https://youtube.com/shorts/8tQ82vK-i5k?is=2196XL50l-GXkIj3 olen pian ,50v. Minulla on heikko kroppa. Mihin tahansa työhön ei riitä rahkeet. Tällä hetkellä kirjoilla useammalla vuokrafirmalla ja ei ole töitä tullut. Työkkärim täti soittaa välillä. Työnhakuvelvoite minulla hakea 1 työpaikkaa 3kk tarkastelujaksolla. Koen olevani syrjäytynyt. En käytä päihteitä en tupakkaa. Saan siten rahani kyllä riittämään ruokaan ja vaatteet sitten halvimmat mitä on. Polvissa on todettu nivelrikko.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Voi voi. Kyllä se eläkkeellä muuttuu vielä pahemmaksi. Terveydenhoitojärjestelmä on rankkojen säästöjen tai jopa alasajon kohteena. Vanhustenhoitohan on jo pitkään ollut maassa keskitysleiritasoa.
- Anonyymi00002
Kahden Pk-yrityksen konkurssit 2001 / 2002 aiheuttivat tietenkin työpaikkojeni katoamisen. Toisen loppu oli tiedossa jo reilu kuukaus etukäteen joten siinä ajassa ehti etsimään uuden työn. Toisen jälkeen vaihdoin lennossa yrityksen ostaneen palvelukseen mutta ratkaisu oli keinotekoinen eikä tlevaisuudesta ollut mitään varmaa käsitystä.
Ei ollut ensimäinen kerta kun irroittauduin kotiseuturakkaudesta ja menin viikoiksi töihin reilun 120 km:n päähän käyden kotona moikkaamassa vaimoani ja lapsiamme viikoloppuisin. Tuota kesti aikansa. Sitten työpaikat ja paikkakunnat vaihtuivat. 2pv - 7kk.
Pisin työttömyysjaksoni oli 13 päivää.
Työttömyyseläkkeen valmisteluvuodet ovat oma juttunsa.
Ainoa työkkäristä saamani apu oli kilometrkorvaukset yhteen, itse hankkimani tp-haastatteluun. - Anonyymi00003
Mulla alkoi työkyvytyömyys eläke 35 vuotiaana jo, reilu 20 vuotta sitten.
Päässä viiraa ja pahasti.
hyvästi työnhaku!- Anonyymi00004
Voitko julkaista tuon muhkean työkyvyttömyyseläkkeen määrän niin voidaan
verrata sitä vaikka takuueläkkeeseen. Ti siihen työeläkkeeseen, minkä
olet ehtinyt kerätä 15 vyövuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1521002En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124639Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 67595
- 36562
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50545Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154540Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34534Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518