Tunteiden tuntemiseen?
Kykenetkö edes ihastumisen ja rakastumisen
66
688
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuollaista ei edes kannata kysyä netissä tai etänä, kysymys kuuluu oikeaan elämään.
- Anonyymi00024
Näin, oikean ihmisen kanssa uskon, monilla onnistuvan irl. Sivusta.
- Anonyymi00051
Sulle se mikä tahansa narratiivi käy siihen että tuputat tätä monotonista ja maanista ideaa
- Anonyymi00002
Kyllä minä tunnen. Olenhan syntynyt tänne iloisena, rakastavana ja rakastettavana. Ei se rakkaus ole mikään materia, mikä ehtyy käytössä pois.
- Anonyymi00046
Kyllä se voi ehtyäkin, jos joutuu monta kerraa pettymään ihmisiin. Ihmisestä tulee sisäänpäinkääntynyt erakko.
- Anonyymi00003
Todennäköisesti kyllä, koska olen aiemminkin ollut ihastunut ja rakastunut. Nyt vain huomaan selkeämmin milloin itseään tulee suojella ja kiinnitän huomiota käytösmalleihin, jotka olisin aiemmin ollut huomamatta.
Kaipa sitä voi jonkinlaiseksi viisastumiseksikin kutsua.- Anonyymi00010
On se viisastumista. Ja sitten kun vielä katselee vähän toisenlaisia ihmisiä ja erilaisista paikoista mitä aiemmin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
On se viisastumista. Ja sitten kun vielä katselee vähän toisenlaisia ihmisiä ja erilaisista paikoista mitä aiemmin.
Noh, en ole katsellut siinä mielessä aktiivisesti nyt ketään.
Sinänsä, jos etsisin niin huomioni kiinnittäisivät edelleenkin, suurin piirtein itseni ikäiset, ns. kunnolliset ja vastuuntuntoiset sekä sitoutumiskykyiset miehet. Eli ei miesmaussani ole vikaa vaan siinä keitä vedän puooleeni. Siksi nyt katselut ovat tauolla ja keskityn kehittämään itseäni, jotta edellämainitsemani kaltaiset miehet huomaisivat minutkin.
- Anonyymi00004
Haluisin näyttää miehelle mun runoja joita olen hänelle kirjoittanut. Hän tietää, että kirjoitan niitä hänelle. Tänään kirjoitin yhden. Se kertoo siitä miten mies on meri ja minä meduusa kunnes ahne otus saapuu paikalle. Kyllä minä häntä rakastan hyvin syvästi mutta rakastan myös vapauttani sillon kun minuun ei olla sitouduttu lujasti.
- Anonyymi00067
Jaa vai niin, palstasetä. Liittyykö vulva tähän stooriin tavalla tai toisella?
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jaa vai niin, palstasetä. Liittyykö vulva tähän stooriin tavalla tai toisella?
Tai emätin. Tästä ridigulaatioon tähtäävästä ilmaisusta vasta pidänkin. Kysyttävää emättimestä? Omasta tai muiden
- Anonyymi00005
Juu, kyllä pysyn syviin tunteisiin. Mutta oon siitä jännä, kun en anna tunteen viedä turhaan mukana, vaan pyrin analysoimaan kaikki ajatukseni ja tuntemukseni. Oon hetken haaveilija ja sit taas järki palaa, kun haluan ja tuntuu, että tunne on käsitelty.
- Anonyymi00007
Mulle yks mies on ollut tärkeä. Surettaa, ettei hän enää jeesaa minua. Mulla ei ollut silloin muita kuin hän💔 nyt ei oo ketään enää, selvittävä yksin.
- Anonyymi00066
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulle yks mies on ollut tärkeä. Surettaa, ettei hän enää jeesaa minua. Mulla ei ollut silloin muita kuin hän💔 nyt ei oo ketään enää, selvittävä yksin.
Sano sinä palstasetä jo muuta- kävisivät edes lakaisemassa tai tiskaamassa välillä eksät🥱
- Anonyymi00006
Just ja just pystyin
- Anonyymi00008
En.
- Anonyymi00009
Hyvä olla rehellinen.
- Anonyymi00011
Valitettavasti, toivottavasti menee ohi.
