vaan olisi sanonut Netanjahun rikollisporukoille suorat sanat.
Joh.8
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.
Jeesus Ei Olisi Siunannut Israelin Äärioikeistohallitusta
12
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikä mitään muutakaan.
Olemattomuuttaan ei pysty.
Nämä uskonharhaiset julistavat jessulin elävän, mutta jostain syystä eivät huomaa sen toimettomuutta. Tai suoranaista pahuutta.
- Anonyymi00002
Mitä yhest jeesuksesta kun Räsänen siunaa ja KD .
- Anonyymi00005
Ja USAn konservatiivikristityt, jotka pitävät Jumalaa pilkkaavaa rikollista Trumppia "Jumalan valitsemana johtajana", koska hän toteuttaa heidän poliittisia tavoitteitaan, kuten esim tukee Israelia sen sotarikoksissa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/25c258d3-bd44-4bcf-bf3b-9bad9c0d0d32
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011939998.html
Trump esiintyy Jeesuksena
Tämä kertookin kaiken näistä "kristityistä", joita voi hyvin verrata Jeesuksen ajan fariseuksiin ja kirjanoppineisiin, jotka murhauttivat Jeesuksen. Räsänen ym Israelin siunaajat ovat samaa farisealaista porukkaa. Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja USAn konservatiivikristityt, jotka pitävät Jumalaa pilkkaavaa rikollista Trumppia "Jumalan valitsemana johtajana", koska hän toteuttaa heidän poliittisia tavoitteitaan, kuten esim tukee Israelia sen sotarikoksissa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/25c258d3-bd44-4bcf-bf3b-9bad9c0d0d32
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011939998.html
Trump esiintyy Jeesuksena
Tämä kertookin kaiken näistä "kristityistä", joita voi hyvin verrata Jeesuksen ajan fariseuksiin ja kirjanoppineisiin, jotka murhauttivat Jeesuksen. Räsänen ym Israelin siunaajat ovat samaa farisealaista porukkaa.Amen!
- Anonyymi00003
Jeesuksen neuvot eivät koske juutalaisia, koska he eivät noteeraa koko jätkää kulkuria kummemmaksi tyypiksi.
- Anonyymi00004
Room.11:8 (Niinkuin kirjotettu on, Jumala on antanut heille yppiniskaisen hengen, silmät, ettei he näkisi, ja korvat, ettei he kuulisi) tähän päivään asti. Biblia (1776) 5Moos.29:4. Jes.6:9-10. 29:10. Hes.12:2. Matt.13:14. Luuk.8:10. Joh.12:40.
- Anonyymi00006
2Kun.2:22 Niin parani vesi tähän päivään asti Elisen sanan jälkeen, jonka hän puhui. Biblia (1776)
- Anonyymi00007
1Moos.47:26 Ja Joseph teki sen määrän koko Egyptin maalla, hamaan tähän päivään asti, että Pharaolle piti annettaman viides osa; paitsi pappien maata, se ei tullut Pharaon omaksi. Biblia (1776)
- Anonyymi00008
2Moos.19:22 Niin myös papit, jotka Herraa lähestyvät, pitää heitänsä pyhittämän, ettei Herra heitä hukuttaisi. Biblia (1776)
- Anonyymi00009
Tarina Jeesuksesta on enemmän kuin kiusallinen juutalaisille elleivät ole tehneet täydellistä kääntymystä kuten Paavali. Silloin he seuraavat Jeesusta eikä itse perkelettä ja toimet olisivat vähän toisenlaisia.
- Anonyymi00010
2Moos.19:24 Ja Herra sanoi hänelle: mene ja astu alas, ja astu ylös (jällensä) sinä ja Aron sinun kanssas: mutta papit ja kansa älköön lähestykö astumaan Herran tykö, ettei hän heitä hukuttaisi. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193782Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078- 1021755
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101450- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041196- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104994Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74924