Länsimäen terveysasema

Anonyymi-ap

Savanni meininki. Matut juoksee joka vaivan takia lääkärissä.

13

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Laiskoja

    • Anonyymi00002

      Eikö niitä piinasta hoidon tarpe3en arvioinnilla kuten muita. Ne voisi muutenkin tuupata aina jonon viimeiseksi.

    • Anonyymi00003

      Ne menee jonosta ohi tulkin kanssa

    • Anonyymi00004

      Kunnia kansalaisia ja moniosaajia

      • Anonyymi00008

        Ja KELA Gold kortin haltijoita


      • Anonyymi00009

        Castron malli on ongelmien taustalla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.

        Malli sai aikanaan nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja mielisairaalat yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta.

        Näin toimimalla saadaan omalla maalle ja kansalle haitallinen roskaväki poistettua. Samalla pystytään tuhoamaan niiden maiden turvallisuus, kansa, kulttuuri ja talous, joissa suostutaan rikolliset ja hullut ottamaan vastaan. Se on aina ollut ja on edelleen tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria.

        Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa maassa keskenään. Se heikentää maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi. Osa lähetetyistä ammattirikollisista ja terroristeista on valittu soluttautumaan politiikkaan ja julkisen sektorin hallintoon, jolloin vastaanottomaan tuhoaminen on tehokkaampaa. Järjestösektoria käytetään vahvasti hyäksi toiminnan rahoituksessa ja organisoinnissa, koska taloustiedot eivät ole julkisia.

        Suomi on nyt ollut yhtenä vastaanottajamaana, joka rapautuu hybridihyökkäyksien vuoksi hiljalleen. Varo henkilöitä, jotka toimivat maahanmuuton hyväksi. Usein taustalla on ammattirikollisuus.


    • Anonyymi00005

      Mitä se aloittaja sitten tekee siellä lääkärissä ? Vahtimassa vai vaivoineen ? Kun kerran noin hyvin tietää.

      • Anonyymi00010

        Persu nyt öyhöttää aina ja tietty maahanmuuttajista. Ei varmaan yllätys kenellekään. Ei siinä mitään huomionarvoista ole…


    • Anonyymi00006

      Castron malli on ongelmien taustalla. Mallin mukaisesti useat maat ovat tyhjentäneet vankilat ja mielisairaalat lähettämällä niissä olleen haitta-aineksen pois omasta maastaan.

      Malli sai aikanaan nimensä, kun Kuuba tyhjensi vankilat ja mielisairaalat yhteiskunnalle haitallisesta heikosta aineksesta.

      Näin toimimalla saadaan omalla maalle ja kansalle haitallinen roskaväki poistettua. Samalla pystytään tuhoamaan niiden maiden turvallisuus, kansa, kulttuuri ja talous, joissa suostutaan rikolliset ja hullut ottamaan vastaan. Se on aina ollut ja on edelleen tehokasta hybridivaikuttamista, jonka avulla tuhotaan länsimaalaista taloutta ja kulttuuria.

      Tuho on pysyvää, kun haitta-aines lisääntyy uudessa maassa keskenään. Se heikentää maan hallintoa ja hyvinvointia pysyvästi. Osa lähetetyistä ammattirikollisista ja terroristeista on valittu soluttautumaan politiikkaan ja julkisen sektorin hallintoon, jolloin vastaanottomaan tuhoaminen on tehokkaampaa. Järjestösektoria käytetään vahvasti hyäksi toiminnan rahoituksessa ja organisoinnissa, koska taloustiedot eivät ole julkisia.

      Suomi on nyt ollut yhtenä vastaanottajamaana, joka rapautuu hybridihyökkäyksien vuoksi hiljalleen. Varo henkilöitä, jotka toimivat maahanmuuton hyväksi. Usein taustalla on ammattirikollisuus.

    • Anonyymi00007

      Tässä slummissa asuu enempi matuja kuin kantiksia.

      • Anonyymi00011

        Ei se kyllä näytä slummilta ja kohta ratikkakin on siellä. Todella hyvät ulkoilu- maastot.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei se kyllä näytä slummilta ja kohta ratikkakin on siellä. Todella hyvät ulkoilu- maastot.

        Totta,todella hyvät yllätysseksiin puskista..


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Totta,todella hyvät yllätysseksiin puskista..

        Mukana kulkeva koira tekee hyvin tilaa, ei tarvi väistellä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe