Montako päivää vuodessa Suomessa??? Sai virasta ilmasen matkailulipun?
Reissulassemme?
114
986
Vastaukset
- Anonyymi00001
Liki tuntematon, vailla ansioita oleva Suomen presidentti tyrkyttää suuruudenhulluuttaan itseään joka paikkaan. Hän kuvittelee olevansa tärkeä linkki ja tarpeellinen. Suomen kansa on liian vähäpätöinen, että hän viitsisi keskittyä omaan kansaan.
- Anonyymi00002
Stubbia ei köyhyyteen ja ruokajonoihin ajettu kansa kiinnosta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Stubbia ei köyhyyteen ja ruokajonoihin ajettu kansa kiinnosta.
Mitä nyt lahjoitti miljoonan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Stubbia ei köyhyyteen ja ruokajonoihin ajettu kansa kiinnosta.
Niinpä? Huutaa muka Trumpille? Huutais Orpolle! UKK sanoisi:saatanan tunarit! Kaikkea kansa saa elättää???
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinpä? Huutaa muka Trumpille? Huutais Orpolle! UKK sanoisi:saatanan tunarit! Kaikkea kansa saa elättää???
Eipä presidentillä ole mitään valtaa hallituksen ministereitä kohtaan.
- Anonyymi00049
Kaikkien aikojen kallein pressa hullun lailla matkustaa ihme kun ei ota uutta mustaa vävyä kunnia komppaniaan nostain oikein tikun nokkaan nokka kepin saattaa mustalle järjestää hyvät oltavat. Suosii mustia rakastaa värejä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kaikkien aikojen kallein pressa hullun lailla matkustaa ihme kun ei ota uutta mustaa vävyä kunnia komppaniaan nostain oikein tikun nokkaan nokka kepin saattaa mustalle järjestää hyvät oltavat. Suosii mustia rakastaa värejä.
Että oikein pitää keksiä syitä kun niitä ei oikeasti ole?
- Anonyymi00056
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinpä? Huutaa muka Trumpille? Huutais Orpolle! UKK sanoisi:saatanan tunarit! Kaikkea kansa saa elättää???
"Niinpä? Huutaa muka Trumpille? Huutais Orpolle!"
MIKSI IHMEESSÄ huutaisi Orpolle!!?? Kyllähän tämä on nyt jo niin moneen kertaan koluttu juttu, kun katsotaan TILASTOJA, MILLOIN SUOMEN TALOUS ROMUTETTIIN, ON SIIHEN VAIN YKSI VASTAUS 2019-2023!!!! Jos vielä väität vastaan, laita edes LIITTEEKSI YKSI LINKKI talouden mittarista, joka olisi kääntynyt HYVÄSTÄ HUONOMPAAN ORPON HALLITUSKAUDELLA!!!!! - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
"Niinpä? Huutaa muka Trumpille? Huutais Orpolle!"
MIKSI IHMEESSÄ huutaisi Orpolle!!?? Kyllähän tämä on nyt jo niin moneen kertaan koluttu juttu, kun katsotaan TILASTOJA, MILLOIN SUOMEN TALOUS ROMUTETTIIN, ON SIIHEN VAIN YKSI VASTAUS 2019-2023!!!! Jos vielä väität vastaan, laita edes LIITTEEKSI YKSI LINKKI talouden mittarista, joka olisi kääntynyt HYVÄSTÄ HUONOMPAAN ORPON HALLITUSKAUDELLA!!!!!Työttömyys on kasvanut Orpon kaudella ja velanotto tuplaantunut!
- Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
"Niinpä? Huutaa muka Trumpille? Huutais Orpolle!"
MIKSI IHMEESSÄ huutaisi Orpolle!!?? Kyllähän tämä on nyt jo niin moneen kertaan koluttu juttu, kun katsotaan TILASTOJA, MILLOIN SUOMEN TALOUS ROMUTETTIIN, ON SIIHEN VAIN YKSI VASTAUS 2019-2023!!!! Jos vielä väität vastaan, laita edes LIITTEEKSI YKSI LINKKI talouden mittarista, joka olisi kääntynyt HYVÄSTÄ HUONOMPAAN ORPON HALLITUSKAUDELLA!!!!!Minun terveysmenot kasvoi sikana ja alvikin nousi, nuija!
