
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olet väärässä.
-92 on paras ja tarkin käännös, mitä voi olla
-92 perustuu kaikista vanhimpaan kokonaisena säilyneisiin kirjakääröihin. Se on varoitus. 2000 vuotta! Joku on jo ottanut, ja heti otti. Perkeleen kirkko. Raamattu ei ole puhdas. Mistä tiedämme missä virheet ovat? Tarvitaan profeetta, apostoli.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Perustele. Tuskin osaat alkukieliä.
- Anonyymi00020
Uusilla opeilla ja ilmoituksilla pyritään niskoittelemaan ja kapinoimaan Jumalan ikuisia lakeja ja käskyjä vastaan. Siihen Saatana pyrkii, kapinan lietsomiseen Jumalaa vastan tavalla tai toisella.
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
Matt. 5:19
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
Matt. 5:18
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat. - Anonyymi00021
Nyt on taas tämmöinen tapaus.
- Anonyymi00022
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT.
Jumalan sormella kirjoitetut laintaulut ovat ikuisia, eikä niiden rinnalle saa tuoda mitään muuta ilmoituksia.
1 Kun filistealaiset olivat ryöstäneet Jumalan arkin, veivät he sen Eben-Eseristä Asdodiin.
2 Ja filistealaiset ottivat Jumalan arkin ja veivät sen Daagonin temppeliin ja asettivat sen Daagonin rinnalle.
3 Kun asdodilaiset nousivat varhain seuraavana päivänä, niin katso: Daagon makasi kasvoillaan maassa Herran arkin edessä. Mutta he ottivat Daagonin ja asettivat sen takaisin paikoillensa.
4 Kun he taas nousivat varhain seuraavana aamuna, niin katso: Daagon makasi kasvoillaan maassa Herran arkin edessä, mutta Daagonin pää ja molemmat kädet olivat katkaistuina kynnyksellä, ja ainoastaan muu ruumis oli jäljellä.- Anonyymi00023
2. Moos. 23:31
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.] - Anonyymi00024
KR 1933/-38
1Sam. 5:7 Kun Asdodin miehet näkivät, miten oli, sanoivat he: "Älköön Israelin Jumalan arkki jääkö meidän luoksemme, sillä hänen kätensä on käynyt raskaaksi meille ja meidän jumalallemme Daagonille".
- Anonyymi00027
Jeesus tarinahan on plagiaatti Horuksesta.
Jos tätä ei tunne, älä kirjoita Jeesuksestakaan.- Anonyymi00028
Puhut sekavia.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Puhut sekavia.
Sekavuus on valtti.
Kuten tapaus Trump osoittaa. Jeesus on Jumalan Poika, Luoja, Vanhan Testamentin Jahve, Vapahtaja, Sovittaja, Messias, Kristus, nousi ylös, tulee takaisin.
Täysin totta koko asia.
Uskonasia tietysti, ei voi tieteellisesti todistaa, mutta jokainen voi saada yksilönä tiedon tästä totuudesta, ja osataan ohjata, miten tämän tiedon saa.
Jokainen kristillinen seurakunta osaa tämän opastaa, vaikka niiden välillä on opillisia eroja ja kirkot itse ovatkin vain osa Perkeleen kirkkoa väärien traditioidensa takia.- Anonyymi00037UUSI
santtunen2 kirjoitti:
Jeesus on Jumalan Poika, Luoja, Vanhan Testamentin Jahve, Vapahtaja, Sovittaja, Messias, Kristus, nousi ylös, tulee takaisin.
Täysin totta koko asia.
Uskonasia tietysti, ei voi tieteellisesti todistaa, mutta jokainen voi saada yksilönä tiedon tästä totuudesta, ja osataan ohjata, miten tämän tiedon saa.
Jokainen kristillinen seurakunta osaa tämän opastaa, vaikka niiden välillä on opillisia eroja ja kirkot itse ovatkin vain osa Perkeleen kirkkoa väärien traditioidensa takia.Raamatun mukaan Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri Persoonia. Mutta ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja käskyihin.