- Anonyymi00013
Luultavasti en.
- Anonyymi00014
Ei ole varaa niin kalliisiin tunteisiin.
- Anonyymi00064
Semmosta luxusta just niin ei oo ollu vuosiin aikaa tuntea tunteita
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Semmosta luxusta just niin ei oo ollu vuosiin aikaa tuntea tunteita
I might be lying though
- Anonyymi00015
Oon tosi pahoillani. Olen hyville hyvä mutta pahoille tulee kaikki takaisin. Kosto ja kiusaaminen on minun harrastus nykyään
- Anonyymi00062
Onko sulla tunnukset jo
- Anonyymi00016
En rakasta ketään enkä aiokkaan enää ikinä rakastua. Iiset on mulle käveleviä paskaläjiä. Lihaa ja verta. Kusta sisältä. Tämän te loitte.
- Anonyymi00061
Vautsi vau, palstasetä- aika punkkia on. T naiselta voimii kaikille
- Anonyymi00017
Eräs herätti minussa helliä tunteita. Vieläkin sekona.
- Anonyymi00018
Haluan naisen omaksi kultamussukaksi, mutta ahdistaa kun en tiedä haluaako hän oman kultamussukan. Sitten vielä että huolisiko minut. Tämä ei ole sille mummolle, joka ei kaipaa ketään, varsinkaan oman lapsensa ikäistä. Kaipaan oman ikäistäni ihanaa söpöläistä.
- Anonyymi00022
Ihanko tasan oman ikäistä kultamussukkaa?
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihanko tasan oman ikäistä kultamussukkaa?
No ei ihan tasan.
- Anonyymi00020
Jos voisin olla varma...?
- Anonyymi00021
Luulisin, että kykenen.
- Anonyymi00023
Juu. Enkä tarvitse johdatusta tai ohjailua rakastuakseni. Itseasiassa, jos hitunenkin merkkeilyn häivää niin häippäsen.
- Anonyymi00025
En taida enää kyetä.
En vain näe ENÄÄ naisissa sellaista samaa mitä ennen. Viehättymistä ja kiihottumista kyllä, mutta sellaiset hellyyden tunteet sun muut, en näe että naiset ovat sen ARVOISIA.
Liikaa pettymyksiä ja huomannut että näille nainen suorastaan nauraa päin naamaa.
Miehen pitää olla mies eli sellainen muka välittävä mörökölli joka kikkeli kovana hoitelee hommat ja tekee työt.
Sitten ihmetellään miksi mies on "etäinen" ja erotaan tai mies lähtee lätkimään.
Noh, saitte sitä mitä halusitte, olkaa hyvä.- Anonyymi00028
Mitä, tulenkohan sivusta taas höpisemään outpja :O en halua, että minun mieheni olisi sellainen kikkeli kovana touhuaja, että hommat pitää hoitaa, eikä mitään hellyyttä saisi olla ollenkaan. Olisi todella kiva, että hellyyttä olisi-joskus voisi halailla ja suukotella ja pötkötellä vierekkäin ilman taka-ajatusta seksistä.
Eikös ne pienet kosketukset ja kauniit sanat ole arjessa tärkeitä? Mitä seksiin tulee, niin luulisin, että joskus haluaa ns. panna ja joskus taas pitkiä rakastelutuokioita. En ikinä naura sinulle päin naamaa, en tiedä- jos olen joskus nauranut, niin en naura enää. Kyllä varmasti olen syvemmän välittämisen ja hellyyden arvoinen ja niin olet sinäkin.
Juu, sinä sait nyt mitä halusit ja niin sai koko Suomikin. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä, tulenkohan sivusta taas höpisemään outpja :O en halua, että minun mieheni olisi sellainen kikkeli kovana touhuaja, että hommat pitää hoitaa, eikä mitään hellyyttä saisi olla ollenkaan. Olisi todella kiva, että hellyyttä olisi-joskus voisi halailla ja suukotella ja pötkötellä vierekkäin ilman taka-ajatusta seksistä.