- Anonyymi00067
Anonyymi00059 kirjoitti:
Minun terveysmenot kasvoi sikana ja alvikin nousi, nuija!
Presidentillä ei ole valtaa hallituksen päätöksiin.
- Anonyymi00071
Anonyymi00067 kirjoitti:
Presidentillä ei ole valtaa hallituksen päätöksiin.
Voisi julkisesti moittia!
- Anonyymi00101
Anonyymi00002 kirjoitti:
Stubbia ei köyhyyteen ja ruokajonoihin ajettu kansa kiinnosta.
Niinpä pelkkä juoksupoika kuin muutkin vallalla olijat. Itä vielä turhakkeet yllättää. Ei ole leikin asia Suuruuden hulluuteen. Pienessä maassa. Tosiin hulluja näkyy riittävän niin idässä kuin lännessä. Mistä näitä Sikiää??? Jospa vielä jollain Järki voittaa?? Ainapa näitä Napoleonin tautisia löytyy. Kyllä kansa maksaa huuhaan??
- Anonyymi00115
Stubbin syntymä on ollut suuri virhe maailmalle
- Anonyymi00116
Anonyymi00002 kirjoitti:
Stubbia ei köyhyyteen ja ruokajonoihin ajettu kansa kiinnosta.
KETÄ KIINNOSTAA?
- Anonyymi00003
Kateellisen panettelua.
- Anonyymi00005
Voisin minäkin toisten piikkiin reissata!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voisin minäkin toisten piikkiin reissata!
Mihinkä?
Lomakohteisiinko?
Ei sinulla rriitäisi kapasiteetti osallistua kansainvälisiin poliittisiin kokouksiin kuten Stubb tekee! - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mihinkä?
Lomakohteisiinko?
Ei sinulla rriitäisi kapasiteetti osallistua kansainvälisiin poliittisiin kokouksiin kuten Stubb tekee!Mitähän ne tyhjät reissut maksaa? Miten saavat kutsut väännettyä??
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitähän ne tyhjät reissut maksaa? Miten saavat kutsut väännettyä??
Presidentiltä jäi viime vuonna lähes miljoona käyttämättä eduskunnan hyväksymää edustusbudjettia joka sisältää matkakustannukset ja muut kestitykset kuten itsenäisyyspäivän juhlat jne.
Diblomaattisten suhteiden ylläpito ja kauppavaltuuskuntien miljoonasopimukset ovat aivan riittvä syyt oikeuttamaan presidentin matkustamisen. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Presidentiltä jäi viime vuonna lähes miljoona käyttämättä eduskunnan hyväksymää edustusbudjettia joka sisältää matkakustannukset ja muut kestitykset kuten itsenäisyyspäivän juhlat jne.
Diblomaattisten suhteiden ylläpito ja kauppavaltuuskuntien miljoonasopimukset ovat aivan riittvä syyt oikeuttamaan presidentin matkustamisen.Meinaatko Jordanian meiltä jotain ostavan? Arabimaat?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Meinaatko Jordanian meiltä jotain ostavan? Arabimaat?
Kysy niiltä kymmeniltä kauppavaltuuskunnan jäseniltä (yritysjohtajilta) jotka olivat mukana.
- Anonyymi00057
Anonyymi00014 kirjoitti:
Meinaatko Jordanian meiltä jotain ostavan? Arabimaat?
Ainakin Jordan-hammasharjoja!!??
- Anonyymi00068
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ainakin Jordan-hammasharjoja!!??
Sinne myydään suomalaisia tarvikkeita kuten puutavaraa, paperia, elektronisia laitteita, raskaan teollisuuden tuotteita ja elintarvikkeita.
- Anonyymi00072
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinne myydään suomalaisia tarvikkeita kuten puutavaraa, paperia, elektronisia laitteita, raskaan teollisuuden tuotteita ja elintarvikkeita.
Taitaa olla pientä?
- Anonyymi00004
OLEMN ITSEÄNI SUUREMPI VAIKUTTAJA
- Anonyymi00011
Tulee mieleen Soini! Ulkoministerinä ravasi rukousaamiaisilla! Ei noin paljon, eikä noin innolla joukolla!
