Savanni meininki. Matut juoksee joka vaivan takia lääkärissä.
Länsimäen terveysasema
13
269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laiskoja
- Anonyymi00002
Eikö niitä piinasta hoidon tarpe3en arvioinnilla kuten muita. Ne voisi muutenkin tuupata aina jonon viimeiseksi.
- Anonyymi00003
Ne menee jonosta ohi tulkin kanssa
- Anonyymi00004
Kunnia kansalaisia ja moniosaajia
- Anonyymi00008
Ja KELA Gold kortin haltijoita
- Anonyymi00009
Castron malli on ongelmien taustalla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.
Malli sai aikanaan nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja mielisairaalat yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta.
Näin toimimalla saadaan omalla maalle ja kansalle haitallinen roskaväki poistettua. Samalla pystytään tuhoamaan niiden maiden turvallisuus, kansa, kulttuuri ja talous, joissa suostutaan rikolliset ja hullut ottamaan vastaan. Se on aina ollut ja on edelleen tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria.
Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa maassa keskenään. Se heikentää maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi. Osa lähetetyistä ammattirikollisista ja terroristeista on valittu soluttautumaan politiikkaan ja julkisen sektorin hallintoon, jolloin vastaanottomaan tuhoaminen on tehokkaampaa. Järjestösektoria käytetään vahvasti hyäksi toiminnan rahoituksessa ja organisoinnissa, koska taloustiedot eivät ole julkisia.
Suomi on nyt ollut yhtenä vastaanottajamaana, joka rapautuu hybridihyökkäyksien vuoksi hiljalleen. Varo henkilöitä, jotka toimivat maahanmuuton hyväksi. Usein taustalla on ammattirikollisuus.
- Anonyymi00005
Mitä se aloittaja sitten tekee siellä lääkärissä ? Vahtimassa vai vaivoineen ? Kun kerran noin hyvin tietää.
- Anonyymi00010
Persu nyt öyhöttää aina ja tietty maahanmuuttajista. Ei varmaan yllätys kenellekään. Ei siinä mitään huomionarvoista ole…
- Anonyymi00006
Castron malli on ongelmien taustalla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.
Malli sai aikanaan nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja mielisairaalat yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta.
Näin toimimalla saadaan omalla maalle ja kansalle haitallinen roskaväki poistettua. Samalla pystytään tuhoamaan niiden maiden turvallisuus, kansa, kulttuuri ja talous, joissa suostutaan rikolliset ja hullut ottamaan vastaan. Se on aina ollut ja on edelleen tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria.
Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa maassa keskenään. Se heikentää maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi. Osa lähetetyistä ammattirikollisista ja terroristeista on valittu soluttautumaan politiikkaan ja julkisen sektorin hallintoon, jolloin vastaanottomaan tuhoaminen on tehokkaampaa. Järjestösektoria käytetään vahvasti hyäksi toiminnan rahoituksessa ja organisoinnissa, koska taloustiedot eivät ole julkisia.
Suomi on nyt ollut yhtenä vastaanottajamaana, joka rapautuu hybridihyökkäyksien vuoksi hiljalleen. Varo henkilöitä, jotka toimivat maahanmuuton hyväksi. Usein taustalla on ammattirikollisuus. - Anonyymi00007
Tässä slummissa asuu enempi matuja kuin kantiksia.
- Anonyymi00011
Ei se kyllä näytä slummilta ja kohta ratikkakin on siellä. Todella hyvät ulkoilu- maastot.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei se kyllä näytä slummilta ja kohta ratikkakin on siellä. Todella hyvät ulkoilu- maastot.
Totta,todella hyvät yllätysseksiin puskista..
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Totta,todella hyvät yllätysseksiin puskista..
Mukana kulkeva koira tekee hyvin tilaa, ei tarvi väistellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683