Luuk. 18:19
Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
Asian vierestä taas kirjoitetaan.
Minun mielestä saa tulla uutta ilmoitusta, koska Jumala elää. Ja katolisilla on paavi, ja luterilaisilla tunnuskirjat. Heillä on muutakin kuin Raamattu!
Minusta kumpikaan ei ole ihan oikea. Uskonpuhdistus on hajonnut tuhansiksi lahkoiksi ja paavi on väärässä monessa asiassa. Kumpikaan ei ole Jumalan Kirkko.
Jos saa tulla, niin otetaan selvää, onko jotain tullut, ja mikä voisi olla oikeaa. Mikä olisi? Mitä on tullut? Vai onko siis turha kysymys, mitään ei saa tulla?- Anonyymi00033UUSI
Mormonismi on paha harhaoppi eli heresia.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aloittaja on Mormoonin todistaja.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aloittaja ei myönnä, että Mormonismi on harhaoppi.
Sanpysyy samana vaikka tekevätkin käänös virheitä, maaima ei tunne hengen johtoa laisinkaan, uskva sen tuntevat koka asuu henkivaikuttaa tahtomisen ja tekemisen.
- Anonyymi00034UUSI
Niitä Jeesuksena esiintyviä "henkiä" piisaa joka lähtöön, niitä tulee ja menee kuin ilmavirtauksia hollituvassa.
Hurmoslahkoissa porukka kiihotetaan hurmostilaan ja voivat kontata lattialla etsimässä sitä Jeesusta.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. Anonyymi00034 kirjoitti:
Niitä Jeesuksena esiintyviä "henkiä" piisaa joka lähtöön, niitä tulee ja menee kuin ilmavirtauksia hollituvassa.
Hurmoslahkoissa porukka kiihotetaan hurmostilaan ja voivat kontata lattialla etsimässä sitä Jeesusta.
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.Vääriä profeetoja on nyt maaimassa, ihmiset täytyy tedä jotakin pelastuakseen on heidä motiivinsa.
kävelijä1 kirjoitti:
Vääriä profeetoja on nyt maaimassa, ihmiset täytyy tedä jotakin pelastuakseen on heidä motiivinsa.
Täytyy tedä jotain pelastuakseen, otta armon vastaan niin pelastuu.
Näitä kun luin tunsin ilmoituksen olevan tulossa, oli pakko nousta ylös ja turauttaa sokeasta silmästä mahtava rikinkatkuinen pyhän hengen ilmoitus tulevasta.
Ja sitten eikun istunnolle, hallelujaa, sieltä tuli kateutta herättävä viemäripython josta oli pakko napata pyhyyden tunteen vuoksi kuva.
Jos joku kirjoittaa kirjaa ilmoituksista annan tuon pyhän kuvan ilmaiseksi käyttöön.
Harmittaa vain etten älynnyt pullottaa edeltävää ilmoitusta, mutta toisen kerran sitten...- Anonyymi00035UUSI
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Moosekseen ja lakien noudattamiseen, ei mihinkään epämääräisiin henki-ilmiöihin.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jeesus: Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. - Anonyymi00036UUSI
Ortodoksinen kirkko kielsi Danten Jumalaisen Näytelmän olevan uutta ilmoitusta tai viisautta. Kiirastulta ei hyväksytty. Kuitenkin tuo teos ennalta lupaa NELJÄ SUURMIESTÄ kullekin uudelle perustettavalle valtiolle ja kansalle. Ja näyttää toteen käyneen Suomen kohdalla sekä Yhdysvaltojen.
Sibelius, Leino, Aalto ja Gallen-Kallela
Adam Smith, Joseph Smith, Washington, ?????