- Anonyymi00013
Rukoilu on ajanhaaskausta ilman tulosta!
Kauppavaltuuskunnat ja diblomatia eivät! - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Rukoilu on ajanhaaskausta ilman tulosta!
Kauppavaltuuskunnat ja diblomatia eivät!Mut kalliimpaa..
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mut kalliimpaa..
Matkustaminen maksaa saman verran.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Matkustaminen maksaa saman verran.
Ai iso legioona, tai pari lorvijaa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ai iso legioona, tai pari lorvijaa?
Per henkilö sama hinta.
Kauppavaltuuskunta maksaa itse matkansa. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Per henkilö sama hinta.
Kauppavaltuuskunta maksaa itse matkansa.Kyllä kolettamalla selviää, että valtuuskunnan kulut maksaa valtio?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä kolettamalla selviää, että valtuuskunnan kulut maksaa valtio?
Varmaan "kolettamalla" löytyykin!
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä kolettamalla selviää, että valtuuskunnan kulut maksaa valtio?
Yritysvaltuuskunnan (kauppavaltuuskunnan) jäsenet maksavat matkansa itse osallistuessaan tasavallan presidentin vienninedistämismatkoille.
Pääsääntöisesti kuluista vastaavat yritykset itse tai niitä tukeva organisaatio:
Yritysten omat kulut: Matkalle osallistuvat yritykset vastaavat omista matka- ja majoituskustannuksistaan sekä muista osallistumisesta aiheutuvista kuluista.
Business Finlandin rooli: Yritysvaltuuskunnan kokoamisesta ja matkan käytännön järjestelyistä vastaa usein Business Finland. Business Finland perii osallistujilta usein osallistumismaksun, jolla katetaan yhteisiä järjestelykuluja, kuten seminaaritiloja ja paikalliskuljetuksia.
Valtion rooli: Valtion varoista (Tasavallan presidentin kanslia) katetaan presidentin, hänen puolisonsa ja kanslian virkamiesten matkakustannukset. Tietyissä virallisissa valtiovierailuissa isäntämaa saattaa tarjota majoituksen pienelle osalle virallista delegaatiota, mutta tämä ei yleensä koske laajempaa yritysvaltuuskuntaa.
Matkojen tavoitteena on edistää suomalaista vientiä avaamalla ovia kohdemaan ylimpään johtoon ja yrityselämään. Yritykset näkevät osallistumisen investointina, joka mahdollistaa verkostoitumisen tavalla, joka ei välttämättä onnistuisi itsenäisesti matkustaessa.
- Anonyymi00020
Miksi ei julkaista näiden matkojen kuluja?
- Anonyymi00023
Mitä sinä siitä hyödyt?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä sinä siitä hyödyt?
Voisin naureskella miten oikeassa taaskin olen?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voisin naureskella miten oikeassa taaskin olen?
Presidentiltä jäi viime vuonna lähes miljoona (0.8milj/€) käyttämättä eduskunnan hyväksymää 2.6milj/€ edustusbudjettia joka sisältää matkakustannukset ja muut kestitykset kuten itsenäisyyspäivän juhlat jne.
Laske siitä matkan kustannus sinulle.
Lisäksi Suomen valtion pyörittäminen maksaa noin 135 000 000€ per päivä! - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Presidentiltä jäi viime vuonna lähes miljoona (0.8milj/€) käyttämättä eduskunnan hyväksymää 2.6milj/€ edustusbudjettia joka sisältää matkakustannukset ja muut kestitykset kuten itsenäisyyspäivän juhlat jne.
Laske siitä matkan kustannus sinulle.
Lisäksi Suomen valtion pyörittäminen maksaa noin 135 000 000€ per päivä!Liikaa myönetty, jos noin turhaa reissaa!
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Liikaa myönetty, jos noin turhaa reissaa!
Mikä on turhaa?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikä on turhaa?
Tällänen pyöriminen! Onhan kiva lomailla matkoilla! Ennen pressat vasta huvimatkaili viimevuotenaan!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tällänen pyöriminen! Onhan kiva lomailla matkoilla! Ennen pressat vasta huvimatkaili viimevuotenaan!