Eikös ne pienet kosketukset ja kauniit sanat ole arjessa tärkeitä? Mitä seksiin tulee, niin luulisin, että joskus haluaa ns. panna ja joskus taas pitkiä rakastelutuokioita. En ikinä naura sinulle päin naamaa, en tiedä- jos olen joskus nauranut, niin en naura enää. Kyllä varmasti olen syvemmän välittämisen ja hellyyden arvoinen ja niin olet sinäkin.
Juu, sinä sait nyt mitä halusit ja niin sai koko Suomikin.Vai saatkohan koskaan sitä mitä haluat, kun olet tuolle linjalle lähtenyt? :(
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juu, sinä sait nyt mitä halusit ja niin sai koko Suomikin.Arvaanpa että olet jo panosi pannut kolmekymppinen, ehkäpä hieman ylipainoinen mammeliini jostain maakunnasta?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Arvaanpa että olet jo panosi pannut kolmekymppinen, ehkäpä hieman ylipainoinen mammeliini jostain maakunnasta?
Mummeliini 😂😂😂😂 hieman ylipainoinen joo, mutta aina voi laihduttaa. Mutta sitten joutuu uusimaan koko vaaatevsraston ja siihen palaa rahaa 😭 niin, kaunis kroppa oli vuoteen 2018- elämä tapahtui.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mummeliini 😂😂😂😂 hieman ylipainoinen joo, mutta aina voi laihduttaa. Mutta sitten joutuu uusimaan koko vaaatevsraston ja siihen palaa rahaa 😭 niin, kaunis kroppa oli vuoteen 2018- elämä tapahtui.
Aivan, kun nuoruus ja keho ovat menneet voi tyytyä mieheen, joka on hellyyttävä ja hyvä.
Sitä ennen vain kikkeliä koloon.
Kiitos kun todistit pointin. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aivan, kun nuoruus ja keho ovat menneet voi tyytyä mieheen, joka on hellyyttävä ja hyvä.
Kiitos kun todistit pointin.Kiitos, kun olet noin ilkeä. Ei tarvitse hattuilla. En pysty enää kääntämään aikaa taaksepäin ehkä jo vuoteen 2005, jolloin olin likipitäen neitsyt eli hyvin kokematon miesten kanssa ja selvinpäin myös jäykkä miesten kanssa jutellessa, olisin ollut jäykkä sängyssä, olisi vaatinut tosi pitkän tutustumisen. Jos et halua sanoa mitään hyvää- ole hiljaa- oletko kuullut(
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kiitos, kun olet noin ilkeä. Ei tarvitse hattuilla. En pysty enää kääntämään aikaa taaksepäin ehkä jo vuoteen 2005, jolloin olin likipitäen neitsyt eli hyvin kokematon miesten kanssa ja selvinpäin myös jäykkä miesten kanssa jutellessa, olisin ollut jäykkä sängyssä, olisi vaatinut tosi pitkän tutustumisen. Jos et halua sanoa mitään hyvää- ole hiljaa- oletko kuullut(
Ja se ei mitään tyytymistå ole. Olen valinnut aivan väärin 🫣😓
- Anonyymi00039
You can go.. Hups . Painovirhe paholainen :/
- Anonyymi00048
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kiitos kun todistit pointin.Mitä höpäjät? 😂 Valtaosa naisista nimenomaan haluaa miehen joka on hellyyttävä ja hyvä, iästä riippumatta!
- Anonyymi00070
No itseäni sellaiset herkkismiehet kiinnostaa koska oon itsekin vähän sellainen herkkä taiteilijasielun omaava nainen.
Sellaiset kovismiehet ei kiinnosta pätkääkään mutta ei myöskään mitkään pelimiehet. Jokainen tykkää omanlaisistaan.
- Anonyymi00026
Kyllä, mutta en ihan samalla tavalla kuin joskus ennen ❤️
- Anonyymi00027
Vasta kahvin jälkeen aamuisin.
- Anonyymi00037
Se banaani syödään
- Anonyymi00058
Eivät ymmärtäneet ounlivanivitsiä vidduiluksi
- Anonyymi00038
Siinäpä kompastin.
- Anonyymi00040
Kyllä, mutta en sinua kohtaan.
