En voi sille mitään.
Ärsytät mua niin hlvetisti
33
1405
Vastaukset
- Anonyymi00003
Oliko tuo kohteliaisuus?
Kiitos 😅 - Anonyymi00004
no mut eikö sulla ole se ruotsalaiskaunotar jo? onnea vielä
- Anonyymi00010
Vaikka olisi kaunottaria koko maailma täynnä, olennaista on läsnäolo.
- Anonyymi00007
No hyvä olen jossain yrittämässäni edes onnistunu
- Anonyymi00009
Fiksu ihminen ei tunge itseänsä ärsyttävien läheisyyteen.
- Anonyymi00011
Aatella, vielä ihan yrittämättä 😂
- Anonyymi00013
Niin, onhan se aika hyvin kun ei oo vielä oikein aloitettuaan mitään. Pitänee kierroksia lisätä 🤔
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin, onhan se aika hyvin kun ei oo vielä oikein aloitettuaan mitään. Pitänee kierroksia lisätä 🤔
😂😂
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toisaalta, tunne on molemminpuolinen. Hän vaan reki sen ihan tarkoituksella.
- Anonyymi00012
Ymmärsin sen jo kyllä siitä että.toivoit että joku pahoinpitelee mua.
- Anonyymi00014
Tuskin kukaan hyvä ihminen tuollaista toivoo. Sen sijaan jos joku pahuuttaan tuollaista toivoo, hänelle on oikeus käyttää tarvittavaa voimaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuskin kukaan hyvä ihminen tuollaista toivoo. Sen sijaan jos joku pahuuttaan tuollaista toivoo, hänelle on oikeus käyttää tarvittavaa voimaa.
Oot vttu sairas. Ei voi muuta sanoo. Lukkojen taa kuulut
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No johan taas iski omituinen tunne.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No johan taas iski omituinen tunne.
Ihan sama. Ketä kiinnostaa jonkun psykon tuntemukset.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ihan sama. Ketä kiinnostaa jonkun psykon tuntemukset.
Miten voit haukkua täysin tuntematonta psykoksi, sehän tässä kummastuttaa, mielikuvituksesi vilkkaus.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miten voit haukkua täysin tuntematonta psykoksi, sehän tässä kummastuttaa, mielikuvituksesi vilkkaus.
Kukaan terve päästää ei oikeuta kenenkään pahoipitelyä. Olet siis tunnevammainen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kukaan terve päästää ei oikeuta kenenkään pahoipitelyä. Olet siis tunnevammainen.
Jos joku tekee pahuuttaan väkivaltaa toiselle, aivan varmasti jokaisessa maassa siihen puututaan, muutenhan ihmisten elämä menisi aivan kaaokseksi. Suomessa on poliisi, karhuryhmä, armeija sitä väkivaltaa varten.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos joku tekee pahuuttaan väkivaltaa toiselle, aivan varmasti jokaisessa maassa siihen puututaan, muutenhan ihmisten elämä menisi aivan kaaokseksi. Suomessa on poliisi, karhuryhmä, armeija sitä väkivaltaa varten.
Selität nyt jostain yleisestä ilmiöstä. Kun puhuin henkilötasolla. Höpö höpö puututa mihinkään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Selität nyt jostain yleisestä ilmiöstä. Kun puhuin henkilötasolla. Höpö höpö puututa mihinkään.
Ai ihan ajattelit jos vedät jotain turpaan niin selviät siitä kuin koira veräjästä. Todellakin aliarvioit vaikutuksia ja entäs jos vastassa on sellainen ihminen joka järjestää sinulle vaikka mitä ja vaikka ei järjestäisi, vaikeuksiin joutuisit kuitenkin, se on ihan varmaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ai ihan ajattelit jos vedät jotain turpaan niin selviät siitä kuin koira veräjästä. Todellakin aliarvioit vaikutuksia ja entäs jos vastassa on sellainen ihminen joka järjestää sinulle vaikka mitä ja vaikka ei järjestäisi, vaikeuksiin joutuisit kuitenkin, se on ihan varmaa.
Olen pieni nainen en ole vetämässä ketään turpaan. Sinähän tässä oikeutat minulle pahoinpitelyn toivomisen. Kyllä moni kuolee päivittäin pahoinpitelyyn ja kukaan ei siihen puutu. Voit elää laalaa landiassa ettei näin ole. Pysyn hlvetin kaukana kaikista väkivaltaisista ihmisistä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olen pieni nainen en ole vetämässä ketään turpaan. Sinähän tässä oikeutat minulle pahoinpitelyn toivomisen. Kyllä moni kuolee päivittäin pahoinpitelyyn ja kukaan ei siihen puutu. Voit elää laalaa landiassa ettei näin ole. Pysyn hlvetin kaukana kaikista väkivaltaisista ihmisistä.
Minä vaan olen tottunut täällä ja jopa irl väkivaltaisiin miehiin ja minä en ole lainkaan väkivaltainen vaan niin oikeudenmukainen etten siedä yhtään väkivaltaa ja se on vain kitkettävä pois.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minä vaan olen tottunut täällä ja jopa irl väkivaltaisiin miehiin ja minä en ole lainkaan väkivaltainen vaan niin oikeudenmukainen etten siedä yhtään väkivaltaa ja se on vain kitkettävä pois.
Juu no se kertoo missä piireissä liikut. Minä en pelkään tuollaisia ihmisiä en aio olla missään tekemisissä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pieni nainen on töissä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pieni nainen on töissä.
Juu meitähän on yksi koko maailmassa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Juu meitähän on yksi koko maailmassa.
Ainakin täällä kovasti mainostetaan negan kautta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Täällä ei kyllä näy mitään mainostusta missään.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Välillä mietin et tietääkö ne teillä töissä että ootte ihan pähkä hulluja.
- Anonyymi00037
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin todellakin on!
- Anonyymi00020
Miksi sinua mies ärsyttää?
- Anonyymi00030
Naista. Patoumat.
- Anonyymi00027
Ota vähän kakkua niin päivä piristyy
- Anonyymi00035
En minäkään halua yhtäkään naista elämääni. Sen verran huoja kokemuksi taustalla ystävyydestä. Mies ja parisuhde vielä jossakin vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372678- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41797
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 120753