Työmatkoja kaikki!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Työmatkoja kaikki!
Taidat olla loinen, kun et tajua työtä!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taidat olla loinen, kun et tajua työtä!
Näytä miksi ei?
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Näytä miksi ei?
Hyödyttömiä Suomelle!
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hyödyttömiä Suomelle!
Kukas tämän maan asioita hoitaa?
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kukas tämän maan asioita hoitaa?
Si tuhlailee rahojamne mielellään juuri Ukrainaan?
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Si tuhlailee rahojamne mielellään juuri Ukrainaan?
Kaikki maat avustavat koska se on kaikkien etu.
Lisäksi presidentti ei asiasta päätä. - Anonyymi00060
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kaikki maat avustavat koska se on kaikkien etu.
Lisäksi presidentti ei asiasta päätä.Sekit järkevinä anna rahaa, eikä Usa Esimerkiksi!Antaako Unkarikaan?
- Anonyymi00069
Anonyymi00060 kirjoitti:
Sekit järkevinä anna rahaa, eikä Usa Esimerkiksi!Antaako Unkarikaan?
USA on juuri vapauttanut valmiina olleen suuren avustuspaketin Ukrainalle.
- Anonyymi00073
Anonyymi00069 kirjoitti:
USA on juuri vapauttanut valmiina olleen suuren avustuspaketin Ukrainalle.
Nyt enää pientä!
- Anonyymi00078
Anonyymi00069 kirjoitti:
USA on juuri vapauttanut valmiina olleen suuren avustuspaketin Ukrainalle.
Kuka maksaja?
- Anonyymi00033
Lentäminen on suoraan saatanasta!
https://www.youtube.com/watch?v=XXVH3-7RcjQ
Jos jumala olisi halunnut ihmisten lentävän, olisi hän suunnitellut ihmisille siivet!- Anonyymi00035
Ja vielä uskonnollinen kahjo harhautunut tänne muiden tahvojen lisäksi.
- Anonyymi00041
Eli linnut ovat saatanasta?
Niillehän on "suunniteltu" siivet.
- Anonyymi00034
Kateellinen aloittaja sinusta ei olisi edes näiden reissujen tekijäksi.
- Anonyymi00037
Kyllä osaan löntiä punasellamatolla ja syödä muiden piikkiin, nuija!
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllä osaan löntiä punasellamatolla ja syödä muiden piikkiin, nuija!
No luettelepas ne aiheet joista valtiojohdon kanssa keskustellaan?
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
No luettelepas ne aiheet joista valtiojohdon kanssa keskustellaan?
Voisin niitä todella opastaa ammattimaisesti, nuija!
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Voisin niitä todella opastaa ammattimaisesti, nuija!
Sinäkö olet se ammattilainen?
- Anonyymi00061
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sinäkö olet se ammattilainen?
Juuri näin!
- Anonyymi00066
Anonyymi00061 kirjoitti:
Juuri näin!
Miksi et ole presidentti?
- Anonyymi00074
Anonyymi00066 kirjoitti:
Miksi et ole presidentti?
Tyhmä kansa ei tajua huippujätkää kutsua, nuija!
- Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Tyhmä kansa ei tajua huippujätkää kutsua, nuija!
Sinun pitää itse asettua ehdolle.
Ei kukaan tule kotoa hakemaan.
- Anonyymi00038
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
- Anonyymi00042
Eli Pietariin.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Eli Pietariin.
Mikä vika Pietarissa??
- Anonyymi00050
Tiltu taas asialla. Puttella menee huonosti.
- Anonyymi00052
Miksi pöljä sotket puttea tähän??
Miksi reissulasse tekee tänkin päivän matkan? Vie valtuuskuntan valtion piikkiin halpoihin huoriin? - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Miksi pöljä sotket puttea tähän??
Miksi reissulasse tekee tänkin päivän matkan? Vie valtuuskuntan valtion piikkiin halpoihin huoriin?Valtuuskunta maksaa itse matkansa!
- Anonyymi00062
Anonyymi00053 kirjoitti:
Valtuuskunta maksaa itse matkansa!