- Anonyymi00041
minä rakastan etäältä sillä kun katson ikäisiäni naisia jotka ovat tikkarissa ja todellakin jokaisena päivänä kauniita aivan kuin saaliita niin ymmärrän että minä taidan olla hitusen juosten kustu
- Anonyymi00042
Kukapa meistä ei olisi.
- Anonyymi00057
Minen sinun pilliin puhaltele
- Anonyymi00044
en mä osaa vastata koska jokasen kohalla aina vtun iso mutta
- Anonyymi00045
Kyllä kykenen.
Mutta sinä et kykene kuin epäluuloon mies!
En pidä siitä että ahdistut ja uhdiudut ja kyseenalaistat ja yrität hallita minua koko ajan vaan koko ajan avain tyoerillä ja kiusaavilla kysymyksillä ..
Aika outoa touhua ..
Etkö sä ihan oikeasti osaa kommunikoida
Tai rakentaa yhteyksiä?
Ootko joku autisti tai muu epäsosiaalinen ?
Vaikka muuta vois äkkiseltään luulla kyllä ...
Naiselta- Anonyymi00054
Koska sulla on vuorovaikutusta lähinnä kai itsellesi näyttelevä palstaäijä ollut viimeksi oikeaa kommunikaatiota muiden kanssa? Mm kaupan-marketin kassaa tai asiakasta, jota rynnit näyttelemään näille ei lasketa. T naiselta
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Koska sulla on vuorovaikutusta lähinnä kai itsellesi näyttelevä palstaäijä ollut viimeksi oikeaa kommunikaatiota muiden kanssa? Mm kaupan-marketin kassaa tai asiakasta, jota rynnit näyttelemään näille ei lasketa. T naiselta
Loving or hatin this?
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Gubbe kauppareissun jälkeen - mies mie pyörryin melekeen
- Anonyymi00047
Minulle se on dopamiiniannos. Sekoitus obsessiota, limerenssiä, ahdistusta ja suoranaista kauhua kun alkaa päästää jonkun liian lähelle.. enkä tunne oloani rakastetuksi tai oikeammin tiedä miltä sen pitäisi tuntua jos näin olisi. Hyväksytyksi tulemistako, tervetulleeksi tuntemista...Ehkä sitä ei ole koskaan tarkoitettu pohjimmiltaan. Minun kohdallani. Suuria sanoja ja silti hylätyksi tulemisen kokemus. Ehkä koko rakkaus onkin jättöluokka joka ei tarkoita mitään. Rakastamista kurjaksi tekemisen mielessä kun välittäminen jää aina omiin tunteisiin kiinni jäämisen jalkoihin. Se mitä perheen kanssa on...että kertoo itselleen rakastavansa tätä porukkaa niin siinäkin on aina surua ja tyhjyyttä kuin näyttelisi vain rooliaan. Kissaani kohtaan tunnen lähinnä kai syyllisyydentuntoa vallastani ylitseen.
- Anonyymi00053
No paa nämä limerenssit palstasetä samaan dosettiin, jospa se siitä
- Anonyymi00049
Aikamoista toisen aliarvioimista.
- Anonyymi00052
Minäkin palstasedän trollauksesta mieleni niin pahoitin. Ehkä ivaan joitain nyt, en välttämättä juuri sinua mutta täällä on ehkä vähän ylinäyteltyjä ”tunteita” välillä
- Anonyymi00050
Onko sulla gallupisti kaikki ihan okkei okkei
- Anonyymi00060
En.
- Anonyymi00063
Kyllä, mutta vain todella harvojen ja valittujen kohdalla. Olen ihastunut noin 1-2 kertaa kymmenessä vuodessa elämässäni.
- Anonyymi00069
Miksi pitäisi eipä ole MUA kyenny tähän ikään rakastamaan kuin isoäitini ja lapseni siksi mä kysyn yleensä mihin rakastuit muhun vai mielikuvaan musta jo se että voi välittää edes toisesta pitää toista tuntea edes vähän välittäminen vaan vielä saattaa helposti muuttua inhoksi se ettäkö voi toista sano rakastavansa pitää toinen tuntea jo silti jää kysymykseksi tunteeko toisen todella vai vaan sen mihin tämä on antanut itsessään tutustua (kuinka paljon ihmisillä on salaisuuksia ja luurankoja kaapissaan)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191