Se että Jeesus antaa seurakunnille neljä eri opettajaa..... On Raamatussakin selvää. Mutta se että annetaan valtioille uusille oli uutta. Nuo valtiot ovat Siioneja omalla tavallaan.
Paratiisi lähettää myös islamille kunkin vuosisadan lopussa neljä Mujaddid uudistajaa.
Danten ilmoitus oli Raamatun mukainen siis mutta erosi siinä että Siion valtiot luettiin seurakunniksi myös.- Anonyymi00039UUSI
Ortodoksit ovat oikeita kristittyjä. Toisin kuin Jenkkilahkot, mitkä ovat heresioita. Niihin ei pidä sotkeentua.
- Anonyymi00040UUSI
Joseph Smith kuoli vankilatappelussa, kun yritti karata sieltä ja ammuskeli vankilaan viemällään revolverilla.
Keksi kaikenlaisia tarinoita kultaisista levyistä tms.
- Anonyymi00041UUSI
Amerikasta tuotiin paljon uskonlahkoja Suomeen 100 v. sitten.
- Anonyymi00042UUSI
Miksi tarvittaisiin uusia ilmoituksia kun entisilläkin herjaaminen onnistuu hyvin.
- Anonyymi00043UUSI
Mormonien kultaiset levyt ovat kadoksissa edelleen, vaikka kovasti niitä ovat kuulemma etsineet.
- Anonyymi00044UUSI
Mormonin Kirja, Moroni, luku-8
Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi. >>Minun mielestä saa tulla uutta ilmoitusta, koska Jumala elää. Ja katolisilla on paavi, ja luterilaisilla tunnuskirjat. Heillä on muutakin kuin Raamattu!>>
Uutta ilmoitusta tarvitaan.
Juokaa kahvia Coca Colan sijaan.
Paljon terveellisempää.- Anonyymi00045UUSI
Jenkkilahkojen oppien levitysmateriaali tulee Amerikasta, Mormonin Kirjat, Ellenin Suuri taistalu, Parhamin novumit ja kansan raamatut, Vartiotornilehdet jne.
Olseni käsi Euroopan helluntaijohtajien kanssa Amerikassa Parhamin kieli-raamattukoulussa ne opit hakemassa ja Pentecostalismuksen nimiin valansa vannomassa.
- Anonyymi00046UUSI
Tärkein oppi tullut amerikan homoilta punaisten lyhtyjen kadulta. Ilman sitä emme tietäisi pahuudestaan mitään, vaan tekeisimme miekkalähetystä. Joskin nyt ei enää käytettäisi miekkoja, vaan ohjuksilla hoidettaisiin uskon sanomaa.
- Anonyymi00048UUSI
Älä usko Jenkkilahkojen tarjoamiin uusiin oppeihin.
Jumalan sana pysyy samana, nyt aina ja iankaikkisesti. Jumala ei muutu.
1. Sam. 15:29
Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi."- Anonyymi00049UUSI
Kuten Räsänen?
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kuten Räsänen?
Onko sulla jokin henk.koht. ongelma?
- Anonyymi00057UUSI
Mormonit,Jehovat,Helluntailaiset,Adventistit kieltävät koko perisynnin ja sen, että kaste tai ehtoollinen liityisivät mitenkään ihmisen syntiongelmaan.
Ne edustaa väkevätä harhaoppia eli heresiaa. - Anonyymi00059UUSI
Eihän ihmisellä itsellään mitään syntiongelmaa ole.
Synti on muissa ihmisissä ja heillä on se ongelma.
Kukin itse on puhdas pulmunen valmiina herjaamaan kaikkia muita.- Anonyymi00060UUSI
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.
"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7
Jenkkilahkot kieltää käärmeen tavoin koko perisynnin. Karkeata harhaa ja heresiaa, mitä ne levittää!
- Anonyymi00061UUSI
Kaikilla Jenkkilahkoila on omat pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä ne oppinsa perustaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1434811Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2524438Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat314251Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,94165Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1893483Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis843178Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813109Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2372798Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432762- 522441