Koska ruvennut maksamaan!?
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Koska ruvennut maksamaan!?
Valtion ohjeet valtuuskuntien matkustamiseen.
"Yritysvaltuuskunnan (kauppavaltuuskunnan) jäsenet maksavat matkansa itse osallistuessaan tasavallan presidentin vienninedistämismatkoille.
Pääsääntöisesti kuluista vastaavat yritykset itse tai niitä tukeva organisaatio:
Yritysten omat kulut: Matkalle osallistuvat yritykset vastaavat omista matka- ja majoituskustannuksistaan sekä muista osallistumisesta aiheutuvista kuluista.
Business Finlandin rooli: Yritysvaltuuskunnan kokoamisesta ja matkan käytännön järjestelyistä vastaa usein Business Finland. Business Finland perii osallistujilta usein osallistumismaksun, jolla katetaan yhteisiä järjestelykuluja, kuten seminaaritiloja ja paikalliskuljetuksia.
Valtion rooli: Valtion varoista (Tasavallan presidentin kanslia) katetaan presidentin, hänen puolisonsa ja kanslian virkamiesten matkakustannukset. Tietyissä virallisissa valtiovierailuissa isäntämaa saattaa tarjota majoituksen pienelle osalle virallista delegaatiota, mutta tämä ei yleensä koske laajempaa yritysvaltuuskuntaa.
Matkojen tavoitteena on edistää suomalaista vientiä avaamalla ovia kohdemaan ylimpään johtoon ja yrityselämään. Yritykset näkevät osallistumisen investointina, joka mahdollistaa verkostoitumisen tavalla, joka ei välttämättä onnistuisi itsenäisesti matkustaessa."
- Anonyymi00054
Kalpenee vielä edellisen hallituksen PM reissaamiselle, joka korona-aikanakin kierteli Australiaa ja Uutta-Seelantia myöten!!!!
- Anonyymi00055
Moni yritys kuten Kone teki isot kaupat sillä matkalla.
- Anonyymi00063
Anonyymi00055 kirjoitti:
Moni yritys kuten Kone teki isot kaupat sillä matkalla.
Jaa millä matkalla! Kait niillä olisi varaa itsekkin kustantaa? Ei pikamatkalla mitään kauppoja lyödä lukkoon!
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Jaa millä matkalla! Kait niillä olisi varaa itsekkin kustantaa? Ei pikamatkalla mitään kauppoja lyödä lukkoon!
Sillä aikaa kun presidentti tapa toisen valtion päämiehiä, valtuuskunta neuvottelee paikallisten yritysjohtajien kanssa.
- Anonyymi00070
Anonyymi00063 kirjoitti:
Jaa millä matkalla! Kait niillä olisi varaa itsekkin kustantaa? Ei pikamatkalla mitään kauppoja lyödä lukkoon!
Keskustelijat eivät selvästi ymmärrä "panos-tuotos" yhtälöä!
Ei voi saada mitään aikaan, jos ei ole koskaan panostanut siihen mitään.
Kotona peukaloita pyörittäen ei kauppoja tule. - Anonyymi00075
Anonyymi00065 kirjoitti:
Sillä aikaa kun presidentti tapa toisen valtion päämiehiä, valtuuskunta neuvottelee paikallisten yritysjohtajien kanssa.
Nostellaa laseja ja kumarrellaan!
- Anonyymi00076
Anonyymi00070 kirjoitti:
Keskustelijat eivät selvästi ymmärrä "panos-tuotos" yhtälöä!
Ei voi saada mitään aikaan, jos ei ole koskaan panostanut siihen mitään.
Kotona peukaloita pyörittäen ei kauppoja tule.Kauppoja neuvotellan pitkään ja tarjouskilpailut!
- Anonyymi00079
Muista pohjoismaista on tehty viime aikoina isoja 40-60 päisiä valtuuskuntamatkoja kauppaministereiden kanssa Hong Kongiin ja Macaohon.
Macao
https://images.trvl-media.com/place/6054541/9bcc249f-ec4c-4359-8def-df44ac8a8742.jpg
https://macaomagazine.net/wp-content/uploads/2024/12/Macao-2.jpg
Hong Kong
https://cdn2.hubspot.net/hubfs/477797/2018_Blog_Images/skyscrapers-Harbor_Hong-Kong_Ben-Silverman.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/98/Central_Government_Offices_2017.jpg- Anonyymi00080
Koska siellä on valtavat markkinat ja molemmat ovat itsehallintoalueita jotka ovat irrallaan Pekingistä.
Bisnesmahdollisuudet ovat loputtomat ja se on huomattu pohjoismaissa. - Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Koska siellä on valtavat markkinat ja molemmat ovat itsehallintoalueita jotka ovat irrallaan Pekingistä.
Bisnesmahdollisuudet ovat loputtomat ja se on huomattu pohjoismaissa.Ei siellä mitän pressanketkua tarvi! Ei ne ole poliittisia kauppoja! Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei siellä mitän pressanketkua tarvi! Ei ne ole poliittisia kauppoja! Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!
Itsehallintoalueiden kanssa on syytä olla hyvät diplomaattiset suhteet.
- Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei siellä mitän pressanketkua tarvi! Ei ne ole poliittisia kauppoja! Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!
"Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!"
Et sitten yhtään ymmärrä kansainvälistä kauppaa toiselle puolelle maapalloa!
Ei sieltä mitään tarjouspyyntöjä koskaan tule jos eivät tiedä suomalaisista yrityksistä ja heidän tuotteista mitään.
Käymällä paikan päällä voidaan esitellä osaamista ja tuotteita aivan eri tavalla kun vain odotellessa että "kyllä ne vielä pienen suomen löytää" ja sitten tehdään isot kaupat.
Aktiiviset yritykset ja maat vievät aina sopimukset hitaiden ja passiivisten edestä! - Anonyymi00085
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei siellä mitän pressanketkua tarvi! Ei ne ole poliittisia kauppoja! Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!
Kun aikaisemmin tuntemattomat yritysjohtajat tapaavat, niin sen jälkeen yhteydenotto on helpompaa ja se johtaa jopa yritysten yhteistyöhön, paikallisosaamisen hyödyntämiseen ja uusiin tuotteisiin.
- Anonyymi00086
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei siellä mitän pressanketkua tarvi! Ei ne ole poliittisia kauppoja! Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!
Ilmankos suomi on talousluvuissa pohjoismaiden peränpitäjä jos markkinoinnin ja verkostoitumisen taso on tuota?
- Anonyymi00087
Kiinassahan se Saksan littokanslerikin vieraili askettäin. Tianjin Binhai erityistalousvyöhyke oli vierailun kohteena.
German Air Force One (Conrad Adenauer 10+01) in Tianjin Binhai China.
https://cdn.jetphotos.com/full/5/910157_1724769628.jpg - Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kiinassahan se Saksan littokanslerikin vieraili askettäin. Tianjin Binhai erityistalousvyöhyke oli vierailun kohteena.
German Air Force One (Conrad Adenauer 10 01) in Tianjin Binhai China.
https://cdn.jetphotos.com/full/5/910157_1724769628.jpgSaksan puolustusministeri Boris Pistorius vieraili Australian pääkaupungissa Canberrassa ja Brisbanessa maaliskuussa 2026.
German Air Force VIP A350-900 (10+01) First Landing at Brisbane Airport
https://www.youtube.com/watch?v=-mTUtFxBV7c - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Saksan puolustusministeri Boris Pistorius vieraili Australian pääkaupungissa Canberrassa ja Brisbanessa maaliskuussa 2026.
German Air Force VIP A350-900 (10 01) First Landing at Brisbane Airport
https://www.youtube.com/watch?v=-mTUtFxBV7cIso valtuuskunta sielläkin mukana.
Eli muut maat myös matkustavat valtuuskuntien kanssa ja aina ei ole edes presidenttitason tapaamistakaan. - Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Iso valtuuskunta sielläkin mukana.
Eli muut maat myös matkustavat valtuuskuntien kanssa ja aina ei ole edes presidenttitason tapaamistakaan.Meilläkin voisi lisätä näitä ministeritason valtuuskuntamatkoja. Tietysti tehtävään sopiva oma lentokone auttaisi tähän.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Meilläkin voisi lisätä näitä ministeritason valtuuskuntamatkoja. Tietysti tehtävään sopiva oma lentokone auttaisi tähän.
Yhteiskone olisi kätevä myös silloin kun pohjoismaiden johtajilla olisi matka samaan kokoukseen.
Kimppakyyti mahdollistaisi lennon aikana johtajien yhteisen tapaamisen lentokoneen kokoushuoneessa ja keskustelut joka lähentäisi maita entisestään. - Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Yhteiskone olisi kätevä myös silloin kun pohjoismaiden johtajilla olisi matka samaan kokoukseen.
Kimppakyyti mahdollistaisi lennon aikana johtajien yhteisen tapaamisen lentokoneen kokoushuoneessa ja keskustelut joka lähentäisi maita entisestään.Voi hyvin ajatella pohjoimaiden johtaja yhteisen pöydän ääressä matkalla kokoukseen.
Tällaisia ruokapöytäkokouksia voisi pitää joka matkalla.
https://www.tovima.com/world/informal-supper-time-for-nordics-amid-continued-us-interest-in-greenland/
Jos koneeseen rakennettaisin tällainen kokoushuone kuten Ranskan presidentin koneessa on.
https://media.sudouest.fr/3028938/1200x-1/so-5b17990966a4bdd01d3ab27e-ph0.jpg?v=1528280435
https://pbs.twimg.com/amplify_video_thumb/1970194081482416128/img/ZzkNFCNDNXVt5xIM.jpg
https://photos.tf1info.fr/images/1024/576/[email protected] - Anonyymi00095
Anonyymi00084 kirjoitti:
"Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!"
Et sitten yhtään ymmärrä kansainvälistä kauppaa toiselle puolelle maapalloa!
Ei sieltä mitään tarjouspyyntöjä koskaan tule jos eivät tiedä suomalaisista yrityksistä ja heidän tuotteista mitään.
Käymällä paikan päällä voidaan esitellä osaamista ja tuotteita aivan eri tavalla kun vain odotellessa että "kyllä ne vielä pienen suomen löytää" ja sitten tehdään isot kaupat.
Aktiiviset yritykset ja maat vievät aina sopimukset hitaiden ja passiivisten edestä!Hinta ja laatu, nuija ratkaisee! Ei pressan perseen nuolu!
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
Hinta ja laatu, nuija ratkaisee! Ei pressan perseen nuolu!
Kerroo se kauppavaltuuskunnan jäsenille!
Ne kun tuntuvat olevan niitä nuijia sinun mielstä! - Anonyymi00099
Anonyymi00094 kirjoitti:
Voi hyvin ajatella pohjoimaiden johtaja yhteisen pöydän ääressä matkalla kokoukseen.
Tällaisia ruokapöytäkokouksia voisi pitää joka matkalla.
https://www.tovima.com/world/informal-supper-time-for-nordics-amid-continued-us-interest-in-greenland/
Jos koneeseen rakennettaisin tällainen kokoushuone kuten Ranskan presidentin koneessa on.
https://media.sudouest.fr/3028938/1200x-1/so-5b17990966a4bdd01d3ab27e-ph0.jpg?v=1528280435
https://pbs.twimg.com/amplify_video_thumb/1970194081482416128/img/ZzkNFCNDNXVt5xIM.jpg
https://photos.tf1info.fr/images/1024/576/[email protected]Tämä kuva on aivan erinomainen pohjoismaiden yhteistyön symbolina.
https://www.tovima.com/wp-content/uploads/2025/01/28/nordic.jpg
Lentokoneiden hankinnassa voisi soveltaa samaa yhteistyötä. - Anonyymi00100
Anonyymi00084 kirjoitti:
"Tarjousten ja kilpailun perusteella kaupat!"
Et sitten yhtään ymmärrä kansainvälistä kauppaa toiselle puolelle maapalloa!
Ei sieltä mitään tarjouspyyntöjä koskaan tule jos eivät tiedä suomalaisista yrityksistä ja heidän tuotteista mitään.
Käymällä paikan päällä voidaan esitellä osaamista ja tuotteita aivan eri tavalla kun vain odotellessa että "kyllä ne vielä pienen suomen löytää" ja sitten tehdään isot kaupat.
Aktiiviset yritykset ja maat vievät aina sopimukset hitaiden ja passiivisten edestä!Voi hölmö! Vai sokkona ostas mtä vaan ja milllä hintaa?
- Anonyymi00102
Anonyymi00097 kirjoitti:
Kerroo se kauppavaltuuskunnan jäsenille!
Ne kun tuntuvat olevan niitä nuijia sinun mielstä!Ei ne kai nuolemalla yrtä kauppoja?
- Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ei ne kai nuolemalla yrtä kauppoja?
Kysy heiltä.
- Anonyymi00088
Muijansako keksii matkakohteet?
- Anonyymi00089
Presidentin kanslia päättää kokousmatkat ja vierasvaltiot pyytävät taas valtiovierailuille.
- Anonyymi00096
Yleensä muijat on patistanut yheismatkoille viimesenä vuonna!
- Anonyymi00098
Ei valtiovierailulle voi mennä jos ei ole kutsuttu!
- Anonyymi00103
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ei valtiovierailulle voi mennä jos ei ole kutsuttu!
Sitähän kanslia aina ruinaakin ja sein pitkään! Näin oli kuuluisa kolfimatkakin!
- Anonyymi00109
Anonyymi00103 kirjoitti:
Sitähän kanslia aina ruinaakin ja sein pitkään! Näin oli kuuluisa kolfimatkakin!
Siellä ei kuule ruinata mitään.
Viimeisin valtiovierailu Kanadaan oli Kanadan pääministerin Mark Carneyn pyynnöstä ja kutsumana.
- Anonyymi00105
Missä maassa politiikot voi määrätä firmoja tekee kauppoja??
- Anonyymi00107
Onko kukaan määrännyt?
Firmat osallistuvat matkoille omasta tahdostaan.
Voi jösses sentään teitä aivottomia persuja!
- Anonyymi00106
Aivan Sama mitä firmat hyötyy. Tavikset saa huuhaasta kärsiä. Verot ja pienet eläkkeet. Vaikka ikänsä oikeita töitä tehnyt. Nämä huuhaa ukot /akat vaan Hampaat irvinaurulla kaiken vie. Ja matkustelee. Väärä valinta omallakin kohdalla. Olisi pitänyt Paskaa jauhaa ja pyrkyriksi Ruveta?? Humpuukkiahan nykyään riittää. Pieru vero vielä puuttuu????
- Anonyymi00108
Ai että unohdetaan diplomaattiset suhteet ja unohdetaan taloussuhteet ja kaikki alkaa kuin itsestään kukoistamaan?
- Anonyymi00110
Anonyymi00108 kirjoitti:
Ai että unohdetaan diplomaattiset suhteet ja unohdetaan taloussuhteet ja kaikki alkaa kuin itsestään kukoistamaan?
Kyllä luistaa!Ei tarvita mitä filmausta " kunkkumatkoja"! Nuija!
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kyllä luistaa!Ei tarvita mitä filmausta " kunkkumatkoja"! Nuija!
OK persu!
- Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
Kyllä luistaa!Ei tarvita mitä filmausta " kunkkumatkoja"! Nuija!
Norjan kruununprinssi Haakon on tällä hetkellä Japanissa kolmipäiväisellä valtiovierailulla.
Tanskan kuningas Frederik matkusti aikaisemmin keväällä Australiaan valtiovierailulle.
Kyllä ne muidenkin maiden päämniehet matkustaa! - Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Norjan kruununprinssi Haakon on tällä hetkellä Japanissa kolmipäiväisellä valtiovierailulla.
Tanskan kuningas Frederik matkusti aikaisemmin keväällä Australiaan valtiovierailulle.
Kyllä ne muidenkin maiden päämniehet matkustaa!Nehän onkin vain "kuvia" kellokkaita! Ilman valtaa!
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Nehän onkin vain "kuvia" kellokkaita! Ilman valtaa!
Valtionpäämiehinä tekevät valtiovierailuja. Suuret virkamies- ja kauppavaltuuskunnat mukana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473